baremeg007 Skrevet 21. februar #1341 Skrevet 21. februar Nøytral-80 skrev (På 14.2.2026 den 7.47): Hva er det dere driver på med? Hva får noen til å bli så interessert i andres gravidmage, eller graviditet for den saks skyld? Ja, fatter ikke hva som er interessant med at en brusdrikkende «influencer» er gravid. Mange her skriver som om de skulle være venninna hennes! Sykt, rett og slett. En person man ikke kjenner er gravid, so fucking what? 16 2
AnonymBruker 31 Skrevet 16. mars #1342 Skrevet 16. mars Jeg elsker at man knapt ser at hun er gravid og sikkert høygravid i det hun legger ut på insta/pod osv. Hun promoterer ikke det eller kroppen sin. Håper og tror at hun er like privat når ungen er ute og ikke legger ut alt mulig om han/hun. 30 1 1
LullaSkrulla Skrevet 18. mars #1343 Skrevet 18. mars AnonymBruker 31 skrev (På 16.3.2026 den 12.16): Jeg elsker at man knapt ser at hun er gravid og sikkert høygravid i det hun legger ut på insta/pod osv. Hun promoterer ikke det eller kroppen sin. Håper og tror at hun er like privat når ungen er ute og ikke legger ut alt mulig om han/hun. Enig! Jeg synes det er kjempefint å se. 6 1 1
Wilma89 Skrevet 30. mars #1344 Skrevet 30. mars (endret) AnonymBruker 31 skrev (På 16.3.2026 den 12.16): Jeg elsker at man knapt ser at hun er gravid og sikkert høygravid i det hun legger ut på insta/pod osv. Hun promoterer ikke det eller kroppen sin. Håper og tror at hun er like privat når ungen er ute og ikke legger ut alt mulig om han/hun. Ser virkelig ut som hun har tenkt til å holde det privat💛 Har nå bekreftet at hun har blitt mamma, men ingenting om når, hvor, kjønn osv. Det er så godt å se en influenser som verner om barnets privatliv. Endret 30. mars av Wilma89 Skrivefeil 17 1 25
Kartoffel Skrevet 30. mars #1345 Skrevet 30. mars Gratulerer så mye, Linnea og Emil!! Heldige barn som får så fantastiske foreldre❤️ 5 7
punkyB Skrevet 30. mars #1346 Skrevet 30. mars Jeg synes det er litt sært å ikke informere litt mer skikkelig. De lever jo av "publikum" så da kan de gi litt tilbake hvis folk gidder å følge dem. Snakker ikke om mye men kanskje legge ut en skikkelig melding - kanskje et lite bilde av en hånd eller noe av barnet . Man kan vel dele om det er en gutt eller jente feks. De fleste gleder seg jo på deres vegne og ønsker å vite litt mer 4
Populært innlegg Wilma89 Skrevet 30. mars Populært innlegg #1347 Skrevet 30. mars punkyB skrev (7 minutter siden): Jeg synes det er litt sært å ikke informere litt mer skikkelig. De lever jo av "publikum" så da kan de gi litt tilbake hvis folk gidder å følge dem. Snakker ikke om mye men kanskje legge ut en skikkelig melding - kanskje et lite bilde av en hånd eller noe av barnet . Man kan vel dele om det er en gutt eller jente feks. De fleste gleder seg jo på deres vegne og ønsker å vite litt mer Tenker det er sånn her alle influensere burde gjøre. Selv om man følger og har fulgt noen i alle år gir det ingen «rett» til info om deres barn eller familie. Vi vet at hun har blitt mamma. Utenom det kommer ingenting til å endre seg. Så man kan følge personen på akkurat samme måte som man alltid har gjort. Tullete at man på en side skal kritisere influensere for overeksponering, for så å komme kritikk fordi egen nyskjerrighet ikke blir tilfredsstilt grunnet for lite eksponering. Hyller virkelig at hun tar et stand og viser hvordan det egentlig skal gjøres🙌 33 23
refill Skrevet 30. mars #1348 Skrevet 30. mars Er vel ingen av de som lever av å brette ut livet sitt i sosiale medier? Og om de så gjorde, så skylder de nå ingen å fortelle noe om barnet. Jeg hyller de om de planlegger (og lykkes i) å ikke la barnet være en del av deres offentlige sfære - og dermed vise at det er fullt mulig. Grattis med småen, Linnea og Emil 🎈 12 1 15
Jaddah123 Skrevet 30. mars #1349 Skrevet 30. mars punkyB skrev (13 minutter siden): Jeg synes det er litt sært å ikke informere litt mer skikkelig. De lever jo av "publikum" så da kan de gi litt tilbake hvis folk gidder å følge dem. Snakker ikke om mye men kanskje legge ut en skikkelig melding - kanskje et lite bilde av en hånd eller noe av barnet . Man kan vel dele om det er en gutt eller jente feks. De fleste gleder seg jo på deres vegne og ønsker å vite litt mer Du tuller nå? 24 13
Smurf26 Skrevet 30. mars #1350 Skrevet 30. mars punkyB skrev (16 minutter siden): Jeg synes det er litt sært å ikke informere litt mer skikkelig. De lever jo av "publikum" så da kan de gi litt tilbake hvis folk gidder å følge dem. Snakker ikke om mye men kanskje legge ut en skikkelig melding - kanskje et lite bilde av en hånd eller noe av barnet . Man kan vel dele om det er en gutt eller jente feks. De fleste gleder seg jo på deres vegne og ønsker å vite litt mer Uavhengig av om noen lever av «publikum» eller ikke (i dette tilfellet ikke) så fortjener barnet at dets autonomi blir ivaretatt og respektert. Linnéa og Emil skylder ingen noe som helst. 20 8
