Gå til innhold

Hvorfor er det alltid de uattraktive mennene som er noe å satse på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, SindreH skrev:

Hvis det er noen som lurer på hvordan tiltrekning fungerer, hvorfor menn og kvinner gjør som de gjør så kan dere ta kontakt på melding her, så skal jeg gi dere en litt dypere innsikt. Tiltrekning er ikke et valg, og det er polariseringen mellom maskulin og feminin energi som skaper tiltrekning. Menn er for eksempel mer opptatt av det visuelle, mens kvinner ser mer etter styrken i en mann. Det er litt av grunnen til at jenter tester. Jenter forstår ofte ikke seg selv og hva som tiltrekker de, og sier derfor ofte at de vil ha en snill og grei mann, men dater en som nesten er stikk motsatt. Enkelte trekk hos en såkalt "Badboy" er tiltrekkende, og det blir ofte ikke et problem før etterhvert, da jentene finner ut at det egentlig er han som sliter med forskjellige ting og derfor oppfører seg som han gjør. Men du trenger ikke bli en "Badboy" for å tiltrekke jenter, men du må vite hvilke egenskaper du trenger å ha. Jeg kan også forklarer hvorfor vi binder relasjoner slik vi gjør, og hvorfor de som har en "anxious attachment style" og en "avoidant attachment style" ofte sliter mer. De aller fleste er gode til å holde de som de ikke er så veldig interessert i "hektet på kroken", men det blir med en gang mye vanskeligere når de virkelig liker de som de dater.


Skal du få en veldig pen jente som har mangen muligheter til å falle for deg, er du nødt til å vite hva du driver med. Og før du i det hele tatt kan håpe på å innlede et forhold, er du nødt til å være godt nok forberedt. " Success depends upon previous preparation, and without such preparation there is sure to be failure" - Confucius. Du er nødt til å forstå om hun har nok tiltrekning til at du kan øke den, eller om du kaster vekk tiden din. Du må i tillegg vite hvordan du holder tiltrekningen oppe utover i forholdet. Her er det veldig mange som sliter, og det er lett å tenke at forholdet er "låst" og at de er satt for fremtiden. Men hvis vi ser på skilsmissestatistikken, så er den på over 50%. Med andre ord er det veldig få som har kunnskap og forståelse nok til å holde magien i live. For å lykkes i et forhold må du med andre ord kunne: sjekking, dating, forhold, maskulin og feminin energi, testing og hvordan du består, kroppspråk, kommunikasjon osv. I tillegg er du nødt til å finne styrken i deg selv, for alt henger sammen.

Hvis du er interessert i å lære mer og gå i dybden på hvordan alt henger sammen, ta kontakt. Om du er i tvil om det jeg snakker om fungere, så kan du jo prøve det ut i ditt eget liv og se selv :)
Og hvis du er jente og lurer på hvorfor du tiltrekkes av det du gjør, er dette også noe for deg!

 

Hva skjer om man sender melding til deg, får man da tilbud om å kjøpe en selvpublisert bok? Ansette deg som life coach?

Det er veldig mye i innlegget ditt som gjør at jeg ikke ville kjøpt din evt "life coach experiences personal research" bok, om jeg hadde trengt noe sånt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du har jo forskning på din side som dokumenterer at vakre mennesker opplever mer "medfart" i livet enn sine mindre vakre medmennesker. 

Og ja, min teori er jo at man får seg et (eller flere) stabile forhold. 

Det vi kanskje kan være enige i, er at de som feiler i kjærlighetslivet åpenlyst vil gro seg mer bitter med årene enn de som har suksess. Mitt poeng var kanskje at det å måle suksess i kjærlighet ikke måles ut ifra hvor attraktiv man er som partner, hvor sexy man er eller hvor mange beilere man har, men hvor godt forholdet man faktisk havner i, er. Og, at oddsen for at man havner i et godt forhold ikke nødvendigvis øker fordi man er vakker. Kanskje er det de som er mer midt på treet, som gjør det best i kjærlighet, om suksessen skal måles i varigheten på et forhold fremfor hyppigheten på å komme i et forhold ;) 

 

Anonymkode: bda5b...522

Kanskje. Det er klart at man kan gå inn i dårlige forhold selv om man er attraktiv, men jeg tror absolutt at oddsen øker for å gå inn i et "suksessfult" forhold om man er vakker. Det handler vel om noe så enkelt som at man da får flere tilbud fra de øvre hyller. 

