Dupers Skrevet 28. oktober 2022 #721 Del Skrevet 28. oktober 2022 1 hour ago, Gulvplanke said: Emil høres ut som verdens beste kjæreste, unner henne virkelig det! 🥰 Syns hun absolutt ikke utleverte noen, og jeg vil tro hennes eks har litt selvinnsikt i at karrieren kanskje har vært viktigst for han. Enig med deg. Det var noen ganger hun snakka om at hun har en vanskelig fortid, men det tolka jeg dit hen at hun har soitt psykisk. Det eneste hun egentlig sa negativt om sitt tidligere forhold var vel at de var dårlige på å kommunisere og at det er bedre med Emil. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 2. november 2022 #722 Del Skrevet 2. november 2022 J.. skrev (På 28.10.2022 den 12.16): Er like gammel som Linnea og synes denne sesongen er mye bedre,nettopp pga tingene du tydeligvis ikke liker. Er jo dette som er nostalgi. Jeg innrømmer gjerne at jeg er eldre enn Linnea, men som sagt likte jeg veldig godt de to første sesongene. Det jeg ikke liker, er at det ikke lenger er samme greia. Før: skandaler og sladder. Nå: skoledagbokintervju om hverdagslivet på 2000-tallet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. november 2022 #723 Del Skrevet 2. november 2022 Vipser skrev (3 minutter siden): Jeg innrømmer gjerne at jeg er eldre enn Linnea, men som sagt likte jeg veldig godt de to første sesongene. Det jeg ikke liker, er at det ikke lenger er samme greia. Før: skandaler og sladder. Nå: skoledagbokintervju om hverdagslivet på 2000-tallet. Mens jeg synes kjendis sladder jeg var for ung til å egentlig forstå "back then" ikke var like gøy,men dette synes jeg er ganske festlig! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 11. desember 2022 #724 Del Skrevet 11. desember 2022 Vipser skrev (På 2.11.2022 den 12.19): Jeg innrømmer gjerne at jeg er eldre enn Linnea, men som sagt likte jeg veldig godt de to første sesongene. Det jeg ikke liker, er at det ikke lenger er samme greia. Før: skandaler og sladder. Nå: skoledagbokintervju om hverdagslivet på 2000-tallet. Er dessverre enig og jeg slutta helt å høre på podden da hun endra konsept. Hadde en lignende reaksjon da "Kvinneguidens venner" bytta til "Venner av Internett". Noe av det som gjorde podden morsom var den meta-komikken med å dekonstruere Kvinneguiden som kanskje for de fleste er mest kjent for Rampelys-trådene for utenforstående. Da de gjorde konseptet bredere til å handle om hele Internett ble det mange uinteressante samtaler fordi det ble for bredt. Samme skjer i "Gi meg alle detaljene", hvor konseptet som var spissa men underholdene blir for bred og uinteressant. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 11. desember 2022 #725 Del Skrevet 11. desember 2022 Spyflua skrev (På 27.10.2022 den 22.30): Men hun lyver jo i podden!? Hun sier hun hadde vært singel i to år før hun møtte Emil. Og hun har vært sammen med Emil i halvannet år. Det ble slutt med Sondre i 2020. Det går ikke opp 🤷🏻♀️ Det ble offentliggjort i 2020. Det kan ha vært slutt bak kulissene lenge før media omtalte det. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. desember 2022 #726 Del Skrevet 11. desember 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 12. desember 2022 #727 Del Skrevet 12. desember 2022 Vipser skrev (På 2.11.2022 den 12.19): Jeg innrømmer gjerne at jeg er eldre enn Linnea, men som sagt likte jeg veldig godt de to første sesongene. Det jeg ikke liker, er at det ikke lenger er samme greia. Før: skandaler og sladder. Nå: skoledagbokintervju om hverdagslivet på 2000-tallet. Men for meg som var i tidlig ungdommen i begynnelsen av 2000 tallet elsker å høre på poden. Mye jeg kjenner meg igjen i av det man selv gjorde på den tiden. Så synes det er en veldig bra pod å høre på🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 12. desember 2022 #728 Del Skrevet 12. desember 2022 Vipser skrev (På 2.11.2022 den 12.19): Jeg innrømmer gjerne at jeg er eldre enn Linnea, men som sagt likte jeg veldig godt de to første sesongene. Det jeg ikke liker, er at det ikke lenger er samme greia. Før: skandaler og sladder. Nå: skoledagbokintervju om hverdagslivet på 2000-tallet. Jeg elsker nostalgien, fordi jeg er på alder med Linnea 🤩 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 30. januar 2023 #729 Del Skrevet 30. januar 2023 Hjertesukk herfra. Jeg har virkelig sansen for Linnea og har fulgt henne i mange år, brusbloggen er artig, men altså.... bruser? En brus, flere brus! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 30. januar 2023 #730 Del Skrevet 30. januar 2023 Fjugur skrev (5 minutter siden): Hjertesukk herfra. Jeg har virkelig sansen for Linnea og har fulgt henne i mange år, brusbloggen er artig, men altså.... bruser? En brus, flere brus! Hun har kommentert det tidligere. Hun gjør det bevisst. Hun er veldig god på rettskriving, men hun har sagt/skrevet hun vil si bruser. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 19. juni 2023 #731 Del Skrevet 19. juni 2023 Denne dama er prikk lik meg på utrolig mange måter. Noe som føles rart å si. Men har utrolig mange likhetstrekk. "Alle her er mine fiender inntil det motsatte er bevist" er f.eks et godt eksempel. Behøver ikke mange venner. Blir tappet for energi av sosiale settinger. Lader opp all energien i uken for sosial omgang til lørdag. Beste tiden på internett var rundt 2009-10ish. Blir fort avhengig av ting. (som brus) Var fornøyelig å høre podden til Erlend Mørch (Radio Mørch) 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 2. juli 2023 #732 Del Skrevet 2. juli 2023 Gifter hun seg denne helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 2. juli 2023 #733 Del Skrevet 2. juli 2023 Tough cookie skrev (9 timer siden): Gifter hun seg denne helgen? Nei, de er gjester i et bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 3. juli 2023 #734 Del Skrevet 3. juli 2023 (endret) Liker godt Linnéa men synes at hun har blitt litt mer lik mange andre influencere når jeg ser henne på bilder, og det er litt skuffende. Mer fokus på utseendet, viser seg i flott antrekk/kjoler på en hverdag, er stylet og sminket fint når hun har brusbloggen, poserer med litt åpen munn osv. Endret 3. juli 2023 av Tough cookie 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. juli 2023 #735 Del Skrevet 3. juli 2023 Tough cookie skrev (1 time siden): Mer fokus på utseendet, viser seg i flott antrekk/kjoler på en hverdag, er stylet og sminket fint når hun har brusbloggen, poserer med litt åpen munn osv. Ja Gud forby at noen ønsker å pynte seg uten anledning. 21 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 3. juli 2023 #736 Del Skrevet 3. juli 2023 Tough cookie skrev (3 timer siden): Liker godt Linnéa men synes at hun har blitt litt mer lik mange andre influencere når jeg ser henne på bilder, og det er litt skuffende. Mer fokus på utseendet, viser seg i flott antrekk/kjoler på en hverdag, er stylet og sminket fint når hun har brusbloggen, poserer med litt åpen munn osv. Synes faktisk ikke Linnea "ligner på mange andre influencere”. Hun er helt naturlig vakker i motsetning til visse andre. Alltid classy og pent kledd i offentlige sammenhenger, også i motsetning til visse andre. (Hun er ikke mer opptatt av utseendet enn at hun kunne vise seg for hele Norge med "nettingstrømpe” på hodet i "Søvnløs") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen-Oslo Skrevet 10. juli 2023 #737 Del Skrevet 10. juli 2023 Vipser skrev (På 2.11.2022 den 12.19): Jeg innrømmer gjerne at jeg er eldre enn Linnea, men som sagt likte jeg veldig godt de to første sesongene. Det jeg ikke liker, er at det ikke lenger er samme greia. Før: skandaler og sladder. Nå: skoledagbokintervju om hverdagslivet på 2000-tallet. Enig! Hun vet ikke hva hun skal finne på for å holde seg relevant. Hva blir neste? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 10. juli 2023 #738 Del Skrevet 10. juli 2023 7 minutter siden, Fantorangen-Oslo said: Enig! Hun vet ikke hva hun skal finne på for å holde seg relevant. Hva blir neste? Hun var jo veldig sur-morsom på bloggen sin, men hun har også hele tiden surfet mye på utseendet og personlige problemer, som så mange andre influencere. Jeg syns hun blir likere og likere de andre (i hva hun produserer) Hun klarer ikke å skrive en bok om noe annet enn seg selv, eller lage noe som ikke er grunnlagt i henne selv (sove-dokumentar, uendelig mye skriving om egen spiseforstyrrelse). Det neste blir sikkert at hun blir gravid, får noe fødselsangst og så blir det en serie om det (snork!) Mener hun har stort potensiale, særlig med den enorme plattformen hun har fått, men jeg syns ikke hun imponerer særlig lenger, hun lager ikke veldig annerledes innhold lenger enn andre influencere. Dessverre! 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 14. juli 2023 #739 Del Skrevet 14. juli 2023 Ser ut til at de gifter seg i morgen i Trondheim 🌞 Er spent på hva Linnea skal ha på seg og håper vi får et gløtt av antrekket hennes 😊 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 14. juli 2023 #740 Del Skrevet 14. juli 2023 Salmonella skrev (3 minutter siden): Ser ut til at de gifter seg i morgen i Trondheim 🌞 Er spent på hva Linnea skal ha på seg og håper vi får et gløtt av antrekket hennes 😊 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå