Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ferdigkokt mandelpotet, leverpostei, brød, tyttebærsyltetøy, bringebærsaus, shampoo, vaskepulver, håndsåpe, tannkost, tannkrem, zalo, rundstykker, godteri, sopp

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nietsoj skrev (På 29.12.2020 den 10.44):

Godt. Da vet jeg at det er noen som leser innleggene her. 👍

Seff. I dag har jeg handlet aluminiumsfolie og grønnsaksblanding 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Melk, brød, kaffe, smør, makrell i tomat, ost, majones, youghurt, druer, håndsåpe og neglelakk.

Skrevet

Mat, øl og en stor grønnplante med krukke.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Kattemat, pastasalat og en solskinnsbolle. 

Skrevet

Karbonadedeig, wienerpølser, kokt skinke, risengrynsgrøt, pølsebrød, sprøstekt løk, tomat, sjampinjong, paprika, juice, farris, iste, bakepapir, kake.

Skrevet

En toast, en Ramune og en boks Fanta

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Fiskeboller, fiskekaker, kålrot, juice, potetgull, sjokolade, ris, frokostblanding, youghurt, egg, kylling, poteter, druer, pålegg, kaffe, gjær, mellombar, matfløte og mini tomater. 

Skrevet

Lettrømme, revet ost, en liten bama smoothie, melk og kaviar 

Skrevet

Rundstykker, bananer, proteinsjokolademelk, snickers, eple og rullekebab fra bama. 

Skrevet

To grønne matavfallposer, milshake sjokolade, bananer, egg, nøkkelost og sukkerfri energidrikk

Skrevet

Ingenting.   Handlet for et par uker i går.

Skrevet

Strikkepinne.

Melk, smør, kålrabi, kjøttpålegg, fløte, glutenfritt brød, glutenfri baguett, julebrus, Philadelphia, sjokoladepynt, gulost, melkesjokolade 

Skrevet (endret)

Løk, hvitløk, paprika, tomater, chili, fiken, klementiner, plommer, epler, melk, proteinbar, cashewnøtter, brød, rundstykke, spisskummen, oregano og persille.

Endret av bundaberg
Skrevet

Eple, pære, banan, sjampinjong, kokt skinke, taffelost, brød, yoghurt, melk, lettmatfløte

Skrevet

Termometer 

Skrevet

Ingenting. Jeg har sittet og praktisert det å være økonomisk i hele dag. Nå skal jeg pusse sparekniven og bruke den. 

Skrevet

Brød, melk, skinke, leverpostei, O.B, smør, rømme, Philadelphia, kremfløte, gele, melis (ja, jeg skal bake ostekake) :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...