Gå til innhold

Hvorfor er det alltid de uattraktive mennene som er noe å satse på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er de uattraktive fordi de er for snille eller fordi de har for mange dealbreakers? Når jeg ser kvinner med kjæreste, pene eller standard så skjønner jeg aldri hva de ser i mennene sine, så det er ikke det at alle opptatte menn blir så attraktive for meg. 

Jeg har ikke datet mange, eller for meg vsr det kanskje aldri dates men mulig for dem. Alle har vært forskjellige, har ikke datet bare sånne "niceguys". Har aldri datet badboys, kanskje en, men likte bare selskapet og var ikke interessert. At hadde et fint utseende, penger, flere interesserte damer og som også advarte mot han.

Men det er en fellesnevner som går igjen hos disse jeg nesten føler meg tvunget til å gå inn i et forhold med, bare fordi "han får seg aldri dame stakkars og han er så snill". 

- de har tynt hår.

- de har kulemage.

- de virker kjedelige/nedstemt/stille og har ikke særlig med utstråling.

- de er "snusfornuftige", altså de kjører stygg gammel bil, har kjedelige klær og tenker veldig økonomi ang det meste. Men de er ikke så fornuftige alltid som man kan tro....mange av de viser seg å røyke hasj for "dempe" ensomheten. Og drikker om helgene.

- de sier til jenta de dater at de savner å ha en kjæreste men aldri får napp. "Jeg var han ingen ville ha på skolen og slik har det vært hele livet" opplegg. 

- de begynner å herme etter deg. Siden jeg er slank kommenterte de hvor flott jeg er og sa jeg var motivasjonen for å slanke seg. "Har gått ned mange kg etter jeg begynte å være sammen med deg". 

- snakker rundt ting, bruker en evighet til å komme til poenget. Som om det er for mange ord som svever i hodet på dem..

 

Anonymkode: 8da88...27f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt hvor du treffer disse mennene jeg. Ikke bare én, men flere? Skillet mellom badboys og niceguys er kunstig. Det som eksisterer, er hver kvinnes individuelle skille mellom hvem hun synes er attraktive og hvem hun ikke synes er det. Jeg tror du trenger å klargjøre for deg selv hva du ser etter i en mann. Skriv en liste. Og fokuser på egenskaper du vil ha, ikke heng deg opp i egenskaper du ikke vil ha. Hvis du beholder det negative fokuset du har i denne tråden risikerer du å avvise menn som har ALT du ser etter bortsett fra den ene tingen du henger deg opp i.

Anonymkode: f3916...446

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kategorisere menn i sjangeren god/dårlig vitner om et råttent menneskesyn. Måten du omtaler menn som kanskje sliter litt og lar seg inspirere av deg er noe av det sykeste jeg har lest. Jeg vet heller ikke hva du egentlig sier her. Er det bare et fåfengt forsøk på å stadfeste at mennesker som sliter sosialt sliter sosialt? Isåfall har du tenkt bemerkelsesverdig lite bemerkelsesverdige tanker. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Er de uattraktive fordi de er for snille eller fordi de har for mange dealbreakers?

ja, begge deler er en god fellesnevner. 

Endret av megda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg så jævla spesiell som ikke bedømmer utseende til par og andre på denne måten. 

Liksom, hvordan klarer dere det? 

Synes dere det er gøy å støvsuge? Gøy å ta oppvasken? 

Anonymkode: 58861...69c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gode menn holder seg til gode kvinner. Så det er derfor du ikke får deg en god mann.

Anonymkode: 09335...0a9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk litt på dette; ingen velger de genene og utseende de får. Det er selvfølgelig MYE man kan gjøre selv, men i det store og det hele var det ikke en selv som valgte den svære ørnenesa og den lave panna man endte opp med. Dette er det skremmende mange som ikke forstår, virker det som.

Anonymkode: 0a819...c88

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De gode menn holder seg til gode kvinner. Så det er derfor du ikke får deg en god mann.

Anonymkode: 09335...0a9

Så det vil du også fortelle alle menn som sliter med å få dame?

Anonymkode: dab86...574

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er generelt svært uattraktivt med typen du beskriver fordi at de alltid er så negative og lever i offerrollen. Hvem gidder å leve i en tilværelse hvor lyset alltid er avskrudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva du egentlig spør om her? Mener du selv at de mennene du finner uattraktive er de som er noe å satse på, eller mener du at andre sier til deg at du må satse på dem? Det er da vel opp til deg hvem du satser på. Om du vil ha en kjekkas med tykt hår, sixpack og kul bil så skaff deg det da, hvis du klarer 😛 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

I tittel til tråden virker det som du mener at det er de uttraktive mennene som er noe å satse på, men så bruker du Hi til å liste opp alt som er galt med dem. 

Noe man ikke snakker særlig om er at menn som ikke er attraktive blir utsatt for et sterkere seleksjonspress enn attraktive menn. Kjekke menn for eksempel kan i stor grad dra damer basert på utseende, men en mann som er gjennomsnittlig kan ikke det. Han må i større grad spille på faktorer som status, kompetanse og personlighet. Gjennom å optimalisere for eksempel personligheten etter hva kvinner etterspør sånn generelt kan han øke egne sjanser.

Jeg er uansett litt enig i noe det kvinner her har skrevet på forumet om at attraktive menn kan være snillere, og godere enn menn som ikke er attraktive. Det å karre seg opp fra en posisjon hvor en i utgangspunktet hadde lav markedsverdi er ikke enkelt. Det er en grunn til at menn blir bitre og det er jo fordi psyken ikke tåler avvisningene. Er man kjekk blir man ikke avvist like hyppig, og vil ikke utelukkende ha dårlige erfaringer med kvinner. Det kommer nesten aldri frem på forumet her, men kvinner kan være like kjipe som menn i de fleste situasjoner. Jeg leste et blogginnlegg fra en jeg gikk på skole med i oppveksten, og som etter min mening ikke har optimalisert personligheten sin. Det å lese om hans erfaringer var kjip lesing. Her var det snakk om kvinner som stort sett ikke møtte opp på dater, og i et tilfelle møtte damen opp på daten med en annen mann hun heller ville date. Slike erfaringer gir ikke akkurat et bra grunnlag for å danne et positivt kvinnesyn. Sitter man i andre enden av spekteret, og er attraktiv får man i større grad se de gode sidene kvinner kan ha. Derfor gir det mening at menn som er attraktive er mer positive generelt når det gjelder kvinner. Jeg sier ikke at alle menn som ikke er attraktive er sure og bitre, men det er en utfordring for dem å opprettholde et positivt kvinnesyn dersom erfaringene de gjør seg med kvinner stort sett er dårlige siden de blir dårligere behandlet. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitterhet, selvmedlidenhet og klaging er ikke attraktivt.

Høflighet, respekt, humor, og evne til refleksjon er attraktivt.

Hilsen bifil mann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minesveiper skrev:

I tittel til tråden virker det som du mener at det er de uttraktive mennene som er noe å satse på, men så bruker du Hi til å liste opp alt som er galt med dem. 

Noe man ikke snakker særlig om er at menn som ikke er attraktive blir utsatt for et sterkere seleksjonspress enn attraktive menn. Kjekke menn for eksempel kan i stor grad dra damer basert på utseende, men en mann som er gjennomsnittlig kan ikke det. Han må i større grad spille på faktorer som status, kompetanse og personlighet. Gjennom å optimalisere for eksempel personligheten etter hva kvinner etterspør sånn generelt kan han øke egne sjanser.

Jeg er uansett litt enig i noe det kvinner her har skrevet på forumet om at attraktive menn kan være snillere, og godere enn menn som ikke er attraktive. Det å karre seg opp fra en posisjon hvor en i utgangspunktet hadde lav markedsverdi er ikke enkelt. Det er en grunn til at menn blir bitre og det er jo fordi psyken ikke tåler avvisningene. Er man kjekk blir man ikke avvist like hyppig, og vil ikke utelukkende ha dårlige erfaringer med kvinner. Det kommer nesten aldri frem på forumet her, men kvinner kan være like kjipe som menn i de fleste situasjoner. Jeg leste et blogginnlegg fra en jeg gikk på skole med i oppveksten, og som etter min mening ikke har optimalisert personligheten sin. Det å lese om hans erfaringer var kjip lesing. Her var det snakk om kvinner som stort sett ikke møtte opp på dater, og i et tilfelle møtte damen opp på daten med en annen mann hun heller ville date. Slike erfaringer gir ikke akkurat et bra grunnlag for å danne et positivt kvinnesyn. Sitter man i andre enden av spekteret, og er attraktiv får man i større grad se de gode sidene kvinner kan ha. Derfor gir det mening at menn som er attraktive er mer positive generelt når det gjelder på kvinner. Jeg sier ikke at alle menn som ikke er attraktive er sure og bitre, men det er en utfordring for dem å opprettholde et positivt kvinnesyn dersom erfaringene de gjør seg med kvinner stort sett er dårlige siden de blir dårligere behandlet. 