Jeg tror på at folk som har lavere krav lettere kommer inn i forhold, men jeg tenker i grunn at "kravene" et individ har for å kunne bli forelsket i stor grad er medfødt. Hvor grensene går for enkelt individet kan være vanskelig å vite om man ikke har eksperimentert. Det er uansett en forskjell på å ta til takke med, og det å forelske seg skikkelig. Det er ikke alle som er i stand til å senke kravene sine, og samtidig oppleve å bli forelsket. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mansplaining 101..

 

Anonymkode: bda5b...522

Mansplaining? Vær så snill å ikke brukt det latterlige uttrykket a. Vedkommende hadde mange gode poenger. Og det er bare å se på horden av tråder/historier fra det virkelige liv om damer som "ikke skjønner hvorfor de faller for feil typer", så vet man at dette stemmer. Men det betyr ikke at vi gutta nødvendigvis er bedre til å vite hva vi vil, men vi faller ofte for andre ting enn damene faller for, naturligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bouiuod skrev:

Hva skjer om man sender melding til deg, får man da tilbud om å kjøpe en selvpublisert bok? Ansette deg som life coach?

Det er veldig mye i innlegget ditt som gjør at jeg ikke ville kjøpt din evt "life coach experiences personal research" bok, om jeg hadde trengt noe sånt.

Hvorfor ikke? Har det du har gjort så langt fungert i ditt eget liv? Har du den suksessen du ønsker både i dine romantiske forhold og på andre plan? Hvis ja, så trenger du jo ikke noe hjelp eller innsikt. Men det betyr ikke at det ikke er andre der ute som gjør det. Det er og mange som er nysgjerrige på livet og på hvordan ting fungerer, uten at de nødvendigvis trenger hjelp. Det er sulten på å utvikle seg så fører deg fremover uansett. Hvorfor dra en negativ tone om å kjøpe et produkt som du ikke kjenner til? Greien er at jeg ikke kan hjelpe noen med bare et innlegg. Og realiteten er at de fleste ikke vil leite etter svar før de "treffer veggen". Og de fleste prøver å negativt motsi alle som kommer med forslag, for å styrke sitt eget ego. De fleste tar tiltakke med mindre enn de har potensiale til. Sånn er det bare. Folk reflekterer kun sin egen virkelighet. "Ingen vil si eller gjøre noe mot deg som ikke er en direkte refleksjon av hvordan de føler om seg selv". Likhet tiltrekker likhet, "misery loves company". Du kan ignorere realiteten, men du kan ikke ignorere konsekvensene av å ignorere realiteten.

Jeg prøver ikke å være overlegen og si jeg vet alt, men jeg har et ønske om å bidra og hjelpe med det jeg har lært fra andre som har hatt massiv suksess med sine produkter og det jeg har brukt og erfart i mitt eget liv. Så dette var kun for de som er interessert i og lære og bli en så god versjon av de selv som mulig, og har et åpent sinn.

Men jeg gidder ikke si mer eller diskutere, folk er fri til å si og gjøre det de vil, og jeg dømmer ingen uansett!

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste grunnen til at du føler det sånn er fordi de beste mennene som både er fysisk og psykisk attraktive ser hva slags person du er. Du er på shopping og har et elendig syn på mennesker. De løper langt vekk fra deg. Derfor sitter du kun igjen med restene du overhodet ikke vil ha.

2 hours ago, SindreH said:

Hvis det er noen som lurer på hvordan tiltrekning fungerer, hvorfor menn og kvinner gjør som de gjør så kan dere ta kontakt på melding her, så skal jeg gi dere en litt dypere innsikt. Tiltrekning er ikke et valg, og det er polariseringen mellom maskulin og feminin energi som skaper tiltrekning. Menn er for eksempel mer opptatt av det visuelle, mens kvinner ser mer etter styrken i en mann. Det er litt av grunnen til at jenter tester. Jenter forstår ofte ikke seg selv og hva som tiltrekker de, og sier derfor ofte at de vil ha en snill og grei mann, men dater en som nesten er stikk motsatt. Enkelte trekk hos en såkalt "Badboy" er tiltrekkende, og det blir ofte ikke et problem før etterhvert, da jentene finner ut at det egentlig er han som sliter med forskjellige ting og derfor oppfører seg som han gjør. Men du trenger ikke bli en "Badboy" for å tiltrekke jenter, men du må vite hvilke egenskaper du trenger å ha. Jeg kan også forklarer hvorfor vi binder relasjoner slik vi gjør, og hvorfor de som har en "anxious attachment style" og en "avoidant attachment style" ofte sliter mer. De aller fleste er gode til å holde de som de ikke er så veldig interessert i "hektet på kroken", men det blir med en gang mye vanskeligere når de virkelig liker de som de dater.


