Gå til innhold

Mote med vide jeans, hva synes dere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 15.3.2019 den 13.18, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker en mellomting (bildet). Pølseskinnsbukser er i hvert fall veldig ut, ser det mest på 40-åringer som henger litt etter. Bilderesultat for jeans look 2019

Anonymkode: 11f23...83e

Det liksom så feil for oss på førti å bruke slike bukser som våre mødre brukte i førtiårene. Det er de buksene dere unge bruker i dag, de som er vide og går opp i rompa med høyt liv.

Anonymkode: a1eb0...6ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det liksom så feil for oss på førti å bruke slike bukser som våre mødre brukte i førtiårene. Det er de buksene dere unge bruker i dag, de som er vide og går opp i rompa med høyt liv.

Anonymkode: a1eb0...6ef

Hvorfor er det "feil"? Skinny jeans er på vei til å bli vår tids "mom jeans". Jeg følger en del motebloggere som faktisk er rundt 40, og alle disse bruker jeans med litt mer vidde. Feks Polliani. 

Det er ingenting galt i å sverge til skinny jeans, for all del, folk må gå i det de føler seg komfortable i. Men det på god vei til å bli "kjerring", lik det eller ei. 

 

Anonymkode: 11f23...83e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann tenker jeg skikkelig positivt om jenter i sånne jeans.

"her er ei jente som ikke er så usikker at hun hels ville hatt kroppsmaling, sånn at alle menn stirrer. Dette er kone-materiale"

Får en sånn skikkelig girl next door feeling av de.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det liksom så feil for oss på førti å bruke slike bukser som våre mødre brukte i førtiårene. Det er de buksene dere unge bruker i dag, de som er vide og går opp i rompa med høyt liv.

Anonymkode: a1eb0...6ef

Jeg tror mange har vanskeligheter med å like det som var in i deres egen ungdom også. Jeg er i begynnelsen av 30-årene, og klarer bare ikke å like boot-cut, som "alle" gikk med i min ungdomstid på slutten av 1990-tallet/begynnelsen av 2000-tallet. Jeg synes det bare er skikkelig, skikkelig fælt. Får sånn white trash-følelse :P 

Anonymkode: 885eb...10e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de eneste jeansene jeg liker, men på riktig kropp. Viktig å presisere. Synes kun det er fint på de som er slanke og har en hødye på 165 cm. +.

Anonymkode: 60f91...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.3.2019 den 23.09, NigBigger skrev:

Som mann tenker jeg skikkelig positivt om jenter i sånne jeans. 

"her er ei jente som ikke er så usikker at hun hels ville hatt kroppsmaling, sånn at alle menn stirrer. Dette er kone-materiale" 

Får en sånn skikkelig girl next door feeling av de.

Så sant!

Anonymkode: 60f91...9df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine!

 

jeg blir faktisk irri hvis jeg ser noen med åletrange skinny svarte jeans. Det er passè

Anonymkode: 9d059...621

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater skinny jeans og andre som er smale nederst, så for meg er det himmelen. Tror jeg kommer alltid til å leve på 70-tallet.

Anonymkode: 7db9c...c05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fine!

 

jeg blir faktisk irri hvis jeg ser noen med åletrange skinny svarte jeans. Det er passè

Anonymkode: 9d059...621

Du får bli så «irri» du bare vil, jeg kommer ikke til å gi opp skinny jeans 👌🏼 

Anonymkode: 40595...964

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker bukser med litt sleng, sånn bootcut-jeans. De er trangere over rumpa/hoftene og lårene, også går de mere ut fra kneet og ned. 

Har noen skinnyjeans også, men foretrekker de med sleng. 

Jeg er lang og har en smal figur, så slengbukser er gunstig for meg, får mere figur i de. 

Kunne lett ha levd i hippie-tiden og den stilen de hadde da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Jeg har hatt både vide, skinny og flares og går nå med flares, men om vide er inn igjen går jeg gjerne med det og  ^^, Har blitt grøsselig lei skinnies, så i steden for de så bruker jeg strømper og kjole ^_^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vide jeans ser helt forferdelig ut. Forstår ikke hvorfor det er om å gjøre å se minst mulig flatterende ut for tiden.

Anonymkode: 3693a...eec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vide jeans ser helt forferdelig ut. Forstår ikke hvorfor det er om å gjøre å se minst mulig flatterende ut for tiden.

Anonymkode: 3693a...eec

Din mening er ikke sannheten. Selv synes jeg det er mye mer flatterende enn pinnstramt. Får harry-vibber av det nå. De som går med det passer til å hete Laila.

Anonymkode: 532af...584

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2019 den 10.07, AnonymBruker skrev:

Din mening er ikke sannheten. Selv synes jeg det er mye mer flatterende enn pinnstramt. Får harry-vibber av det nå. De som går med det passer til å hete Laila.

Anonymkode: 532af...584

Heldigvis er heller ikke din mening sannheten heller 😁 

Greit nok at man ikke er fan av enkelte buksetyper, men trenger vi å disse dem så veldig for det om? Trenger vi å kalle folk harry, utdaterte, gammeldagse, moteslaver, etterdiltere, etc pga det? :) 

Anonymkode: 40595...964

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir om mulig enda kortere med bukser med sleng 😶 såååeh jeg tror jeg holder meg til skinny jeans

Anonymkode: 13e9a...d7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest fluesmekker

Har tidligere gått mye i skinny jeans, men det er fryktelig ukomfortabelt og det presser på magen. Nå sverger jeg til baggy "dressbukser", bukser med sleng og med rette linjer. Skinny jeans har vært populært en god stund, men de siste årene har de forsvunnet fra motebildet. Derfor begynner det å bli merkelig å se unge kvinner gå med skinny jeans, spesielt i byen (Oslo). Ofte er det ikke flatterende til kroppsformen da det blir veldig "overtungt" med baggy gensere og skinny jeans. Liker godt den nye trenden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig begge deler. Ikke så baggy som ts har. Gjerne litt trange oppe og bootcut. Det er litt uvant å gå med vide bukser etter så mange år i skinny. Ser flere som bruker beltet nedenfor beltehempene nå også. Det var jo sånn vi gikk på 90-tallet. Synes dere det er fint? Jeg tenkte jeg skulle prøve det ut en dag. Men er usikker på hvordan det vil se ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...