Tjaaaajooee, mye bra i innlegget ditt men noen sidekommentarer:

Min erfaring er at kvinner og menn som ansees som særdeles attraktive ikke utelukkende ser på motsatt kjønn i et positivt lys fordi de får flere sjanser (mindre avvisning) De kan også være gjennom flere forhold, og har hele tiden andre beilere som står klar utenfor dørterskelen til å ta over om nåværende forhold ikke fungerer. Det er klart gresset fremstår grønnere for de som har mange blomsterenger å velge i. At de da har flere flyktige forhold kan gi dem inntrykket av at det er noe galt med motsatt kjønn. «Ingen» er noensinne «bra nok.» Det ser vi i innlegg titt som det er, menn og kvinner som selv beskriver seg som attraktive med flere forhold, og klarer likevel ikke å finne «den rette», fordi alle [sett inn motsatt kjønn] er jo [sett inn en negativ generalisering]

TS gjør det jo litt i tråden her: hun har åpenlyst beilere men ingen er helt gode nok. 

Gutter og jenter som ikke har hatt samme attraksjonsverdi har kanskje hatt minde press på seg: de var kanskje hemmelig forrelsket i noen i tenårene, men det ble aldri til noe spesielt. De har kanskje klart seg bra sosialt: og dermed hatt venner av motsatt kjønn. og som du sier, så har de utviklet andre egenskaper (personlighet) - som generelt har gjort dem godt likt. til slutt har de møtt noen, og vel vitende om at gresset ikke er så mye grønnere på den andre siden (fordi det er ikke lkke mange beilere og fristelser) - så jobber de hardt for å få forholdet de er i, til å fungrere. og kravene til en partner er ikke like skyhøye som hos de som kan velge og vrake. 

Sånn sett kan det være helt stikk motsatt, enn hva du hevder i din teori :) 

også er det jo også sånn at vi dømmer som sagt ikke motsatt kjønn bare ut ifra potensielle dates. Vi har brødre,søstre,onkler,tanter, foreldre, naboer og venner- som også former våre forventninger og vår oppfattelse. 

Anonymkode: bda5b...522

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min er kjekk, morsom, omsorgsfull, intelligent, trent, veganer. Han er verdens beste i mine øyne 😍

Anonymkode: 1e651...caf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tjaaaajooee, mye bra i innlegget ditt men noen sidekommentarer:

Min erfaring er at kvinner og menn som ansees som særdeles attraktive ikke utelukkende ser på motsatt kjønn i et positivt lys fordi de får flere sjanser (mindre avvisning) De kan også være gjennom flere forhold, og har hele tiden andre beilere som står klar utenfor dørterskelen til å ta over om nåværende forhold ikke fungerer. Det er klart gresset fremstår grønnere for de som har mange blomsterenger å velge i. At de da har flere flyktige forhold kan gi dem inntrykket av at det er noe galt med motsatt kjønn. «Ingen» er noensinne «bra nok.» Det ser vi i innlegg titt som det er, menn og kvinner som selv beskriver seg som attraktive med flere forhold, og klarer likevel ikke å finne «den rette», fordi alle [sett inn motsatt kjønn] er jo [sett inn en negativ generalisering]

TS gjør det jo litt i tråden her: hun har åpenlyst beilere men ingen er helt gode nok. 

Gutter og jenter som ikke har hatt samme attraksjonsverdi har kanskje hatt minde press på seg: de var kanskje hemmelig forrelsket i noen i tenårene, men det ble aldri til noe spesielt. De har kanskje klart seg bra sosialt: og dermed hatt venner av motsatt kjønn. og som du sier, så har de utviklet andre egenskaper (personlighet) - som generelt har gjort dem godt likt. til slutt har de møtt noen, og vel vitende om at gresset ikke er så mye grønnere på den andre siden (fordi det er ikke lkke mange beilere og fristelser) - så jobber de hardt for å få forholdet de er i, til å fungrere. og kravene til en partner er ikke like skyhøye som hos de som kan velge og vrake. 

Sånn sett kan det være helt stikk motsatt, enn hva du hevder i din teori :) 

også er det jo også sånn at vi dømmer som sagt ikke motsatt kjønn bare ut ifra potensielle dates. Vi har brødre,søstre,onkler,tanter, foreldre, naboer og venner- som også former våre forventninger og vår oppfattelse. 

Anonymkode: bda5b...522

Interessant. 
Vel, mine brødre bryr seg ikke om helse og er overvtige. Sykelig overvektige. Han ene er i forhold med ei som er overvektig selv. Han andre har aldri brydd seg om damer og er nå i midten av 20-årene. Han er bare interessert i gaming.

Onkler? hmm... de er en smule rasistiske. De har fordommer mot alle som finner seg ikke-skandinavisk partner, enda verre om han/hun er ikke-europeisk. 
De har damer fra samme distriktet de voks opp. De hadde begge draget som unge, han ene er en tøffel..dama har blitt sjef i forholdet. Han andre har vært ganske likegyldig fordi han damene stod i kø utenfor døra hele tiden, men han er ganske velstående da 😛 
Mamma var den som fikk de mennene hun ville, falt for pappa. Forholdet startet med utroskap, altså hun var elskerinnen. Pappa fikk kalde føtter og flyttet, ny dame med en gang, og slikk fortsatte han. Pappa valgte og vraket i damer og fikk dårlig rykte. mulig jeg har søsken jeg ikke vet om, også i andre land.
Naboene der jeg vokste opp har alle vært i faste forhold, men de er jo stort sett døde nå..dette var gamledager da det var en skam å være skilt. 
Jeg har aldri hatt type. 

Anonymkode: 8da88...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Tjaaaajooee, mye bra i innlegget ditt men noen sidekommentarer:

Min erfaring er at kvinner og menn som ansees som særdeles attraktive ikke utelukkende ser på motsatt kjønn i et positivt lys fordi de får flere sjanser (mindre avvisning) De kan også være gjennom flere forhold, og har hele tiden andre beilere som står klar utenfor dørterskelen til å ta over om nåværende forhold ikke fungerer.

Anonymkode: bda5b...522

Selvfølgelig er det ikke bare oppsider med å være attraktiv. Poenget mitt er egentlig at folk behandler attraktive mennesker bedre, og annerledes sånn generelt enn mennesker som ikke er attraktive. Dette påvirker erfaringsgrunnlaget individene sitter igjen med. 

Jeg er også med på at man får se flere fæle sider av mennesker når man er attraktiv som for eksempel at folk som er i forhold ønsker sex o.l med en selv om de er opptatt. Jeg tenker egentlig mer i de baner av det å bli elsket av en partner, og oppleve å bli behandlet bra fra den som betyr mest. Sannheten er jo at mennesker som ikke kommer seg inn i forhold generelt er mer ulykkelige og ensomme. 

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Også er det jo også sånn at vi dømmer som sagt ikke motsatt kjønn bare ut ifra potensielle dates. Vi har brødre,søstre,onkler,tanter, foreldre, naboer og venner- som også former våre forventninger og vår oppfattelse. 

Anonymkode: bda5b...522

Synsing fra min side, men jeg tror menn og kvinner er annerledes når det kommer til dette. Kvinner er vel generelt mer opptatt av sosiale relasjoner enn menn? Det å bli elsket av Mamma er liksom ikke det samme som å bli elsket av den man er forelsket i. Hvis opplevelsene man sitter igjen med er få en kald skulder av de man har likt så er ikke det helt fjernt å tenke at det kan lede til bitterhet. Teorien som du lanserer i det ene avsnittet legger til grunn at man blir valgt som partner i utgangspunktet. 

Som sagt så sier jo ikke jeg at alle menn som ikke er attraktive er bitre, men logikken jeg bruker er at jo flere positive erfaringer man har jo mer positiv er man som menneske. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan ser en uattraktiv mann ut? Jeg mener, siden du mener at alle som er verdt å satse på er uattraktiv.. og hvorfor vil du satse på dem? La heller oss som syns smålubne, lave menn med utståling og selvtillit, samt har økonomien sin i orden, få ta de, fordi vi syns de er attraktiv 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen som lurer på hvordan tiltrekning fungerer, hvorfor menn og kvinner gjør som de gjør så kan dere ta kontakt på melding her, så skal jeg gi dere en litt dypere innsikt. Tiltrekning er ikke et valg, og det er polariseringen mellom maskulin og feminin energi som skaper tiltrekning. Menn er for eksempel mer opptatt av det visuelle, mens kvinner ser mer etter styrken i en mann. Det er litt av grunnen til at jenter tester. Jenter forstår ofte ikke seg selv og hva som tiltrekker de, og sier derfor ofte at de vil ha en snill og grei mann, men dater en som nesten er stikk motsatt. Enkelte trekk hos en såkalt "Badboy" er tiltrekkende, og det blir ofte ikke et problem før etterhvert, da jentene finner ut at det egentlig er han som sliter med forskjellige ting og derfor oppfører seg som han gjør. Men du trenger ikke bli en "Badboy" for å tiltrekke jenter, men du må vite hvilke egenskaper du trenger å ha. Jeg kan også forklarer hvorfor vi binder relasjoner slik vi gjør, og hvorfor de som har en "anxious attachment style" og en "avoidant attachment style" ofte sliter mer. De aller fleste er gode til å holde de som de ikke er så veldig interessert i "hektet på kroken", men det blir med en gang mye vanskeligere når de virkelig liker de som de dater.


Skal du få en veldig pen jente som har mangen muligheter til å falle for deg, er du nødt til å vite hva du driver med. Og før du i det hele tatt kan håpe på å innlede et forhold, er du nødt til å være godt nok forberedt. " Success depends upon previous preparation, and without such preparation there is sure to be failure" - Confucius. Du er nødt til å forstå om hun har nok tiltrekning til at du kan øke den, eller om du kaster vekk tiden din. Du må i tillegg vite hvordan du holder tiltrekningen oppe utover i forholdet. Her er det veldig mange som sliter, og det er lett å tenke at forholdet er "låst" og at de er satt for fremtiden. Men hvis vi ser på skilsmissestatistikken, så er den på over 50%. Med andre ord er det veldig få som har kunnskap og forståelse nok til å holde magien i live. For å lykkes i et forhold må du med andre ord kunne: sjekking, dating, forhold, maskulin og feminin energi, testing og hvordan du består, kroppspråk, kommunikasjon osv. I tillegg er du nødt til å finne styrken i deg selv, for alt henger sammen.

Hvis du er interessert i å lære mer og gå i dybden på hvordan alt henger sammen, ta kontakt. Om du er i tvil om det jeg snakker om fungere, så kan du jo prøve det ut i ditt eget liv og se selv :)
Og hvis du er jente og lurer på hvorfor du tiltrekkes av det du gjør, er dette også noe for deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Minesveiper skrev:

Selvfølgelig er det ikke bare oppsider med å være attraktiv. Poenget mitt er egentlig at folk behandler attraktive mennesker bedre, og annerledes sånn generelt enn mennesker som ikke er attraktive. Dette påvirker erfaringsgrunnlaget individene sitter igjen med. 

Jeg er også med på at man får se flere fæle sider av mennesker når man er attraktiv som for eksempel at folk som er i forhold ønsker sex o.l med en selv om de er opptatt. Jeg tenker egentlig mer i de baner av det å bli elsket av en partner, og oppleve å bli behandlet bra fra den som betyr mest. Sannheten er jo at mennesker som ikke kommer seg inn i forhold generelt er mer ulykkelige og ensomme. 

Synsing fra min side, men jeg tror menn og kvinner er annerledes når det kommer til dette. Kvinner er vel generelt mer opptatt av sosiale relasjoner enn menn? Det å bli elsket av Mamma er liksom ikke det samme som å bli elsket av den man er forelsket i. Hvis opplevelsene man sitter igjen med er få en kald skulder av de man har likt så er ikke det helt fjernt å tenke at det kan lede til bitterhet. Teorien som du lanserer i det ene avsnittet legger til grunn at man blir valgt som partner i utgangspunktet. 

Som sagt så sier jo ikke jeg at alle menn som ikke er attraktive er bitre, men logikken jeg bruker er at jo flere positive erfaringer man har jo mer positiv er man som menneske. 

Du har jo forskning på din side som dokumenterer at vakre mennesker opplever mer "medfart" i livet enn sine mindre vakre medmennesker. 

Og ja, min teori er jo at man får seg et (eller flere) stabile forhold. 

Det vi kanskje kan være enige i, er at de som feiler i kjærlighetslivet åpenlyst vil gro seg mer bitter med årene enn de som har suksess. Mitt poeng var kanskje at det å måle suksess i kjærlighet ikke måles ut ifra hvor attraktiv man er som partner, hvor sexy man er eller hvor mange beilere man har, men hvor godt forholdet man faktisk havner i, er. Og, at oddsen for at man havner i et godt forhold ikke nødvendigvis øker fordi man er vakker. Kanskje er det de som er mer midt på treet, som gjør det best i kjærlighet, om suksessen skal måles i varigheten på et forhold fremfor hyppigheten på å komme i et forhold ;) 

 

Anonymkode: bda5b...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SindreH skrev:

Hvis det er noen som lurer på hvordan tiltrekning fungerer, hvorfor menn og kvinner gjør som de gjør så kan dere ta kontakt på melding her, så skal jeg gi dere en litt dypere innsikt. Tiltrekning er ikke et valg, og det er polariseringen mellom maskulin og feminin energi som skaper tiltrekning. Menn er for eksempel mer opptatt av det visuelle, mens kvinner ser mer etter styrken i en mann. Det er litt av grunnen til at jenter tester. Jenter forstår ofte ikke seg selv og hva som tiltrekker de, og sier derfor ofte at de vil ha en snill og grei mann, men dater en som nesten er stikk motsatt. Enkelte trekk hos en såkalt "Badboy" er tiltrekkende, og det blir ofte ikke et problem før etterhvert, da jentene finner ut at det egentlig er han som sliter med forskjellige ting og derfor oppfører seg som han gjør. Men du trenger ikke bli en "Badboy" for å tiltrekke jenter, men du må vite hvilke egenskaper du trenger å ha. Jeg kan også forklarer hvorfor vi binder relasjoner slik vi gjør, og hvorfor de som har en "anxious attachment style" og en "avoidant attachment style" ofte sliter mer. De aller fleste er gode til å holde de som de ikke er så veldig interessert i "hektet på kroken", men det blir med en gang mye vanskeligere når de virkelig liker de som de dater.


Skal du få en veldig pen jente som har mangen muligheter til å falle for deg, er du nødt til å vite hva du driver med. Og før du i det hele tatt kan håpe på å innlede et forhold, er du nødt til å være godt nok forberedt. " Success depends upon previous preparation, and without such preparation there is sure to be failure" - Confucius. Du er nødt til å forstå om hun har nok tiltrekning til at du kan øke den, eller om du kaster vekk tiden din. Du må i tillegg vite hvordan du holder tiltrekningen oppe utover i forholdet. Her er det veldig mange som sliter, og det er lett å tenke at forholdet er "låst" og at de er satt for fremtiden. Men hvis vi ser på skilsmissestatistikken, så er den på over 50%. Med andre ord er det veldig få som har kunnskap og forståelse nok til å holde magien i live. For å lykkes i et forhold må du med andre ord kunne: sjekking, dating, forhold, maskulin og feminin energi, testing og hvordan du består, kroppspråk, kommunikasjon osv. I tillegg er du nødt til å finne styrken i deg selv, for alt henger sammen.

Hvis du er interessert i å lære mer og gå i dybden på hvordan alt henger sammen, ta kontakt. Om du er i tvil om det jeg snakker om fungere, så kan du jo prøve det ut i ditt eget liv og se selv :)
Og hvis du er jente og lurer på hvorfor du tiltrekkes av det du gjør, er dette også noe for deg!


 

Mansplaining 101..

 

Anonymkode: bda5b...522

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...