Gå til innhold

Hva har du handlet i dag?


mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Melkesjokoladeis:hjerte:

Kjøpte en pakke på torsdag men den ble spist opp av kameratene til sønnen min så da måtte vi gå å kjøpe et par pakker i dag.:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Persillerøtter, gulrøtter, pastinakk, kålrot, purre, basilikum, sriracha, kokosmelk, melk, brød, baconpostei, kaviar, baconost og litt sånt. Måtte supplere grønnsaksbeholdningen da jeg skal lage suppe på mandag. Jeg koker kraft på ei knoke i morgen, så da går det litt grønnsaker der også, så greit å få fylt opp litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Ein rosebukett, bananer, klementiner, eplecider, karbonadedeig, reven ost, mossaka-mix, brownies-mix, lettmjølk, tyggis, sjokolade, lakris, salatblanding, cherrytomatar, agurk, brød, rødløk, olivenar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gikk ned til bensinstasjonen og kjøpte vann med kullsyre. Og jeg tok med en Center også. Spiste middagsrester og Center til dessert. Faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza
15 minutter siden, SoWhat? skrev:

Gikk ned til bensinstasjonen og kjøpte vann med kullsyre. Og jeg tok med en Center også. Spiste middagsrester og Center til dessert. Faktisk

Jaujau...! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi Max, vatn med sitronsmak, ei lita cola zero, blomkål, paprika, kjøttdeig, spekeskinke, bacon, glutenfrie knekkebrød, ein pakke glutenfrie kjeks, sjokkis, jif skurekrem, våtmopp, leverpostei, tannkrem, creme fraiche, skyr, ansiktsrens, q-tips, eit fint påskeegg i glass berre fordi det var fint og stod så fint når eg gjekk forbi euro pris 🙈🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går må det nesten bli: På Kiwi kjøpte jeg et brød, en melk, en blå Burn, kesam vanilje og sørlandschips 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...