Hirondelle Skrevet 30. mars #1351 Skrevet 30. mars punkyB skrev (22 minutter siden): Jeg synes det er litt sært å ikke informere litt mer skikkelig. De lever jo av "publikum" så da kan de gi litt tilbake hvis folk gidder å følge dem. Snakker ikke om mye men kanskje legge ut en skikkelig melding - kanskje et lite bilde av en hånd eller noe av barnet . Man kan vel dele om det er en gutt eller jente feks. De fleste gleder seg jo på deres vegne og ønsker å vite litt mer Tøv. ingen av de er influencere i den forstand. Jobben til Linnea er blant annet å lage podcast. Emil lever som toppidrettsutøver og tjener penger via laget til Petter Northug, podcastlaging og andre samarbeidsavtaler. INGEN av de lever av å utlevere seg selv privat. Jeg håper du kødder. De skylder ingen, absolutt INGEN, å dele noe som helst om dette barnet. Faktisk skylder de barnet å LA VÆRE å dele om det. 13 1 21
J.. Skrevet 30. mars #1352 Skrevet 30. mars punkyB skrev (3 timer siden): De lever jo av "publikum" så da kan de gi litt tilbake hvis folk gidder å følge dem. Greia er jo at man ikke må følge deres personlige SoMe for å få høre/se jobben deres. Linnea har gått vekk fra influenser rollen og blitt "vanlig kjendis",og Emil har såvidt jeg vet aldri vært influenser. Og om de så utleverte hele seg og sitt på Internett,hadde de alikevel ikke skyldt noen noe info om barnet deres. For en vanvittig ting å si. 6 3
MiominMio Skrevet 30. mars #1353 Skrevet 30. mars punkyB skrev (3 timer siden): Jeg synes det er litt sært å ikke informere litt mer skikkelig. De lever jo av "publikum" så da kan de gi litt tilbake hvis folk gidder å følge dem. Snakker ikke om mye men kanskje legge ut en skikkelig melding - kanskje et lite bilde av en hånd eller noe av barnet . Man kan vel dele om det er en gutt eller jente feks. De fleste gleder seg jo på deres vegne og ønsker å vite litt mer Feil hun lever IKKE av å eksponere sitt eget barn. Hvem har da noe som helst med hvem barnet er og kjønn? INGEN andre en familien. Det der va bare sært å ønske seg....seriøst! 7 3
Irja Skrevet 30. mars #1354 Skrevet 30. mars Hvordan fikk dere vite at barnet er født? Kan ikke se noe på instagram.
Kleppmelk Skrevet 30. mars #1355 Skrevet 30. mars Irja skrev (1 minutt siden): Hvordan fikk dere vite at barnet er født? Kan ikke se noe på instagram. VG. Hun har delt det i bisetning i podden 1
Irja Skrevet 30. mars #1356 Skrevet 30. mars Kleppmelk skrev (2 minutter siden): VG. Hun har delt det i bisetning i podden Ok 😊 1
J.. Skrevet 30. mars #1357 Skrevet 30. mars Irja skrev (36 minutter siden): Hvordan fikk dere vite at barnet er født? Kan ikke se noe på instagram. I podden har hun en måneds oppdatering,for mars innleder hun episoden med å si "jeg har blitt mamma.",før hun går videre. Veldig kort og greit! 9
Dupers Skrevet 30. mars #1358 Skrevet 30. mars Hirondelle skrev (4 timer siden): Tøv. ingen av de er influencere i den forstand. Jobben til Linnea er blant annet å lage podcast. Emil lever som toppidrettsutøver og tjener penger via laget til Petter Northug, podcastlaging og andre samarbeidsavtaler. INGEN av de lever av å utlevere seg selv privat. Jeg håper du kødder. De skylder ingen, absolutt INGEN, å dele noe som helst om dette barnet. Faktisk skylder de barnet å LA VÆRE å dele om det. Er han toppidresttsutøver på orntlig? Jeg trodde det var sånn voksen-hobby greier og at han gikk for northug mot spons av utstyr. Får han faktisk lønn også?
punkyB Skrevet 31. mars #1359 Skrevet 31. mars Til alle som svarte meg - jeg tenker ikke man skal eksponere barnet - men legge ut en melding om at man har blitt foreldre . Det hadde jeg syntes var hyggelig og jeg er uansett veldig glad på deres vegne . Nå ble jo "budskapet" spredt ganske fort uansett da etter at hun sa det i podkasten Kødder ikke men ser jeg har litt annen oppfatning enn andre - og tar den til meg
Hirondelle Skrevet 31. mars #1360 Skrevet 31. mars Dupers skrev (9 timer siden): Er han toppidresttsutøver på orntlig? Jeg trodde det var sånn voksen-hobby greier og at han gikk for northug mot spons av utstyr. Får han faktisk lønn også? Han får neppe lønn siden han ikke er ansatt. Han er frilanser, og noe av inntekten hans kommer fra blant annet dette proff-laget. Han lever SOM en toppidrettsutøver, litt ala det Nilsi gjorde for 10 år siden. Men han går for et privat-lag, ikke et landslag. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå