Gå til innhold

Mote med vide jeans, hva synes dere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5CCC9C17-FBA2-4B1D-81AB-2D4ACD2E380F.thumb.jpeg.ff88de62e487927a1598292f12e25374.jpegHar i mange år gått med skinny jeans, nå er det jo mote med vide  Ola jeans. Dro på Bik Bok og kjøpte en vid jeans for å være moteriktig. Greia er at jeg har brukt den fire ganger bare. 

Jeg føler meg rar i vide jeans, er litt for vant til at jeans skal sitte stramt. Hva synes dere om denne moten er det stygt eller stilig. Har jo vide penbukser som ikke er vanlig olajeans det er jo fint, men det blir litt gammeldags å ha vide olajeans eller hva.

PS legger bilde av buksa jeg kjøpte 

Hva foretrekker dere skinny eller vide møteaktivitet jeans. Del gjerne meninger. 

Anonymkode: cb93c...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Buksene kan godt være videre nederst, men akkurat denne trenden er IKKE spesielt flatterende. Men så er det om å gjøre så se mest mulig stygg ut om dagen, da. 

Anonymkode: b5199...927

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksa var fin den, mer problemer med den genser-greia.😎

Anonymkode: ef291...8bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke vide jeans er noe fint, andre får gå med hva de vil, men jeg kommer aldri til å gå med det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått med vide jeans i to år nå, og elsker dem. Det trenger ikke å være enten eller. Har fortsatt på meg skinny jeans til tider, men er langt mer komfortabel i jeans med litt vidde.

Anonymkode: 532af...584

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok at jeg ikke kommer til å kjøpe flere vide bukser, blir liksom litt 70 tall preg. Skinny jeans har vært populært i mange år og går sikkert ikke av mote med det første🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SPOCA skrev:

Hver sin smak, men ikke en bukse jeg ville kjøpt selv.

Da er vi enig at skinny ser best ut, kan hende jeg blir vant til utseende, gir den en sjanse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at det er ganske stilig, og fint med variasjon til skinnyjeansene :) 

Endret av Roci
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vide jeans er veldig lite kledelig på meg selv, så jeg holder meg til de smale gitt ☺️

Anonymkode: 4d30c...49e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker en mellomting (bildet). Pølseskinnsbukser er i hvert fall veldig ut, ser det mest på 40-åringer som henger litt etter. Bilderesultat for jeans look 2019

Anonymkode: 11f23...83e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vide jeans er veldig lite flatterende med mindre man er veldig høy og slank. Hvis man er kort eller kraftig (eller begge deler) ser det ikke bra ut, man ser enda kortere og enda kraftigere ut enn man er.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er slengbukser blitt in igjen allerede?? Husker alle hadde det da jeg fikk barn rundt år 2000.  

Jeg vet ikke om jeg er moden til å ha noe sånt allerede nå... det føles avlegs for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man blir vant til det også, alt kommer tilbake. 

Anonymkode: 8a3c8...360

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Vide jeans er veldig lite flatterende med mindre man er veldig høy og slank. Hvis man er kort eller kraftig (eller begge deler) ser det ikke bra ut, man ser enda kortere og enda kraftigere ut enn man er.

Man trenger jo ikke alltid tenke at man kun skal kle seg flatterende, da :) Innimellom er det morsomt å prøve en annen stil. Jeg er 164 høy og litt kraftig med timeglassfigur. I fjor sommer gikk jeg f.eks. til anskaffelse av et par high-waist culottebukser som jeg brukte en del, og fikk mange komplimenter for at antrekket var kult :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Roci skrev:

Man trenger jo ikke alltid tenke at man kun skal kle seg flatterende, da :) Innimellom er det morsomt å prøve en annen stil. Jeg er 164 høy og litt kraftig med timeglassfigur. I fjor sommer gikk jeg f.eks. til anskaffelse av et par high-waist culottebukser som jeg brukte en del, og fikk mange komplimenter for at antrekket var kult :)

Neida, men de fleste vil jo gjerne se OK ut. Hvis du fikk mange komplimenter så du sikkert bra ut :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker en mellomting (bildet). Pølseskinnsbukser er i hvert fall veldig ut, ser det mest på 40-åringer som henger litt etter. Bilderesultat for jeans look 2019

Anonymkode: 11f23...83e

Tja synes mange unge og voksne bruker skinny jeans PR dags dato, så vide jeans har ikke slått helt an synes jeg. 

Jeg angrer litt synes boyfriend jeans som på bilde faktisk er mye finere enn den jeg impulskjøpte. 🤨

Det er vel mange flere enn 40 åringer som bruker skinny jeans vil påstå et de noe under den alderen bruker mer av det. Liker i hvertfall ikke de som er enda videre enn mine, så 70 talls😳

Anonymkode: cb93c...b3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal gå med videre bukse enn vanlig skinny så liker jeg levismodellen som på bilde. Men det fineste er jo skinny som sitter helt ned til ankelen. 

Ja ja delte meninger, men får inntrykk av at de fleste svar her holder en knapp på trange jeans☺️

Anonymkode: cb93c...b3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...