Gå til innhold

Farmen Kjendis 2020

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det får du ikke gjort noe med. Folk har sine egne preferanser i alle TV program. Sier ikke du hellig-per forresten, du har vel litt dårlige argumenter selv. Men la nå alle ha sine preferanser i dette programmet. Jeg liker mimir totalt sett. Tror kanskje folk ikke synes Erik Alfred er så sympatisk totalt sett, ikke bare fordi ha ikke unnet per kniver. Personlig håper jeg mimir vinner 👍

Anonymkode: ac986...a14

Jeg sier Hellige-Per, men ikke til han som sådan. Men til folk her inne. Og det må vel være lov og argumentere i mot folk sine argumenter. Har folk glemt for eksempel når Per innrømmer at han ikke hadde kommet til å holde ord når det gjaldt denne avtalen om førstekjempe noe som Tommy gjorde( huttetu om det hadde vert motsatt). Dessuten så ser man at nesten hele gruppa reagerer når han har fått hun der psykisk-syke influenseren til å velge han som storbonde, men det er bare EA som tar ordet, og det får han svi for.

Anonymkode: 8cbcf...ac1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier Hellige-Per, men ikke til han som sådan. Men til folk her inne. Og det må vel være lov og argumentere i mot folk sine argumenter. Har folk glemt for eksempel når Per innrømmer at han ikke hadde kommet til å holde ord når det gjaldt denne avtalen om førstekjempe noe som Tommy gjorde( huttetu om det hadde vert motsatt). Dessuten så ser man at nesten hele gruppa reagerer når han har fått hun der psykisk-syke influenseren til å velge han som storbonde, men det er bare EA som tar ordet, og det får han svi for.

Influenseren sa selv hun ikke ble påvirket. Og om så var, alle prøver å påvirke, sånn er spillet. Men igjen, hun sa selv hun ikke ble påvirket så da får andre synse som de vil. Du er voldsomt opphengt i Per og Erik Alfred av en eller annen grunn. Husk det er kun et TV-program og folk har forskjellig oppfatning og det har de lov til 😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Influenseren sa selv hun ikke ble påvirket. Og om så var, alle prøver å påvirke, sånn er spillet. Men igjen, hun sa selv hun ikke ble påvirket så da får andre synse som de vil. Du er voldsomt opphengt i Per og Erik Alfred av en eller annen grunn. Husk det er kun et TV-program og folk har forskjellig oppfatning og det har de lov til 😊

"Og om så var, alle prøver å påvirke, sånn er spillet." Der sa du det. Men det gjelder tydeligvis bare for noen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han gjorde det også på VEGNE av gruppa. De andre hadde snakket om det og ønsket det bli tatt opp. Han angret i tillegg på hvordan han fremla det. Og så skal det overskygge det meste han har gjort etterpå?? 
Alt det fine han sa til Adrian, hvordan han gav ham selvtillit på arbeidet han gjorde. EA er en som står på, og gjerne lærer bort det han kan. Han gjør andre trygge og er raus med skryt. Se hvordan han hjelper og støtter Mimir med hønse-skrekken da! 
Skjerpings her inne altså! 

Anonymkode: 193c2...74e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan vi sammen få til en god stemning her inne igjen? 😁

Anonymkode: 99c4c...e18

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fnalen er neste søndag.

Anonymkode: 354cd...cb8

Takk :)

Anonymkode: a345a...e0f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enda en som ikke har øyne og ører, hørte du ikke EA si det? Han ville ikke at Per skulle få to kniver. Anbefaler deg dessuten å gå barnetrinnet.

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet Mammaen og Pappaen din at du sitter og kommenterer her?

Du har ikke bedre hersketeknikker å komme med enn alder?

Anonymkode: eaf65...0dc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert nevnt tidligere men jeg er helt ny her....
Ser ut som Asgeir trakk seg fra Farmen samme dag som han kom fra Torpet.
Synes det var litt dårlig at han ikke gjorde det på Torpet så kunne Hege evt Tommy komme tilbake i stedet.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MrOptimist skrev:

Synes det var litt dårlig at han ikke gjorde det på Torpet så kunne Hege evt Tommy komme tilbake i stedet.

Helt enig - skulle gjerne hatt Hege der. Syns hun er skikkelig flink, og ble ordentlig skuffet når hun tapte tvekampen sist. Asgeir er hyggelig han, men kjedelig at han trakk seg rett etter han kom tilbake (selv om det var god grunn).

