Fireflies Skrevet 18. juli 2023 #781 Del Skrevet 18. juli 2023 Jeg synes kjolen var fin! Jeg har fulgt henne siden hun var blogger på Alt du vet er feil, er så fint å se henne så lykkelig ❤️ 13 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen-Oslo Skrevet 18. juli 2023 #782 Del Skrevet 18. juli 2023 AprilLudgate skrev (På 15.7.2023 den 21.44): Nettopp. INGEN DISSER KJOLEN TIL LINNEA 💪🏻💥😅 Kjolen er fin den, men her burde hun brukt bh 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg J.. Skrevet 18. juli 2023 Populært innlegg #783 Del Skrevet 18. juli 2023 Fantorangen-Oslo skrev (35 minutter siden): Kjolen er fin den, men her burde hun brukt bh Hun "burde" ikke gjøre noe annet enn hva hun selv syns var og er riktig. 38 4 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 18. juli 2023 #784 Del Skrevet 18. juli 2023 Fireflies skrev (3 timer siden): Jeg synes kjolen var fin! Jeg har fulgt henne siden hun var blogger på Alt du vet er feil, er så fint å se henne så lykkelig ❤️ Helt enig 😍 Veldig gøy at hun deler så mange bilder fra dagen deres, ser ut som de hadde en fantastisk dag. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grotesk Skrevet 18. juli 2023 #785 Del Skrevet 18. juli 2023 Nydelig kjole. Hun så helt fantastisk ut. Jeg unner henne denne gleden så inderlig mye, jeg håper Emil er en snill og god mann. Det er fint å se henne slik. Har fulgt henne siden dag en. Veldig vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 18. juli 2023 #786 Del Skrevet 18. juli 2023 Fireflies skrev (3 timer siden): Jeg synes kjolen var fin! Jeg har fulgt henne siden hun var blogger på Alt du vet er feil, er så fint å se henne så lykkelig ❤️ Enig. Elsket bloggen hennes🤩 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 18. juli 2023 #787 Del Skrevet 18. juli 2023 Fantorangen-Oslo skrev (1 time siden): Kjolen er fin den, men her burde hun brukt bh Hvorfor det? Hun var knallvakker! Og så den kjolen med puffermer 🥰🥰🥰😍DÅN! Og langpanne sjokoladekake med seigmenn 😂😂😂 Elsker det! 25 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 18. juli 2023 #788 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) Linnea - kan du vennligst komme inn i denne tråden og svare oss på spørsmål om brusmeny? Jeg er virkelig seriøst nysgjerrig! Kan hun tagges? 😅🥂🍸Ah. Endret 18. juli 2023 av AprilLudgate 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 19. juli 2023 #789 Del Skrevet 19. juli 2023 (endret) Jeg synes mye av det hun skriver,gjør, digger og fronter ofte er veldig usaklig og bare rart, og skjønner ikke helt humoren eller poenget med det. Hun overdrevent opptatt av kjendiser, og det er jo greit nok. Mange er det. Men hvem andre enn Linnea er det som bryr seg egentlig så mye om kjøkkenWenche fra god morgen Norge? Wenche virker som en trivelig dame altså, men for de fleste nordmenn er hun vel bare ei blid dame som er på tv og lager mat? For Linnea er Wenche for å bruke hennes egne ord, en mentor. Eller opphenget hun hadde på magnus Karlsen, hvor hun sendte han "kom på nach" sms. Hvorfor var det morsomt? Det er jo bare usaklig, hun kjenner han jo ikke? Er det noe jeg ikke har fått med meg her? Eller lansering av ordet "storkar". Skrive det på dugg i speil, skrive det på bløtkaker og lage merch.. Eller idoliseringen av Britney Spears, Spice Girls, scooter (var det scooter som ble spilt når de kom ut som nygift? Ikke at det er noe galt i velge akkurat den artisten etter du har giftet deg, men folk bare digger det!! Kult valg! Så rått at dere velger 90 talls techno som er fullstendig uppasende til anledningen liksom!!!) Men jeg tror hun kommer unna med meste. Hvis hun hadde idolisert Terje Formoe/kaptein sabeltann og de heller hadde ropt "HIV O'HOI, SNART ER SKATTEN VÅR" som nygift hadde sikkert folk digga det og. Ikke at det er noe galt i det , for all del. Jeg bare finner det litt usaklig mye av det som kommer fra den kanten. Hjemmelaget sjokolade med tykk glasur som bryllupskake var søtt da.💙 Endret 19. juli 2023 av miaw 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 19. juli 2023 #790 Del Skrevet 19. juli 2023 AprilLudgate skrev (8 timer siden): Linnea - kan du vennligst komme inn i denne tråden og svare oss på spørsmål om brusmeny? Jeg er virkelig seriøst nysgjerrig! Kan hun tagges? 😅🥂🍸Ah. Får håpe hun ikke er på Kvinneguiden på bryllupsreisen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. juli 2023 #791 Del Skrevet 19. juli 2023 (endret) 8 hours ago, AprilLudgate said: Linnea - kan du vennligst komme inn i denne tråden og svare oss på spørsmål om brusmeny? Jeg er virkelig seriøst nysgjerrig! Kan hun tagges? 😅🥂🍸Ah. Hun har skrevet innlegg her tidligere. Kanskje noen i tråden husker brukernavnet hennes? Edit: Tror dette er brukernavnet hennes: @linneam Endret 19. juli 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 19. juli 2023 #792 Del Skrevet 19. juli 2023 miaw skrev (50 minutter siden): Jeg synes mye av det hun skriver,gjør, digger og fronter ofte er veldig usaklig og bare rart, og skjønner ikke helt humoren eller poenget med det. Hun overdrevent opptatt av kjendiser, og det er jo greit nok. Mange er det. Men hvem andre enn Linnea er det som bryr seg egentlig så mye om kjøkkenWenche fra god morgen Norge? Wenche virker som en trivelig dame altså, men for de fleste nordmenn er hun vel bare ei blid dame som er på tv og lager mat? For Linnea er Wenche for å bruke hennes egne ord, en mentor. Eller opphenget hun hadde på magnus Karlsen, hvor hun sendte han "kom på nach" sms. Hvorfor var det morsomt? Det er jo bare usaklig, hun kjenner han jo ikke? Er det noe jeg ikke har fått med meg her? Eller lansering av ordet "storkar". Skrive det på dugg i speil, skrive det på bløtkaker og lage merch.. Eller idoliseringen av Britney Spears, Spice Girls, scooter (var det scooter som ble spilt når de kom ut som nygift? Ikke at det er noe galt i velge akkurat den artisten etter du har giftet deg, men folk bare digger det!! Kult valg! Så rått at dere velger 90 talls techno som er fullstendig uppasende til anledningen liksom!!!) Men jeg tror hun kommer unna med meste. Hvis hun hadde idolisert Terje Formoe/kaptein sabeltann og de heller hadde ropt "HIV O'HOI, SNART ER SKATTEN VÅR" som nygift hadde sikkert folk digga det og. Ikke at det er noe galt i det , for all del. Jeg bare finner det litt usaklig mye av det som kommer fra den kanten. Hjemmelaget sjokolade med tykk glasur som bryllupskake var søtt da.💙 Tror kanskje mange kjenner seg igjen. Jeg får også fort oppheng i ting, som Linnéa. En parfyme, et band, et pålegg, en by. Det handler for meg om minner, trygghet og avhengighet. Er født i 1989. Et par år før Linnéa, så jeg relaterer til mye av hennes «greier» Tror også folk liker litt absurde ting. Det er gøy. 21 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 19. juli 2023 #793 Del Skrevet 19. juli 2023 Ohh… nydelig kjole (av det lille vi ser) på brus-reels på IG nå 😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 19. juli 2023 #794 Del Skrevet 19. juli 2023 Den første kjolen spesielt - wow, helt nydelig. Hår og sminke var perfekt. Og det sløret med den lille sløyfa på toppen! Omg! 😍 Liker stilen hennes veldig godt, så skjønte hun kom til å naile det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 19. juli 2023 #795 Del Skrevet 19. juli 2023 Det jeg ikke skjønner er dette lettbrus-opphenget, det gir meg bare SF-vibber. Hvem i alle dager er så opptatt av lettbrus, det er jo bare trist. I en video nylig sa hun "jeg liker ikke sukker", det er sånt anorektikere prøver å overbevise seg selv og andre om. Så der ser jeg ikke helt den store humoren, men på bloggen var hun jo veldig morsom i sin tid. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livili Skrevet 19. juli 2023 #796 Del Skrevet 19. juli 2023 hvalstad45 skrev (1 minutt siden): Det jeg ikke skjønner er dette lettbrus-opphenget, det gir meg bare SF-vibber. Hvem i alle dager er så opptatt av lettbrus, det er jo bare trist. I en video nylig sa hun "jeg liker ikke sukker", det er sånt anorektikere prøver å overbevise seg selv og andre om. Så der ser jeg ikke helt den store humoren, men på bloggen var hun jo veldig morsom i sin tid. Jeg er like mye opptatt av lettbrus som Linnea. Er ikke anoretiker. Synes sukker i drikke er unødvendig. Spesielt når jeg er avhengig av brus. Synes brus med sukker har en smak som ikke er god. Dro til utlandet kun for å få tak i en spesiell brus. Så vil si jeg er på nivået til Linnea når det kommer til brus. Linnea spiser smågodt, er sukker i det. Så er nok ikke fordi hun ikke liker sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 19. juli 2023 #797 Del Skrevet 19. juli 2023 18 minutter siden, Livili said: Jeg er like mye opptatt av lettbrus som Linnea. Er ikke anoretiker. Synes sukker i drikke er unødvendig. Spesielt når jeg er avhengig av brus. Synes brus med sukker har en smak som ikke er god. Dro til utlandet kun for å få tak i en spesiell brus. Så vil si jeg er på nivået til Linnea når det kommer til brus. Linnea spiser smågodt, er sukker i det. Så er nok ikke fordi hun ikke liker sukker. Aha, vel, hver sin smak! Hun sa selv i en instagram reels at hun ikke var glad i sukker, DET syns jeg er vanskelig å tro på og hører veldig ut som noe hun sier til seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 19. juli 2023 #798 Del Skrevet 19. juli 2023 (endret) hvalstad45 skrev (2 timer siden): Det jeg ikke skjønner er dette lettbrus-opphenget, det gir meg bare SF-vibber. Hvem i alle dager er så opptatt av lettbrus, det er jo bare trist. I en video nylig sa hun "jeg liker ikke sukker", det er sånt anorektikere prøver å overbevise seg selv og andre om. Så der ser jeg ikke helt den store humoren, men på bloggen var hun jo veldig morsom i sin tid. Alle liker jo forskjellige smaker. Jeg elsker lettbrus. Unødvendig å drikke sukker, synes jeg. Liker godteri, så er ikke det at jeg ikke liker sukker. Endret 19. juli 2023 av Irja 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 19. juli 2023 #799 Del Skrevet 19. juli 2023 (endret) miaw skrev (10 timer siden): Jeg synes mye av det hun skriver,gjør, digger og fronter ofte er veldig usaklig og bare rart, og skjønner ikke helt humoren eller poenget med det. Hun overdrevent opptatt av kjendiser, og det er jo greit nok. Mange er det. Men hvem andre enn Linnea er det som bryr seg egentlig så mye om kjøkkenWenche fra god morgen Norge? Wenche virker som en trivelig dame altså, men for de fleste nordmenn er hun vel bare ei blid dame som er på tv og lager mat? For Linnea er Wenche for å bruke hennes egne ord, en mentor. Eller opphenget hun hadde på magnus Karlsen, hvor hun sendte han "kom på nach" sms. Hvorfor var det morsomt? Det er jo bare usaklig, hun kjenner han jo ikke? Er det noe jeg ikke har fått med meg her? Eller lansering av ordet "storkar". Skrive det på dugg i speil, skrive det på bløtkaker og lage merch.. Eller idoliseringen av Britney Spears, Spice Girls, scooter (var det scooter som ble spilt når de kom ut som nygift? Ikke at det er noe galt i velge akkurat den artisten etter du har giftet deg, men folk bare digger det!! Kult valg! Så rått at dere velger 90 talls techno som er fullstendig uppasende til anledningen liksom!!!) Men jeg tror hun kommer unna med meste. Hvis hun hadde idolisert Terje Formoe/kaptein sabeltann og de heller hadde ropt "HIV O'HOI, SNART ER SKATTEN VÅR" som nygift hadde sikkert folk digga det og. Ikke at det er noe galt i det , for all del. Jeg bare finner det litt usaklig mye av det som kommer fra den kanten. Hjemmelaget sjokolade med tykk glasur som bryllupskake var søtt da.💙 Du må jo gjerne mene det, men det er, som vi som ikke synes hun er rar, kun din personlige mening, ingen sannhet. Jeg elsker at hun tør være seg selv og står i det. Endret 19. juli 2023 av EllaSays Skriveleif 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. juli 2023 #800 Del Skrevet 19. juli 2023 hvalstad45 skrev (5 timer siden): Det jeg ikke skjønner er dette lettbrus-opphenget, det gir meg bare SF-vibber. Hvem i alle dager er så opptatt av lettbrus, det er jo bare trist. I en video nylig sa hun "jeg liker ikke sukker", det er sånt anorektikere prøver å overbevise seg selv og andre om. Så der ser jeg ikke helt den store humoren, men på bloggen var hun jo veldig morsom i sin tid. Jeg liker faktisk heller ikke sukkerbrus 🤷♀️ Liker sukker i mye annet, type sjokolade osv. Men ikke i brus. Mine favoritter er Solo Super og liknende. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå