Gå til innhold

Et spørsmål om Utstyrsliste til barnehagestart


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for alle innspill!

Har et spørsmål til..

Med tanke på barnehagestart (som altså er til høsten), har vi kjøpt denne parkdressen:

https://www.boozt.com/no/no/reima/louna_18351755/18351757?navId=68024&group=listing&position=1000000

Det står at den er vindtett og vannavstøtende med vannsøyle opptil 12000 mm. Når jeg ser på vanlig regntøy,er de fleste med lavere vannsøyle og jeg lurer derfor på om vi trenger å kjøpe regntøy i tillegg til denne?

ts

Anonymkode: 38086...e41

Ja, regntøy er must året rundt hos oss, selv med gode dresser. Du vil jo også trenge en vårdress, ds den du har kjøpt er vinterdress. Kan anbefale name it og polarn o pyret sine

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Minlillelykke skrev:

Ja, regntøy er must året rundt hos oss, selv med gode dresser. Du vil jo også trenge en vårdress, ds den du har kjøpt er vinterdress. Kan anbefale name it og polarn o pyret sine

Takk for tips 👍😊

Anonymkode: 38086...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2019 den 14.35, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i barnehage og vil absolutt anbefale å ha to skift liggende i barnehagen. Barna søler, blir våte av regnet, har uhell (tisser på seg uten bleie/lekkasje fra bleie) osv. Noen barn trenger gjerne flere skift liggende også, men regner med at foreldre kjenner til om barnet ofte har uhell eller ofte bader i sølepytter. Og pass på at skiftetøyet passer til den årstiden det er. Shorts kan gjerne ligge om sommeren, men om vinteren bør det byttes ut med sesongens klær. 

Anonymkode: 69eb7...ddd

Og vi får ikke lov til å ha mer enn ett skif liggende i vår barnehage. Plassmangel. Så her er det store forskjeller...

Anonymkode: 23bbe...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og vi får ikke lov til å ha mer enn ett skif liggende i vår barnehage. Plassmangel. Så her er det store forskjeller...

Anonymkode: 23bbe...e9e

Jeg skjønner ikke helt hvordan det er mulig å ha så dårlig garderobeløsning at det ikke er plass til to overdeler, to underdeler, to truser og to par sokker? Det får jeg jo plass til i lommene mine, selv til hun på snart 8.

Anonymkode: fd992...6a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...