Er vi spente på om Erik Alfred "holder det han lovet" og velger Per i kamp..? Kan ikke se for meg at han velger en av de andre gutta egentlig, men i slike serier kan jo alt skje... vi VET jo ikke hvem han velger. Og hvis han velger Per, hva slags gren blir Per å velge da... *hm*

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Amatariel skrev:

Helt enig - skulle gjerne hatt Hege der. Syns hun er skikkelig flink, og ble ordentlig skuffet når hun tapte tvekampen sist. Asgeir er hyggelig han, men kjedelig at han trakk seg rett etter han kom tilbake (selv om det var god grunn).

Er vi spente på om Erik Alfred "holder det han lovet" og velger Per i kamp..? Kan ikke se for meg at han velger en av de andre gutta egentlig, men i slike serier kan jo alt skje... vi VET jo ikke hvem han velger. Og hvis han velger Per, hva slags gren blir Per å velge da... *hm*

Vi er vel ikke så spente på hvem han velger vel? Blir nok den personen han har hatt agg til fra første stund 😊 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, MrOptimist skrev:

Han fikk brev på Torpet om at han skulle bli pappa for første gang.
Da han røk ut derfra fikk han lov til å ta en kort tlf til sin gravide samboer. I løpet av samtalen fikk han følelsen av at det var problemer med svangerskapet, selv om samboeren sa at alt var ok.
Da han kom inn på Farmen klarte han ikke å slutte å tenke på dette, så han bestemte seg for å følge magefølelsen sin og trekke seg.
Det viste seg, da han kom hjem, at han hadde rett. Det VAR problemer med svangerskapet, men alt gikk heldigvis bra.
Ref TV2.no.

Anonymkode: 7c979...548

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han fikk brev på Torpet om at han skulle bli pappa for første gang.
Da han røk ut derfra fikk han lov til å ta en kort tlf til sin gravide samboer. I løpet av samtalen fikk han følelsen av at det var problemer med svangerskapet, selv om samboeren sa at alt var ok.
Da han kom inn på Farmen klarte han ikke å slutte å tenke på dette, så han bestemte seg for å følge magefølelsen sin og trekke seg.
Det viste seg, da han kom hjem, at han hadde rett. Det VAR problemer med svangerskapet, men alt gikk heldigvis bra.
Ref TV2.no.

Siterer meg selv, for å legge til en kommentar.
Situasjonen jeg har beskrevet kom ikke fram på TV.
Jeg tenkte også at det var dårlig gjort av ham å trekke seg ETTER at han vant Torpet, istedenfor å gi en av de andre der sjansen til å komme tilbake til Farmen, men forstår etter å ha lest fakta på TV2.no veldig godt hans avgjørelse!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siterer meg selv, for å legge til en kommentar.
Situasjonen jeg har beskrevet kom ikke fram på TV.
Jeg tenkte også at det var dårlig gjort av ham å trekke seg ETTER at han vant Torpet, istedenfor å gi en av de andre der sjansen til å komme tilbake til Farmen, men forstår etter å ha lest fakta på TV2.no veldig godt hans avgjørelse!

Jeg leste et sted at han fikk ta den korte telefon samtalen rett etter han hadde vunnet Torpet....på Torpet men vet ikke helt hvor lang tid det tok fra han vant konkurransen til han var på Farmen.
Men det skjedde i løpet av en dag/timer.
Synd han ikke trakk seg da han var på Torpet men jeg/vi var ikke der så dette var garantert ikke lett for Asgeir heller.
Han er en fin type så dette er ikke noe big deal men hadde vært morsomt om Hege hadde fått sjansen på Farmen igjen.

Anonymkode: 7e27f...359

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet over at den som kom på 2. Plass på torpet ikke fikk komme inn på gården, sa Asgeir trakk seg. 

Tipper det blir Erik Alfred og Per i tvekamp. Per velger nok saging igjen. Erik Alfred vinner den, tror jeg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
43 minutter siden, Irja skrev:

Skuffet over at den som kom på 2. Plass på torpet ikke fikk komme inn på gården, sa Asgeir trakk seg. 

Tipper det blir Erik Alfred og Per i tvekamp. Per velger nok saging igjen. Erik Alfred vinner den, tror jeg.

Blir veldig overrasket om det ikke blir per. Og håper per vinner.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper mimir vinner hele greia, og per i kveld.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...