JojoMoyes Skrevet 16. november 2023 #1641 Del Skrevet 16. november 2023 drivhus skrev (19 timer siden): I går var Astrid fin å følge med. Jeg liker at hun lager og tipser om matlaging. Hun er flink med mat 😊 Flink med mat ja ! Men så er hun jo kokk da , men nå er det vel nok av alle disse skrytemeldingene på selfies med FILTER vel ? Og alle disse prøving av klær både hjemme og i butikk , kanskje bare meg som er drittlei det 🤦🏼♀️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 16. november 2023 #1642 Del Skrevet 16. november 2023 JojoMoyes skrev (15 timer siden): Flink med mat ja ! Men så er hun jo kokk da , men nå er det vel nok av alle disse skrytemeldingene på selfies med FILTER vel ? Og alle disse prøving av klær både hjemme og i butikk , kanskje bare meg som er drittlei det 🤦🏼♀️ Synes ikke hun er så flink til å lage mat. Pynter nydelige kaker, en viss kreativitet på matfronten er det, men mange billige, halvfabrikata løsninger. Jeg har avfulgt for ihvertfall en periode. Da hun fikk autograf på puppen av Rune Rudberg var grensa nådd for min del 🙈 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 16. november 2023 #1643 Del Skrevet 16. november 2023 EllaSays skrev (3 minutter siden): Synes ikke hun er så flink til å lage mat. Pynter nydelige kaker, en viss kreativitet på matfronten er det, men mange billige, halvfabrikata løsninger. Jeg har avfulgt for ihvertfall en periode. Da hun fikk autograf på puppen av Rune Rudberg var grensa nådd for min del 🙈 Enig😂 Og det evige .... hallooooo og goooood... ehhh... ooonsdag ?! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 17. november 2023 #1644 Del Skrevet 17. november 2023 Ja damen er blodharry uten tvil ! Reagerte også på alt fjaset med Rune Rudberg 🤦🏼♀️ Tenker det blir en pause her og , har mistet all respekt for den damen jeg nå ! Orker alt mulig som er gøy men orker ikke jobb … 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 3. mars 2024 #1645 Del Skrevet 3. mars 2024 Er det bare meg som synes det er meget spesielt å være sykemeldt så lenge pga oa ??!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 8. april 2024 #1646 Del Skrevet 8. april 2024 Har de sluttet å snappe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 9. april 2024 #1647 Del Skrevet 9. april 2024 Kosetosta skrev (19 timer siden): Har de sluttet å snappe? Astrid snapper iherdig fra sydenferie . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 9. april 2024 #1648 Del Skrevet 9. april 2024 JojoMoyes skrev (3 timer siden): Astrid snapper iherdig fra sydenferie . Mente kanalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 24. september 2024 #1649 Del Skrevet 24. september 2024 Hvorfor er det ingen av disse damene som har gitt noe som helst beskjed om hvorfor Joviale-kanalen ble lagt ned? Vært noe kluss her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 20. januar #1650 Del Skrevet 20. januar Sophie1988 skrev (På 24.9.2024 den 11.56): Hvorfor er det ingen av disse damene som har gitt noe som helst beskjed om hvorfor Joviale-kanalen ble lagt ned? Vært noe kluss her? Joviale starter på idag igjen👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyggis Skrevet 23. januar #1651 Del Skrevet 23. januar hvem er med nå, noen som vet? ramla over hun Veronika Døli? på IG her en dag, hun var vel med i kanalen? hun hadde ny kjæreste så ekteskapet er tydeligvis røket. Men ellers var d som før, negler, egentid, sykdom og polyesterklær. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 23. januar #1652 Del Skrevet 23. januar tyggis skrev (1 time siden): hvem er med nå, noen som vet? ramla over hun Veronika Døli? på IG her en dag, hun var vel med i kanalen? hun hadde ny kjæreste så ekteskapet er tydeligvis røket. Men ellers var d som før, negler, egentid, sykdom og polyesterklær. Usikker, men tror Astridkokk manglet på Joviale nå… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullfallto Skrevet 23. januar #1653 Del Skrevet 23. januar Mins Veronika og Kristine starta livet 2.0 eller noe sånt på snap men trukke den er særlig aktiv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 23. januar #1654 Del Skrevet 23. januar tyggis skrev (8 timer siden): hvem er med nå, noen som vet? ramla over hun Veronika Døli? på IG her en dag, hun var vel med i kanalen? hun hadde ny kjæreste så ekteskapet er tydeligvis røket. Men ellers var d som før, negler, egentid, sykdom og polyesterklær. Døli har gått fra hverandre, ja. Ny kjæreste og det gamle meg-meg-regimet. Tror de som er med i Joviale nå er Anette, Trine Mari, Marianne, Elisabeth og en til som jeg ikke husker. Tror de er 5. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 24. januar #1655 Del Skrevet 24. januar EllaSays skrev (20 timer siden): Døli har gått fra hverandre, ja. Ny kjæreste og det gamle meg-meg-regimet. Tror de som er med i Joviale nå er Anette, Trine Mari, Marianne, Elisabeth og en til som jeg ikke husker. Tror de er 5. Hun legen er med,utenlandsk opprinnelse(husker ikke navnet..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutta89_ Skrevet 14. mars #1656 Del Skrevet 14. mars Joviale har virkelig tapt seg… det handler om akkurat det samme hele tiden.. Marianne som er opptatt av å snakke om jobben sin og studier, ikke mye annet til liv enn det, strikking og isbading.. viktig å få vist litt kropp…. Det samme med de andre, byr ikke på noe ekstra.. hadde det liksom vært noe spennende noen ganger eller andre inntrykk enn det samme hele tiden så hadde det vært noe annet.. har litt sansen for Neelam og Elisabeth da.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 16. mars #1657 Del Skrevet 16. mars Tutta89_ skrev (På 14.3.2025 den 12.32): Joviale har virkelig tapt seg… det handler om akkurat det samme hele tiden.. Marianne som er opptatt av å snakke om jobben sin og studier, ikke mye annet til liv enn det, strikking og isbading.. viktig å få vist litt kropp…. Det samme med de andre, byr ikke på noe ekstra.. hadde det liksom vært noe spennende noen ganger eller andre inntrykk enn det samme hele tiden så hadde det vært noe annet.. har litt sansen for Neelam og Elisabeth da.. Marianne er dørgende kjedelig 🤢 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå