Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sirup, kokesjokolade, geletopper, brød, salt, pepper, ribbe, jarlsberg, gräddost, leverpostei, rødvinspølse, lutefiskbacon, julegavemerkelapper, sjokolade, skumnisser, riskrem, bringebærsaus, medisin, engel, strikkepinner, silkebånd, hårstrikk, julegardiner :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kål, epler, lefse, fiskepinner, poteter, julebrus, melk, sjokomelk, potetgull, lys kokesjokolade, frøbaguetter, USB-kabel, tomater, klementiner, tørkerull.

Skrevet

Banan, mandler og protein sjokolade

Skrevet

Fenalår, rundstykker, melk, rømme, gräddost, rekeost, italiensk salat, majones, grandiosa, ferdigkokte mandelpoteter, brus, iste, farris, toalettpapir, kjøkkensvamper, kjøkkenkluter, godterier.

Skrevet

Idag handlet vi: kremfløte, Melange, bleier, morsmelkerstatning, bananer, pærer, epler, clementiner, julegodteri, 2 geønnsaksblandinger brus,farris og agurk. 

Skrevet

Rundstykker, ciabatta, masse melk, rekesalat, italiensk salat, eplejuice, sursild, godterier, potetgull, ostepop, kaffe

Skrevet

Løk, hvitløk og Cola. Det var da også noe å handle på julaften :ler: 

Skrevet

Masse juleting til halv pris av salgspris :) Bestilt masse garn også :)

Skrevet

Brød, melk, jarlsberg, frossenpizza, farris, iste

Skrevet

Brød, melk, rødløk, leverpostei, majones, appelsinjuice, kjøttkaker, kjøttkakesaus, bacon, kremfløte 

Skrevet

I dag..dvs for en del timer siden har jeg handlet hundefor, hundemat, hundegodt, vaniljekrem, matpotet,  tiramishu, uerfilet, tarmslyng, grandiosa, ananas, sukker, ris, skrukketroll, laks, smør, remje, egg, granateple og etterpåklokskap

Skrevet
Nietsoj skrev (6 timer siden):

I dag..dvs for en del timer siden har jeg handlet hundefor, hundemat, hundegodt, vaniljekrem, matpotet,  tiramishu, uerfilet, tarmslyng, grandiosa, ananas, sukker, ris, skrukketroll, laks, smør, remje, egg, granateple og etterpåklokskap

Det var da litt av en handleliste :ler:

• Liker 1
Skrevet

Ingenting. 

Men i går ble det tacolefser, cola, brød, polarbrød, burn, tacoskjell

Skrevet
mia83 skrev (2 timer siden):

Det var da litt av en handleliste :ler:

Godt. Da vet jeg at det er noen som leser innleggene her. 👍

• Liker 1
Skrevet

Brus, melk, mel, brød, smør, Edamerost og grov leverpostei, sylteagurk og rødbeter, bayonneskinke og lammerull, sylte og juleskinke, syltelabber, sterk sennep, poteter, gulrøtter, rosenkål og brokkoli, løk, kål'abi, agurk, tomater,  grove julepølser og medisterkaker, "englepikker", salt sideflesk og bacon,  potetsalat,  flere bokser ulike bønner og kjøttdeig.

SC, Ribbeakevitt, Mintuu og Amundsen vodka.

Håndsprit.

Bensin.

Og sikkert mer jeg har glemt i farten.

Skrevet

grillpølser, pølsebrød, sprøstekt løk, melk, julebrød, kransekake, appelsiner, sopp, pastinakk, matfløte, håndsåpe, brokkoli, riskrem

Skrevet

Ostekake, japp-is, vørterøl, en melk, en halv kylling, wienerpølser, fløtegratinerte poteter, løk, påsmurt stor baguett med ost og skinke, en boks kaffekapsler, en bx mokkabønner, italiensk salat og ....popkorn. :spise: Det var det hele i matavdelingen, pluss tyve fairtraderoser som straks skal settes sammen til en nyttårsbukett bare til meg, fordi jeg fortjener det. 

Skrevet

Kaffe latte og cola zero på café. 

På Rema ble det Monster Mango, melk, kyllingfilet, julepølse, medisterkaker og gulost

Skrevet

Proteinbar, risgrøt, Redbull og h-melk. 

Skrevet

ciabatta, melk, mandariner, rislunsj, frossenpizza, kakao, mariekjeks, toalettpapir, tørkerull

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...