Gjest Såfii Skrevet 25. februar 2020 #801 Skrevet 25. februar 2020 45 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Her inne er det ikke ensomt, Talla. Her er det godt selskap 24/7/365+1. You should try it, gi KG en sjanse 💐 Skikkelig godt selskap! Woopwoop! 🎉 nææhh, foretrekker heller bedre selskap med mennesker som jeg kan være med virkeligheten jeg altså! Trenger ikke gjemme meg bak ett tastatur for å menge meg med folk som gir meg «godt» selskap. Klarer fint å være sosial i «det virkelig liv» og godt er nå det 😅 Apropo sammenligninga med Talla, jeg liker det forsåvidt! Selvom jeg ikke er enig i alt hun sier og foretar seg. Tihi!
Gjest Såfii Skrevet 25. februar 2020 #802 Skrevet 25. februar 2020 2 timer siden, Lolland78 skrev: Ja det har jeg. Også når hun har vært på joviale. Jeg stille spørsmål jeg lurer på. Men sjeldent man får svar. Og hun har muligheten til å forsvare seg her inne. Hun er like velkommen her inne som vi er. Men hun forsvarer seg ofte på Snap og ikke her inne. Igjen stakkars familiemedlemmene hun henger ut på Snap, for de har nemlig ikke mulighet til å forsvare seg. Men når hun forsvarer seg så er jo det gærlig å??? Da får hun jo bare beskjed om at dette må hun tåle fordi hun snapper offentlig. (Dette får egentlig alle som snapper offentlig, beskjed om) det er nysgjerrigheten til folk som tar fullstendig overhånd! Det er faktisk helt sinnsykt.
Gjest Trynefaktor Skrevet 25. februar 2020 #803 Skrevet 25. februar 2020 6 minutter siden, Såfii skrev: Men når hun forsvarer seg så er jo det gærlig å??? Da får hun jo bare beskjed om at dette må hun tåle fordi hun snapper offentlig. (Dette får egentlig alle som snapper offentlig, beskjed om) det er nysgjerrigheten til folk som tar fullstendig overhånd! Det er faktisk helt sinnsykt. Gærli? Hva betyr det? Beklager altså,men jeg klarer ikke ta deg seriøst. Lager deg bruker for å logge inn for å kjefte på kg-brukere🙄
Frøken_fjong1 Skrevet 26. februar 2020 #804 Skrevet 26. februar 2020 13 timer siden, Såfii skrev: Føler du at jeg sprer like mye kvalme som det dere gjør her inne om Talla? Jeg snakker hvertfall ikke nedlatende om en person, som ikke har muligheten til å forsvare seg her inne. Men er dere tøffe nok til å si hva dere mener direkte til Talla på snap da? Talla derimot snakker nedlatende om både familien sin og følgerne sine. Hun har like stor mulighet som deg å forsvare seg her inne. hvorfor skal man spørre en direkte som ikke svarer? Og etter på kaller følgerne sine for dumme? 6
Mowepe Skrevet 26. februar 2020 #805 Skrevet 26. februar 2020 har talla mange brukere her inne ? mener på noen sa at "flettfrid" var talla ??
Litenoggod Skrevet 26. februar 2020 #806 Skrevet 26. februar 2020 27 minutter siden, Mowepe skrev: har talla mange brukere her inne ? mener på noen sa at "flettfrid" var talla ?? Aner ikke. Kan hende det. Men ser jo at den bruker er ganske aktiv i andre tråder enn akkurat denne her 1
Miss.Wildfox Skrevet 26. februar 2020 #807 Skrevet 26. februar 2020 29 minutter siden, Mowepe skrev: har talla mange brukere her inne ? mener på noen sa at "flettfrid" var talla ?? Jeg har null peiling men det er bare 2 bloggere/snapchattere som bruker ordet «konspirere» om trådene på KG og det er Talla og Villa Paprika. 6
Gjest Rettfralevra Skrevet 26. februar 2020 #808 Skrevet 26. februar 2020 17 timer siden, Litenoggod skrev: Man skulle nesten tro det var talla selv som svarte her Stille på snap...så ja, tanken har mer enn slått meg.
Stine85 Skrevet 26. februar 2020 #809 Skrevet 26. februar 2020 Ai ai ai, ser jeg har gått glipp av en del.. Så på snap her forleden at det var en krise av noe slag og at barna ikke kunne gå i barnehage også videre.. Også ser jeg nå at hun visstnok har forklart seg og at det ikke er vits å spørre. «Har man gått glipp av det, så har man gått glipp av det». Noen som vil forklare kjapt hva som skjer?! 5
Litenoggod Skrevet 26. februar 2020 #810 Skrevet 26. februar 2020 25 minutter siden, Stine85 skrev: Ai ai ai, ser jeg har gått glipp av en del.. Så på snap her forleden at det var en krise av noe slag og at barna ikke kunne gå i barnehage også videre.. Også ser jeg nå at hun visstnok har forklart seg og at det ikke er vits å spørre. «Har man gått glipp av det, så har man gått glipp av det». Noen som vil forklare kjapt hva som skjer?! Det som har skjedd er at F har reist til familien sin i Larvik, og talla sitter med begge unga uten noe familie eller omkrets, rett og slett ønsker at alle skal synes synd på henne. Hun griner og står i på snap. Henger ut familien til F, fordi at F hadde bedt henne om å komme å hente han, men når hu kom dit ble hu nektet å møte han fordi at han plutselig sov, og han kan vist ikke kjøre selv fordi han går vist på kraftig antibotika kur. Familien til F er vist ikke veldig glad i talla. Og talla la ut alt om dette på snap i går. La ut A men ikke B versjon. 6
Lolland78 Skrevet 26. februar 2020 #811 Skrevet 26. februar 2020 22 minutter siden, Stine85 skrev: Ai ai ai, ser jeg har gått glipp av en del.. Så på snap her forleden at det var en krise av noe slag og at barna ikke kunne gå i barnehage også videre.. Også ser jeg nå at hun visstnok har forklart seg og at det ikke er vits å spørre. «Har man gått glipp av det, så har man gått glipp av det». Noen som vil forklare kjapt hva som skjer?! •F har måtte reise pga en familiehendelse. •han er hos familien sin • han er ikke kjørbar pga sterk pencilin😂😂 (Aldri hørt om før ) •Hun fikk ikke lov til å komme på besøk • hun fikk lov til å komme på besøk • han får ikke lov til å bli med talla hjem •Noen i familien til f ber henne holde seg unna. Han kan ikke gjøre rede for seg. Vi vet ikke hvem som er syk eller hva som har skjedd, for det har vi ikke noe med 😅 men hun hengte ut svigerfamilien sin på snapp og var ordentlig ufin. Hun griner fordi hun må være alene med barna og kan ikke jobbe fordi hun er kunstner (Og kunstnere jobber ikke på dårlige dager 🤣) han er nå borte på dag 6. Dramatisk. Stakkars hennes barn som må være uten pappa'n sin i noen dager (men hun har null sympati for sønnen til f som må være uten mamma'n og pappa'n sin) Altså kun synd på henne og barna hennes. 10
Superbobla Skrevet 26. februar 2020 #812 Skrevet 26. februar 2020 Her har det skjedd mye!😂 Fikk med meg halve dag to og hele dag tre av denne TRE dager lange ranten. Her er hva jeg husker: Gikk glipp av store deler av starten, men dag to var hun først hissig på alle som spurte om ting, forklarte hvilke spørsmål hun ville ha og når det passet best å få dem. Så litt uttpå kvelden begynte hun å bli rimelig forbannet og hissig på at hun gjorde feil valg i en situasjon, for å bevare freden som hun sa. Da hadde hun lyst å kjøre tilbake dit det skjedde, men kunne ikke fordi barna var hjemme. Husker ikke om det var på slutten av dag to eller begynnelsen på dag tre, men da begynte hun å spørre om hva vi hadde gjort om vi kom en plass for å treffe noen, og ble bedt av andre enn den noen om å kjøre hjem igjen, om vi hadde bust inn i stua med ungene på armen eller om vi hadde dratt sånn som henne gjorde. Så kom jo grininga og hele historien om at hans sønn er velkommen og ikke hennes osv. At hun blir avvist på det groveste, at hun var ensom, hun hadde ingen familie som var der og ingen som passet på henne. Hun trengte avlastning og hjelp og var trist og lei seg. Hun hadde også snakker med barna om at det var normalt å være lei seg. Hun hadde rett og slett hatt en prat om følelser med barna og forklart hvordan det fungerer. Fint at de har lært noe ut av dette da. Jeg blir både sjokkert og trist på samme gang. Trist fordi jeg ser jo at hun ikke har det bra, men sjokkert over at hun ikke kan prøve å endre fokuset sitt litt. Det er alltid synd når voksne ikke klarer å skjerme barna sine fra så store berg og dalbaner som det virker å være i den familien der. Noen må jo faktisk være den voksne og gjøre det som er riktig og det er i allefall ikke å utbrodere alt til følgerne sine, i mens barna sitter der og hører på. Det jeg har fortalt over her er forøvrig hennes versjon, eller det jeg husker av den, så har vi den andre parten sin da. Og noe midt i mellom som mest sannsynlig er den riktige. 11
Miss.Wildfox Skrevet 26. februar 2020 #813 Skrevet 26. februar 2020 1 minutt siden, Superbobla skrev: Jeg blir både sjokkert og trist på samme gang. Trist fordi jeg ser jo at hun ikke har det bra, men sjokkert over at hun ikke kan prøve å endre fokuset sitt litt. Det er alltid synd når voksne ikke klarer å skjerme barna sine fra så store berg og dalbaner som det virker å være i den familien der. Noen må jo faktisk være den voksne og gjøre det som er riktig og det er i allefall ikke å utbrodere alt til følgerne sine, i mens barna sitter der og hører på. Dette har jeg tenkt også. Barn har godt av å følelsesregisteret alle mennesker har, prat om følelser og vær åpen tilpasset barnets alder. Men så er det stor forskjell på å være åpen om at man er lei seg til å sitte å utbrodere hendelser og personer så ufiltrert. Det er virkelig ikke greit å gjøre der på en offentlig snapkonto, men rett foran egne barn?! Det er ikke greit! 7
Gjest Rettfralevra Skrevet 27. februar 2020 #814 Skrevet 27. februar 2020 Stemmer det at Talla var gift med en kvinne før hun ble sammen F.?
minister-mio Skrevet 27. februar 2020 #815 Skrevet 27. februar 2020 20 minutter siden, Rettfralevra skrev: Stemmer det at Talla var gift med en kvinne før hun ble sammen F.? Ja
Mowepe Skrevet 27. februar 2020 #816 Skrevet 27. februar 2020 2 timer siden, minister-mio skrev: Ja Whatttt... dette var brand new information!!!
Hukulebonusmammaen Skrevet 27. februar 2020 #817 Skrevet 27. februar 2020 1 time siden, Mowepe skrev: Whatttt... dette var brand new information!!! Jeg tror faktisk hun sa det på joviale en gang , eller en annen snap hun gjestet på. Husker seriøst ikke hvor det ble nevnt. Mulig det sto om det på bloggen hennes og. Når jeg først er inne på det, så ser det ut til at hun har slettet alle innlegg som omhandler F sin sønn. Hun langet jo ut mot alle som spurte hvorfor han ikke hadde kontakt med sin mor, for vi følgerne måtte jo forstå at moren hans er død. men nå ser det ut til at alle innlegg som omhandler han er borte vekk.. Jeg finner det og merkelig at F plutselig har satt sønnen sin til sine foreldre. Greit, jeg har ikke noe med hvorfor. Men igjen da, hun sier A men aldri B. Og hun har jo bil? Så hun kunne fint levert ungene i barnehagen. Det ville jo vært til det beste for ungene ! Med mindre de har mistet plassen sin i barnehagen da🤷🏽♀️ 4
Gjest Chroma Skrevet 27. februar 2020 #818 Skrevet 27. februar 2020 Når hun har ungene hjemme fra barnehagen kunne hun vel lagt vekk mobilen og gjort noe hyggelig med de. Ikke bare filmet seg selv og snakket om negative ting mens de hører på.
Hukulebonusmammaen Skrevet 27. februar 2020 #819 Skrevet 27. februar 2020 4 minutter siden, Chroma skrev: Når hun har ungene hjemme fra barnehagen kunne hun vel lagt vekk mobilen og gjort noe hyggelig med de. Ikke bare filmet seg selv og snakket om negative ting mens de hører på. Kunne ikke vært mer enig ! Så fort bonusen ramler inn døra her havner tlf min på kjøkkenet. Da har jeg faktisk ikke tid til SoMe. Da er det kun henne det gjelder ❤️ Jeg har ikke tenkt å gå glipp av oppveksten hennes pga en tlf 🙃 Men nå tar det vel ikke lange stunden før det kommer nytt angrep på snapp fra den kanten tenker jeg. 4
Mowepe Skrevet 27. februar 2020 #820 Skrevet 27. februar 2020 7 minutter siden, Chroma skrev: Når hun har ungene hjemme fra barnehagen kunne hun vel lagt vekk mobilen og gjort noe hyggelig med de. Ikke bare filmet seg selv og snakket om negative ting mens de hører på. Er så enig. Di ungene får jo med seg alt... hun er jo ofte veldig sint på Snap. Med ungene rett ved... skjønner ikke helt hva hun tenker med...😬 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå