Gå til innhold

Farmen Kjendis 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Orker ikke sutrekoppen Erik Alfred!

Anonymkode: 8450b...6e0

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde håpet å se Mimir som storbonde 😢

Anonymkode: 99c4c...e18

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Mímir!
Jeg digger personligheten hans; humoren, klokskapen, betraktningene.
Han fremstår tvers gjennom sympatisk og snill med alle de andre deltakerne.
Om han ikke vinner Farmen kjendis har han i alle fall vist at det går an å delta i realityTV uten å fremstille seg selv negativt!
 

Anonymkode: 7c979...548

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heia Mímir!
Jeg digger personligheten hans; humoren, klokskapen, betraktningene.
Han fremstår tvers gjennom sympatisk og snill med alle de andre deltakerne.
Om han ikke vinner Farmen kjendis har han i alle fall vist at det går an å delta i realityTV uten å fremstille seg selv negativt!
 

Anonymkode: 7c979...548

Enig, flott type. Tror han har vunnet veldig mye på dette til tross for sitt politiske standpunkt. Samme med Per. Kjempefint at disse to går så fint sammen til tross for ytterpunktene 😊

Anonymkode: ac986...a14

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Orker ikke sutrekoppen Erik Alfred!

Anonymkode: 8450b...6e0

Nå har ikke jeg sett på programmene hans, men hører flere som kjenner til han fra før er helt enig med mange her. Han har nok tapt på dette ...

Anonymkode: ac986...a14

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Orker ikke sutrekoppen Erik Alfred!

Anonymkode: 8450b...6e0

Sutrekopp fordi han ikke vil at Per skulle få to kniver. Litt av et resonnement. 😏

Anonymkode: 8cbcf...ac1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ler så tårene triller av forestillingen! Morsomste jeg har sett på lenge 😂😂😂

Anonymkode: 7c979...548

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, flott type. Tror han har vunnet veldig mye på dette til tross for sitt politiske standpunkt. Samme med Per. Kjempefint at disse to går så fint sammen til tross for ytterpunktene 😊

Anonymkode: ac986...a14

Herlig å se! 

Tipper castingen IKKE så for seg dette da de plasserte RØDT og FRP sammen på gården. 

Anonymkode: 7c979...548

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette hatet her mot Erik Alfred er veldig overdrevet. 

Anonymkode: c6e83...f0c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mange som har blitt overrasket over Erik Alfred. Mange var nok naive i forkant og så han som en soleklar favoritt, gitt at han kan veldig mye om alt. Det sosiale spillet blir veldig påtatt, og sånn sett fremstår det ekstremt negativt. Jeg får så kav dårlige vibber av Per, uavhengig av setting, at jeg får ikke meg selv til å heie på han,om jeg så satt i lotus i et døgn og forsøkte...Så bare ikke han vinner, er jeg i grunnen fornøyd. Mímir er definitivt den mest verdige vinneren, selv om Erik Alfred også har mange positive sider. Tror han gjør seg best med kamera av og egentlig er en kjernekar. Når han bare vil! :Nikke:

Anonymkode: 5ab3d...8bc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sutrekopp fordi han ikke vil at Per skulle få to kniver. Litt av et resonnement. 😏

Anonymkode: 8cbcf...ac1

Det er vel ikke bare det? Han bare virker ikke spesielt sympatisk. Flink og alt det der er han sikkert. Men det er ikke nok når ikke det sosiale fungerer.

Anonymkode: ac986...a14

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke bare det? Han bare virker ikke spesielt sympatisk. Flink og alt det der er han sikkert. Men det er ikke nok når ikke det sosiale fungerer.

Anonymkode: ac986...a14

Det virker da som om han går godt overens med folk på gården, så skjønner ikke hva du har sett som sier at det sosiale ikke fungerer.

Anonymkode: c6e83...f0c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker da som om han går godt overens med folk på gården, så skjønner ikke hva du har sett som sier at det sosiale ikke fungerer.

Anonymkode: c6e83...f0c

Det er vel det som kommer ut på TV som folk reagerer på. Jeg visste ikke hvem han var fra før og hadde ingen spesielle forventninger. Hører bare hva andre sier på privaten og andre i denne tråden som kjente til ham fra tidligere.

Anonymkode: ac986...a14

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det virker da som om han går godt overens med folk på gården, så skjønner ikke hva du har sett som sier at det sosiale ikke fungerer.

Anonymkode: c6e83...f0c

Det er fordi at han har villet utfordre Per, og det tåler enkelte ikke. Da de ser på Per som en hellig figur.

Anonymkode: 8cbcf...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor man vinner torpet for så å trekke seg med en gang man kommer inn på gården, når det attpåtil er en uke igjen til finalen.. Bruker opp plassen til alle de som var der som gjerne ville være der. Særlig når han visste om det han begrunnet det med FØR han vant torpet. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er fordi at han har villet utfordre Per, og det tåler enkelte ikke. Da de ser på Per som en hellig figur.

Anonymkode: 8cbcf...ac1

Per er da ingen hellig figur men er langt mer positiv, real og arbeidsom enn Erik Alfred. Så det akkurat nå på TV hvordan EA er, sniker seg rundt og vil påvirke storbonden 😂 Godt han ble valgt som førstekjempe og  velger selvsagt hatobjektet sitt. Håper Per vinner duellen 👍

Anonymkode: ac986...a14

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Prelunia skrev:

Skjønner ikke hvorfor man vinner torpet for så å trekke seg med en gang man kommer inn på gården, når det attpåtil er en uke igjen til finalen.. Bruker opp plassen til alle de som var der som gjerne ville være der. Særlig når han visste om det han begrunnet det med FØR han vant torpet. 

I utgangspunktet helt enig! Før jeg leste dette: 

https://www.tv2.no/underholdning/11248353/

Anonymkode: 7c979...548

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Alfred falt for eget grep.  Ville være 2. kjempe så han kunne velge gren, så ble han 1. kjempe i stedet!😅😅😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der kom sannheten frem om Erik Alfred. Spiller spillet som bare det, maser og presser Hanna. Altså den mannen er jo så sleip og falsk, han manipulerer jo som bare det. Han er den største spilleren der inne.

Anonymkode: 6a431...d1d

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...