Skal du få en veldig pen jente som har mangen muligheter til å falle for deg, er du nødt til å vite hva du driver med. Og før du i det hele tatt kan håpe på å innlede et forhold, er du nødt til å være godt nok forberedt. " Success depends upon previous preparation, and without such preparation there is sure to be failure" - Confucius. Du er nødt til å forstå om hun har nok tiltrekning til at du kan øke den, eller om du kaster vekk tiden din. Du må i tillegg vite hvordan du holder tiltrekningen oppe utover i forholdet. Her er det veldig mange som sliter, og det er lett å tenke at forholdet er "låst" og at de er satt for fremtiden. Men hvis vi ser på skilsmissestatistikken, så er den på over 50%. Med andre ord er det veldig få som har kunnskap og forståelse nok til å holde magien i live. For å lykkes i et forhold må du med andre ord kunne: sjekking, dating, forhold, maskulin og feminin energi, testing og hvordan du består, kroppspråk, kommunikasjon osv. I tillegg er du nødt til å finne styrken i deg selv, for alt henger sammen.

Hvis du er interessert i å lære mer og gå i dybden på hvordan alt henger sammen, ta kontakt. Om du er i tvil om det jeg snakker om fungere, så kan du jo prøve det ut i ditt eget liv og se selv :)
Og hvis du er jente og lurer på hvorfor du tiltrekkes av det du gjør, er dette også noe for deg!

 

Du er inne på noe, men dessverre baserer mye av det du skriver seg på manipulasjon og teknikker, noe jeg har innsett ikke fungerer på sikt. Det krever mye mer energi fra mannen enn det burde. Det finnes enklere måter å få seg en fysisk attraktiv kvinne på. 

Anonymkode: 20c0d...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, SindreH skrev:

Hvorfor ikke? Har det du har gjort så langt fungert i ditt eget liv? Har du den suksessen du ønsker både i dine romantiske forhold og på andre plan? Hvis ja, så trenger du jo ikke noe hjelp eller innsikt. Men det betyr ikke at det ikke er andre der ute som gjør det. Det er og mange som er nysgjerrige på livet og på hvordan ting fungerer, uten at de nødvendigvis trenger hjelp. Det er sulten på å utvikle seg så fører deg fremover uansett. Hvorfor dra en negativ tone om å kjøpe et produkt som du ikke kjenner til? Greien er at jeg ikke kan hjelpe noen med bare et innlegg. Og realiteten er at de fleste ikke vil leite etter svar før de "treffer veggen". Og de fleste prøver å negativt motsi alle som kommer med forslag, for å styrke sitt eget ego. De fleste tar tiltakke med mindre enn de har potensiale til. Sånn er det bare. Folk reflekterer kun sin egen virkelighet. "Ingen vil si eller gjøre noe mot deg som ikke er en direkte refleksjon av hvordan de føler om seg selv". Likhet tiltrekker likhet, "misery loves company". Du kan ignorere realiteten, men du kan ikke ignorere konsekvensene av å ignorere realiteten.

Jeg prøver ikke å være overlegen og si jeg vet alt, men jeg har et ønske om å bidra og hjelpe med det jeg har lært fra andre som har hatt massiv suksess med sine produkter og det jeg har brukt og erfart i mitt eget liv. Så dette var kun for de som er interessert i og lære og bli en så god versjon av de selv som mulig, og har et åpent sinn.

Men jeg gidder ikke si mer eller diskutere, folk er fri til å si og gjøre det de vil, og jeg dømmer ingen uansett!

Ha en fin kveld

Ja, jeg er fornøyd. Om jeg hadde vært misfornøyd hadde jeg søkt hjelp, men ikke fra deg. Å skrive at "jenter forstår ikke seg selv" er en varsellampe om at du tror du har mer peiling enn du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er de uattraktive fordi de er for snille eller fordi de har for mange dealbreakers?

Alle som vil forstår dette! De er ikke attraktive fordi de ikke oppfyller skjønnhetsidealet! Som så ekstremt mange higer etter, da får aldri personligheten en sjanse!  Nå er det mange kvinner som er i denne kategorien også da, og disse mennene som har gode personligheter finner jo ofte en kvinne i sin kategori uansett. Du tennes ikke av de, det er jo helt greit. Men mange gode menn som man kan satse på, dannet en familie med, stolt 100% på går da under din radar. Men uansett når du ikke har kjemien som skal til med slike menn? Det ville aldri fungert uansett. Så hva er egentlig da problemet. Finn deg da en fin prins, og gå på smell etter smell, er du heldig treffer du flotte pene menn som du klaffer med? Null problem, da er du heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...