Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tine iskaffe og Lion 2pk, trengte koffein...og litt sukker 🙏

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm....

Et brød, søtpotetfries, tacotortilla, blå Burn, lemoncurd og pitabrød 

• Liker 1
Skrevet (endret)

8 x Bare Bare, -og rullepapir, -for å feire att jeg er så "flink" til å slutte å røyke sigg. ...Not. ... :murvegg:

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Grrr, -på meg...
  • Liker 2
Skrevet

En 6-pack med øl, en halv liter H-melk, en pose skogsoppsuppe, bananer, en pose ostepop og påfyll til håndsåpen. 

• Liker 1
Skrevet

Jordbærplanter og ei blomsterpotte 🌿 

Skrevet

H-melk, proteinbar, Redbull, Extra tyggis, bananer og oppvaskmiddel. 

Skrevet

Brie, camembert, melon, spekeskinke, jordbær, paprika, druer, rødvin, øl, røyk og isbiter 

• Liker 1
Skrevet

En bukse og en bluse bestilt på nett. 

Dvs, jeg hentet pakka i dag. Oooog de går i retur så det synger, for makan til merkelige størrelser er det lenge siden jeg har vært borti. 

Skrevet

:opplyser: Må hente en pakke! Takk for påminnelsen ullvott

2 nellikplanter, fish&chips, leverpostei, blå jarlsberg, karbonadedeig, pizzabunn, creme fraiche, mozarella, frosne rundstykker, appelsinjuice, melk, iste, håndsåpe og hårfarger

Skrevet

Brød, melk, juice, iste, frossenpizza, sminkeservietter, iskrem, tannkrem.

Skrevet

Masse!

B.la to planter, en lavendel, et insektshotell. To pakker ankelsokker. Et puslespill på 1000 brikker. Drikkeflaske

Brød, salat, blå Burn, melk, rødløk, paprika, tomater, iskaffe, gulost, skivet laks, kyllingpålegg, tacosaus og litt til jeg ikke husker 

Skrevet (endret)

Tunfisk, hjertesalat, kinakål , sitroner og reddiker. 

Og to sånne små bokser med hundemat. Som jeg ga de over tørrfôr ikveld. 

Endret av SoWhat?
Skrevet

Yoghurt naturell, Sheba kattemat, Soft Flora og lett servelat :)

Skrevet (endret)

Seff Øl, og en Løk, og stor Husmann knekkebrød. Xtra: Kaffe(x3), Mariekjeks, dobbelpack, 1,5 liter Saft.

Edit: Kom på Tannbørste 3-6 år når jeg leste posten under :-). (-Hater store tannbørster..! ).

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nudler, melk, nypoteter, brød, smør, bakepapir, tannbørste, kattemat, pepper, mais, nektariner, druer, appelsinjuice og bjørnebær.

Skrevet

Tyttebærsyltetøy, flatbrød, saft, Blu-ray-filmer, amerikansk gryte, pølser, pølsebrød, lomper, ketchup, is.

Skrevet

Tennbriketter, smør, melk, brød, kaffefilter og tørkerull. 

Skrevet

Ost og bacon- pølse, brød, lettmatfløte, reker, røkelaks, egg, majones, sprøstekt løk, ketchup, flagg, servietter, shampoo, iskrem, ripsbærbusk, potteroser, georginer, gjødsel, dekorasjonspinner, blomsterpotte

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Handlet i går: Støvsuger, frossen pizza og is.

Skrevet

Paprika, tomat, agurk, druer, leverpostei, fenalår, rekeost, jarlsberg, spiralloff, sprøstekt løk, pølsebrød, ost og bacon- pølser, sjokoladekake, marsipankake, puffet ris- sjokolade, coca cola, iste, melk, juice, toalettpapir, brødposer, karbonadedeig, isbjørn is- kroneis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...