Gå til innhold

Har dere reist til et feriested flere ganger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest MadameDeRosa
På 19.3.2019 den 8.28, skruf skrev:

Har de siste 13 årene reist til Kreta (ikke bare Kreta, reiser også til andre land og storbyer) iallefall en gang hvert år. I starter var vi på forskjellige steder på Kreta, men de siste 10 årene har vi funnet vår favorittplass. Jeg elsker klimaet, folkene der, gjestfriheten, maten, leie bil og oppsøke små landsbyer og nydelige strender som ligger bortgjemt, mange flotte fotturer man kan gå. Kreta er aller finest i mai, grønt og frodig. 

Har blitt kjent med en lokal familie som vi har kontakt med hele året, og noen ganger har vi lånt leilighet av de i stedet for hotell. Vi har blitt invitert i både brylluper og barnedåp, og vi ble invitert med i begravelse da den gamle bestefaren døde mens vi var der (hele stedet stengte alt av tavernaer og butikk den dagen) 

Elsker Kreta, drømmen er å kjøpe vårt eget feriehus der 

Hva er deres favorittplass? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

New York, vært der 4 ganger. Elsker stemningen i byen, bra shopping, god mat og mye forskjellig å se både i byen og i området rundt. 

London har jeg vært i mange ganger, det er alltid en koselig by å reise til og kjekt når man ikke vil reise så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har feriehus og bil i Spania. Drar likevel til samme sted i Hellas av og til.

Anonymkode: 7c67f...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i London 4 ganger, og kommer nok til å dra dit enda flere. Byen har rett og slett utrolig mye å by på, alt fra rolige spaserturer i en av de mange flotte parkene, til flotte restauranter, shopping, severdigheter, koselige britiske puber, musikaler, konserter, og spennende bydeler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på Kypros for 3 gang.  Deilig klima, god mat,  fint badevann og hyggelige folk.  Og ikke så lang flytur om man ønsker en ukes ferie i mai  eller september.  Juli og august blir for varmt  for meg .

Velger da Protares,  Fig Tree Bay.   Koselig,  mange bra restauranter og rolig om natten. Ikke noe partyfaktor som i Agia  Napa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...