Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøpte kebab på ett spisested. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Munnbind av tøy, maling, servietter, rundstykker, brød, lettmatfløte, skummet melk, skyr, røkelaks, kremgo, blå jarlsberg, rekeost, appelsinjuice, frossenrett, deodorant, sminkefjerningsservietter, iskrem, farris.

Skrevet

LOL bil, til datter som har gebursdag om kort tid.

Skrevet

1 kvikk lunsj og en imsdal :) og så bestilte jeg 10 nummer av en bok jeg har lagd :)

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
59 minutter siden, AmandaVI skrev:

1 kvikk lunsj og en imsdal :) og så bestilte jeg 10 nummer av en bok jeg har lagd :)

Har du gitt ut bok? Gratulerer :blomst:

Skrevet

Brød, smør , melk, kyllingkjøttdeig, farse, fårikålkjøtt, blomkål, gulrot, hvetemel, aromat., løk, egg, ullundertøy til barna. 

• 3 uker senere...
Skrevet

Kjøttkaker, løvbiff, poteter, salat, Grandiosa, salami, potetgull, pringles, smash, sjokoladepudding, vaniljesaus, kremfløte, ris, kyllingfilet, Viltsaus, svinestek, kjøttdeig, sjokomelk, brød, smoothie, vaniljeyoghurt, bogskinke.

Skrevet

Brød, melk, sjokolademelk, rislunsj, yoghurt, appelsinjuice, vann med appelsinsmak, vann med sitronsmak, viltblanding, kroneis, dropseske

Skrevet

Smør, kokt skinke, cola og monster mango. 

Skrevet

Kokt skinke, brød, pommes frites,  tyttebærsyltetøy og salat 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

8 pakning Pepsi Max (tilbud), gulerøtter, kålrot, vossakorv, agurk, druer, hodekål, nypotet chips, kokt skinke, egg, avocado, iste fersken, tyggegummi, shampo, balsam, deodorant og sushi. 

Skrevet
På 1.9.2020 den 21.41, AmandaVI skrev:

oi så spennende! Gitt ut? :)

Skrevet

Tre boller med rosiner, lapskausbeger fra varmdisken, servelat, makrell i tomat, druer, klementiner, en liter melk,
saftflaske og en too good to go-pose fra bakeri og der var det bare gode ting i. Tre ting gikk rett i fryseboksen
og tre andre ligger klar til bespisning utover kvelden. :spise: Mat er godt! 

Skrevet

Tacokrydder, kjøttdeig, paprika, Issalat, rømme og ananasbiter pluss tortillalefser. 

Nytt kubbelys, omo vaskepulver, Zalo og nye gummihansker. 

Potetsticks og appelsiner

Skrevet

Har vært på lyko.no. Skummel butikk for de har så mye gøy der :)

Kjøpte to hårstylingprodukter fra Davroe, en blandebolle til hårfarge, negleklistremerker, en pakke med c-vitaminkrem og booster fra Clinique, en toner og en rens.

Kjøpte også to t-skjorter. En med disneyjulemotiv og en med Fragglene :)

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte en brukt kommode på Finn. Den kan jeg ha vinterklærne i nå og sommerklærne i skapet og vice versa til våren :) Er så lei av det dumme skapet; det er stappmørkt og uoversiktlig. Dessuten hopper pus inn der og røyter på alle genserne mine :dry:

• Liker 1
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Jakke, men ikke til meg. Og ansiktskrem, til meg. 

Skrevet

Disse skoene. De kostet litt, men er utrolig anvendelige og tidløse. 

image.png.1fdfb40a36b36a2fb4a0727547de3649.png

• Liker 2
Skrevet
På 1.9.2020 den 22.41, Catalina Culès skrev:

Har du gitt ut bok? Gratulerer :blomst:

En tegneserie :) den ble bra. Takk 🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...