Lolland78 Skrevet 19. februar 2020 #701 Skrevet 19. februar 2020 17 minutter siden, Hesya skrev: Personlig assistent ja... 😂😂😂 Ser ikke ut som hun har noe travlere hverdag en folk flest. Ja betale regninger, sjekke mail og holde orden på regnskap er for meget. Hun har jo allerede en au pair (med navn F) der hjemme som lager mat , ordner med ungene, leverer og henter ungene i bhg, vasker ,lufter hunden og styrer hele huset. Så skjønner hun må ha personlig assistent også 😅 hva med å heller stå opp kl 7 som andre og gjøre disse tingene før hun starter på jobb 🤷♀️ #viktigpersonproblem. 5
AmyCharlotte Skrevet 20. februar 2020 #702 Skrevet 20. februar 2020 På 18.2.2020 den 19.43, Lolland78 skrev: Er ikke mye bak fasaden på mange av dem. Nei blir du blokkert ? Har faktisk hørt flere har blitt blokkert ved å stille spørsmål eller kommentere ting på joviale. Trodde de sto for en jovial kanal som skulle være ærlige damer med humor og glede. Men det har heller blitt en snerpete kanal med mye promotering for egen bedrift og nedlatende språk. Ikke mye jovialt over dem, spesielt et par av dem som har gitt seg. 🤫 Astrid kokk, derimot, hun er superjovial. ❤️ 5
Måne Rampelyset Skrevet 20. februar 2020 #703 Skrevet 20. februar 2020 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Miss.Wildfox Skrevet 24. februar 2020 #704 Skrevet 24. februar 2020 Hahahaha, rantinga til Talla siste døgnet 😅 Det er jo en evig runddans. Deler for mye på snap og ting som kan misforstås, blir furt og oppgitt over seerne fordi det stilles spørsmål som hun oppfatter som dumskap, blir påpekt måten hun opptrer på og blir fornærmet og enda mer oppgitt. Og alt kunne vært unngått om hun hadde latt vær å komme med disse dryppene om temaer hun egentlig ikke vil prate om 😅🥳 Underholdning ass! 19
Tessa12 Skrevet 24. februar 2020 #705 Skrevet 24. februar 2020 1 minutt siden, Miss.Wildfox skrev: Hahahaha, rantinga til Talla siste døgnet 😅 Det er jo en evig runddans. Deler for mye på snap og ting som kan misforstås, blir furt og oppgitt over seerne fordi det stilles spørsmål som hun oppfatter som dumskap, blir påpekt måten hun opptrer på og blir fornærmet og enda mer oppgitt. Og alt kunne vært unngått om hun hadde latt vær å komme med disse dryppene om temaer hun egentlig ikke vil prate om 😅🥳 Underholdning ass! Ja, tviler på hun vil få noen ekstra følgere ut av dette. Synes hun var direkte ufin i dag. 9
Lolland78 Skrevet 24. februar 2020 #706 Skrevet 24. februar 2020 1 time siden, Miss.Wildfox skrev: Hahahaha, rantinga til Talla siste døgnet 😅 Det er jo en evig runddans. Deler for mye på snap og ting som kan misforstås, blir furt og oppgitt over seerne fordi det stilles spørsmål som hun oppfatter som dumskap, blir påpekt måten hun opptrer på og blir fornærmet og enda mer oppgitt. Og alt kunne vært unngått om hun hadde latt vær å komme med disse dryppene om temaer hun egentlig ikke vil prate om 😅🥳 Underholdning ass! Jeg er en av dem som stiller spørsmål 😂 for hele settinga virker merkelig. Holde ungene hjemme og ikke kan jobbe fordi F er borte er litt spesielt. Ikke så lenge siden de ble meldt til bv (var vel 4-5ganger) så min teori er at bv har kommet på banen og han har mått reise og ta vare på barnet han har ,eventuelt gjøre noen endringer. 🤷♀️ og at de minste egentlig ikke går i bhg og derfor kan hun ikke jobbe. For hun har ingen til å passe dem mens hun er på jobb.. hadde det vært sykdom eller lignende i familien så er det ganske vanlig å sende små barna i bhg.. de skjønner jo ikke så mye av det. Ikke rart folk stiller spørsmål. De som har fulgt henne en stund vet jo at F har gjort endel ting,hun har jo flyttet for å komme seg vekk fra han og at han har satt sitt eget barn til side. 🤷♀️ for vi seere husker ting Selvom hun ikke tror det. 12
EllaSays Skrevet 24. februar 2020 #707 Skrevet 24. februar 2020 Veldig enig. Noe som skurrer der. I tillegg undres jeg over at selvstendig næringsdrivende liksom skal ha det lettere ifht å ikke gå på jobb? Uansett om man har en sjef eller ei har man jo samvittighet! Jeg har også folk som er avhengig av at jeg går på jobb. Og de skal ikke ha tattoo... bittelitt mer alvorlig enn som så. 7
Gjest Rettfralevra Skrevet 24. februar 2020 #708 Skrevet 24. februar 2020 54 minutter siden, Lolland78 skrev: Jeg er en av dem som stiller spørsmål 😂 for hele settinga virker merkelig. Holde ungene hjemme og ikke kan jobbe fordi F er borte er litt spesielt. Ikke så lenge siden de ble meldt til bv (var vel 4-5ganger) så min teori er at bv har kommet på banen og han har mått reise og ta vare på barnet han har ,eventuelt gjøre noen endringer. 🤷♀️ og at de minste egentlig ikke går i bhg og derfor kan hun ikke jobbe. For hun har ingen til å passe dem mens hun er på jobb.. hadde det vært sykdom eller lignende i familien så er det ganske vanlig å sende små barna i bhg.. de skjønner jo ikke så mye av det. Ikke rart folk stiller spørsmål. De som har fulgt henne en stund vet jo at F har gjort endel ting,hun har jo flyttet for å komme seg vekk fra han og at han har satt sitt eget barn til side. 🤷♀️ for vi seere husker ting Selvom hun ikke tror det. Tenker mye av det samme som deg! Ustabil dame som er gjentatte ganger meldt inn til barnevernet, hennes F. som hun hevder alt er så «stabilt» med flytter ut og inn jevnlig! Hun har rotet seg inn i et garn av løgner som er vanskelig å komme seg ut av. Blir for dumt å tatovere navnet til sin samboers sønn sitt navn på kroppen, ikke ha kontakt med han og samtidig utbrodere hvor viktig det er å følge opp «alle» barn og ta et felles samfunnsansvar 🤔 Hun opptrer sint, aggressiv, lite ydmyk og bezerwisser der hun sittet i sofaen og harselerer og forventer respekt?!?! For hva?!?!
Lolland78 Skrevet 24. februar 2020 #709 Skrevet 24. februar 2020 23 minutter siden, EllaSays skrev: Veldig enig. Noe som skurrer der. I tillegg undres jeg over at selvstendig næringsdrivende liksom skal ha det lettere ifht å ikke gå på jobb? Uansett om man har en sjef eller ei har man jo samvittighet! Jeg har også folk som er avhengig av at jeg går på jobb. Og de skal ikke ha tattoo... bittelitt mer alvorlig enn som så. Hun er jo tross alt en kunstner så jobben hennes er jo særdeles alvorlig og viktig 😅 😉 4
Lolland78 Skrevet 24. februar 2020 #710 Skrevet 24. februar 2020 Men nå må hun snart få fokuset over på noe annet, så nå får hun sikkert magesmerter igjen.. sånn er det ofte med henne. Litt derfor jeg ikke tror noe på sykdommen hennes, desverre. Veldig merkelig hun aldri har smerter når hun skal noe gøy, men alltid har smerter når hun skal noe hun ikke gidder. det er mest ett emne hun kan snakke om , få sympati for. Jupp , fælt å si men det er hva jeg tror og tenker. 4
Gjest Rettfralevra Skrevet 24. februar 2020 #711 Skrevet 24. februar 2020 Ny tirade nå...Hun har avslørt dårlige venner og dårlige seere! Hun kan ikke forvente at folk ikke spør når hun til stadighet sier A, men ikke B! Tenker at vennene kanskje kan bli møkk lei ei venninne som skal ha alt på sin måte, vite best og være best. Ensom og bitter Talla i sofaen der nå🙈
Mellion Skrevet 24. februar 2020 #712 Skrevet 24. februar 2020 Talla ble så sinna fordi noen spurte om alle skos i gangen var hennes.. det måtte jo vi dumme følgerne skjønne at det var det jo ikke.. det var jo F sine også.. men de er vel særboere som hun fint har poengtert maaange ganger så er det så rart at noen spørr. Synes snappen i dag er underholdene på en stakkarslig og flau måte.. måten hu svarer følgerne på innimellom er jo helt vilt. Nå følger jeg bare med får å se hvordan kaoset ender egentlig... 10
Lolland78 Skrevet 24. februar 2020 #713 Skrevet 24. februar 2020 7 minutter siden, Rettfralevra skrev: Ny tirade nå...Hun har avslørt dårlige venner og dårlige seere! Hun kan ikke forvente at folk ikke spør når hun til stadighet sier A, men ikke B! Tenker at vennene kanskje kan bli møkk lei ei venninne som skal ha alt på sin måte, vite best og være best. Ensom og bitter Talla i sofaen der nå🙈 Aldri sett en Snap der hun stiller opp for sine venner, hjelper venner med å flytte,barnepass eller andre ting. Så kanskje de rundt henne er lei av å alltid skulle hjelpe og bli med på hennes liv og aldri få noe i retur 🤷♀️ det meste handler kun om henne selv, hva hun skal , vil , syns og mener. 5
Litenoggod Skrevet 25. februar 2020 #714 Skrevet 25. februar 2020 Veldig mye A versjon av talla, men ikke noe B versjon. Utstenging fra F sine nærmeste fordi at F er dårlig og ikke klarer å ta vare på seg selv. Det jeg tenker da er Talla dårlig innflytelse på F siden F sine nærmeste ikke slipper henne inn til han? Hvertfall Talla åpner seg veldig om A, men ikke om B på snapp nå. 4
neiognei Skrevet 25. februar 2020 #715 Skrevet 25. februar 2020 (endret) Hun høres ut som Wenche i Kongsvik.. Lettere nevrotisk. Høres mildt sagt ut som at hun burde holde seg unna snap i noen dager. Endret 25. februar 2020 av neiognei 10
neiognei Skrevet 25. februar 2020 #716 Skrevet 25. februar 2020 17 timer siden, EllaSays skrev: Veldig enig. Noe som skurrer der. I tillegg undres jeg over at selvstendig næringsdrivende liksom skal ha det lettere ifht å ikke gå på jobb? Uansett om man har en sjef eller ei har man jo samvittighet! Jeg har også folk som er avhengig av at jeg går på jobb. Og de skal ikke ha tattoo... bittelitt mer alvorlig enn som så. Veldig rart. Hun mener det er helt normalt å bruke sykemelding pga "krise i familien". Til en viss grad gjør sikkert folk det, men sykemelding er noe man skal bruke for egen sykdom. I dagens samfunn blir misbruk av sykelønnsordningen mer og mer slått ned på. Men nå bruker hun jo ikke sykemelding da, så sånn sett er det vel ok. Men et litt snodig forhold til jobben sin. Folk drar på jobb på godt og vondt. Godt å komme seg ut litt og, ser ut som at hun trenger det. 4
Litenoggod Skrevet 25. februar 2020 #717 Skrevet 25. februar 2020 5 minutter siden, neiognei skrev: Hun høres ut som Wenche i Kongsvik.. Lettere nevrotisk. Høres mildt sagt ut som at hun burde holde seg unna snap i noen dager. 😂😂😂 1
Gjest Rettfralevra Skrevet 25. februar 2020 #718 Skrevet 25. februar 2020 7 minutter siden, Litenoggod skrev: Veldig mye A versjon av talla, men ikke noe B versjon. Utstenging fra F sine nærmeste fordi at F er dårlig og ikke klarer å ta vare på seg selv. Det jeg tenker da er Talla dårlig innflytelse på F siden F sine nærmeste ikke slipper henne inn til han? Hvertfall Talla åpner seg veldig om A, men ikke om B på snapp nå. Det er helt klart en vanskelig situasjon for Talla, men denne saken burde hun ikke ha pratet om i det hele tatt mener jeg. Når du ikke ønsker å dele en del av livet ditt, men til stadighet gir små drypp for så en usammenhengende halvveis forklaring...ja så vil folk spørre og lure på. Hun nevnte et eks på om mora hennes hadde dødd så hadde hun ikke sendt barna sine i barnehagen?!?! Da lager vi seere oss tanker om F. har mistet mora si? Så snakker hun om at F. ikke har det bra og hun er den beste til å ivareta han, men noen nekter henne det?!?! Mitt tips: ikke vlogg om ting du ikke kan eller vil prate om!!!!
neiognei Skrevet 25. februar 2020 #719 Skrevet 25. februar 2020 Akkurat nå, Rettfralevra skrev: Det er helt klart en vanskelig situasjon for Talla, men denne saken burde hun ikke ha pratet om i det hele tatt mener jeg. Når du ikke ønsker å dele en del av livet ditt, men til stadighet gir små drypp for så en usammenhengende halvveis forklaring...ja så vil folk spørre og lure på. Hun nevnte et eks på om mora hennes hadde dødd så hadde hun ikke sendt barna sine i barnehagen?!?! Da lager vi seere oss tanker om F. har mistet mora si? Så snakker hun om at F. ikke har det bra og hun er den beste til å ivareta han, men noen nekter henne det?!?! Mitt tips: ikke vlogg om ting du ikke kan eller vil prate om!!!! Hvis hun er den eneste som kan det, hvem er det da som nekter henne det? Det henger jo ikke på grep. 4
Litenoggod Skrevet 25. februar 2020 #720 Skrevet 25. februar 2020 1 minutt siden, Rettfralevra skrev: Det er helt klart en vanskelig situasjon for Talla, men denne saken burde hun ikke ha pratet om i det hele tatt mener jeg. Når du ikke ønsker å dele en del av livet ditt, men til stadighet gir små drypp for så en usammenhengende halvveis forklaring...ja så vil folk spørre og lure på. Hun nevnte et eks på om mora hennes hadde dødd så hadde hun ikke sendt barna sine i barnehagen?!?! Da lager vi seere oss tanker om F. har mistet mora si? Så snakker hun om at F. ikke har det bra og hun er den beste til å ivareta han, men noen nekter henne det?!?! Mitt tips: ikke vlogg om ting du ikke kan eller vil prate om!!!! Så enig. Men ut fra hva talla sa så var F syk og hun fikk ikke stille opp for han og at han dro til familien sin for 5 dager siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå