Gå til innhold

Hva har du handlet i dag?


mia83

Anbefalte innlegg

Vognpynt, smokkelenke, klær til to av tre barn, pynt til soverommene til barna, energidrikke og pizza 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solkrem, leppepomade med solfaktor, mascara, masse maling, servietter, plastkopper, 3 bøker, salatpose, salatkylling, skummet melk, blå jarlsberg, brød, rekeost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Parfyme, 2 leppepomader og ansiktskrem frå Yves Rocher. Fekk gratis full flaske parfyme pga tilbud om gratis fritt valg av produkt...! Så kunne ikkje stå imot å skaffa meg ein deilig parfyme med roseduft no som våren nærmar seg...!81loaXLSIHL._AC_SL1500_.thumb.jpg.8cc8470405b0ba15cbaf4d21dc6353ca.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fyllt på lunsjkortet i kantina vår , kjøpt en smil sjokolade og en frøbaguett med oslo, salat, agurk og tomat. Skulle ønske kantina kunne laget mer med kakun. Ikke skinke på 90% av alt hele tiden. Har bedt om det men ikke kommet helt i mål. De lager noen, men ikke nok. Så da har jeg en egen pakke med kalkunpålegg på kjøkkenet til avdelingen som jeg pleier å spe på med .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Grønnsaker, dopapir, potetgull, melk, brød, pølser, tomatpølsegryte, kjøttdeig, bolognesegryte, ost. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lunsj og satt over penger til en falles pakke til en kollega som slutter.

Endret av GjestSiden2006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...