Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2019


Nevian

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Wera1 skrev:

Nederland (som er foreløbig den aller største favoritten til å vinne ifølge odds/betting) har ikke vært min favoritt egentlig. Men jeg har hørt på den et par ganger til og WOW - sangen er virkelig nydelig!!! Gåsehud. Gleder meg til å se det på scenen. 

Kjemperespons da han fremførte den nå for noen minutter siden på jury-showet. (Ja, jeg er litt besatt, sitter og følger med på live-stream fra pressesenteret ...)

Anonymkode: 22b6d...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjemperespons da han fremførte den nå for noen minutter siden på jury-showet. (Ja, jeg er litt besatt, sitter og følger med på live-stream fra pressesenteret ...)

Anonymkode: 22b6d...aa9

Åh, hvor ser du det? Jeg vil å! Er smålig besatt fan av eurovision selv 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Roseh skrev:

Er det 21 eller 23 eurovision begynner på lørdag?

21.00? Hadde blitt veldig sent om det ikke startet før 23. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den siden jeg man kan sjekke Eurovision-oddsene? Gleder meg til lørdag 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nederlands låt gjør at jeg får lyst til å sove. Så kjedelig er den

Anonymkode: 6b2ed...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nevian skrev:

Jeg husker ikke hvordan odds-listen har truffet tidligere år, derfor skal jeg skal ta vare på den og se hvordan den treffer.

Nei, men det var jo en Eurovision-tråd i fjor også, og der ble odd-listen nevnt med de ulike oddsene. Jeg lurer også litt, husker ikke helt hva oddsen på Israel lå og om det viste seg å stemme. Men før alle semifinalene har vært, så vil jo oddsen være litt tilfeldig ettersom man ikke vet så mye om jurystemmene?

Jeg pleier ikke å spille på oddsen, men måtte legge inn et par kroner på at Norge vinner i på lørdag siden oddsen var veldig høy nå. Jeg regner med at den kanskje går veldig ned etter i morgen. Så dersom jeg først skulle legge inn så var det nå. Til og med topp 10-plassering på Norge lå oddsen relativt høyt at man nok kan tjene seg en del kroner om man tørr å satse. Jeg føler meg temmelig sikker på at Norge kommer på topp 10, noe annet vil overraske meg. De ligger ikke på topp ti på denne odds-listen nå, men etter semifinalen i morgen er jeg sikker på at de gjør det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som syns denne videoen er klein og litt... barnslig (ikke på en god, sjarmerende måte)? Fred er den eneste som virker normal i denne videoen, sikkert på grunn av at han ikke har på seg dyreører... 

 

Anonymkode: a1bce...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Flere som syns denne videoen er klein og litt... barnslig (ikke på en god, sjarmerende måte)? Fred er den eneste som virker normal i denne videoen, sikkert på grunn av at han ikke har på seg dyreører... 

 

Anonymkode: a1bce...7fd

Jeg forstår ikke hvordan de kunne finne på noe så dumt som dette.. tenk hvor mye bedre det hadde vært med ordentlige bilder av Nordlys og Nord-Norge med en del kulturelle elementer 🙄

Anonymkode: bde8a...02b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere som syns denne videoen er klein og litt... barnslig (ikke på en god, sjarmerende måte)? Fred er den eneste som virker normal i denne videoen, sikkert på grunn av at han ikke har på seg dyreører... 

 

Anonymkode: a1bce...7fd

Flau over at dette er vårt bidrag. Forferdelig sang og enda verre musikkvideo. Skammes! 

Anonymkode: bbb46...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvordan de kunne finne på noe så dumt som dette.. tenk hvor mye bedre det hadde vært med ordentlige bilder av Nordlys og Nord-Norge med en del kulturelle elementer 🙄

Anonymkode: bde8a...02b

Ja, det er helt utrolig at ingen reagerte. Og ja! Nordlys og Nord-Norge hadde vært helt topp, spesielt ettersom de har med en samisk artist. Muikkvideoen ser ut som et bidrag til et barneprogram. 

Anonymkode: a1bce...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flau over at dette er vårt bidrag. Forferdelig sang og enda verre musikkvideo. Skammes! 

Anonymkode: bbb46...3c9

Sangen syns jeg ikke er så elendig, i hvert fall ikke sammenlignet med flere av låtene i denne konkurransen. Videoen derimot, den er helt krise. 

Anonymkode: a1bce...7fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle brukt lyric videoen som offisiell video i stedet. Trenger ikke mer enn bilder av vill natur for å få fram magien i låta 😍

 

Anonymkode: 39468...e1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker den nye musikkvideoen jeg, men det er vel smak og behag. Personlig synest jeg en video med tekst og bilder av nordlys hadde blitt kjedelig i lengden.

Dette er også Eurovision, det er meningen at man skal showe. For meg har videoen og sangen det som jeg forbinder med skikkelig Eurovision :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De måtte finansiere musikkvideoen selv og dermed ble resultatet ganske begrenset. Synd at ikke Nrk gir mer økonomisk støtte til artistene enn oppholdet i vertslandet. Artistene må ta permisjon uten lønn fra sitt daglige arbeid/studie og finansiere all promoteringen selv. Så vidt jeg vet er Norge et av de få landene som har denne ordningen.

Anonymkode: 466e2...424

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjemperespons da han fremførte den nå for noen minutter siden på jury-showet. (Ja, jeg er litt besatt, sitter og følger med på live-stream fra pressesenteret ...)

Anonymkode: 22b6d...aa9

Haha, da er vi to😂 Kjempejubel og trampeklapp når Norge sang også! Nederland styrket seg på vinneroddsen ifht Sverige etter juryet showet! De får nok topp poeng fra juryene, mer usikker på folket! Jeg synes Nederland er kjempebra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, missmcbeal skrev:

Jeg liker den nye musikkvideoen jeg, men det er vel smak og behag. Personlig synest jeg en video med tekst og bilder av nordlys hadde blitt kjedelig i lengden.

Dette er også Eurovision, det er meningen at man skal showe. For meg har videoen og sangen det som jeg forbinder med skikkelig Eurovision :)

Mulig en video med naturbilder kan oppfattes som kjedelig for noen, men dyrerører? Det ser helt forjævlig ut. 

Anonymkode: a1bce...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...