Gå til innhold

Hva har du handlet i dag?


mia83

Anbefalte innlegg

Paprika, kremfløte, eddik, poteter, smør og toro's Sandefjordsmør. Klarte for en gang skyld å forlate butikken uten å kjøpe med noe sjokolade eller annet i kategorien 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"I dag" har jeg ennå ikke handlet noe, men om noen timer skal jeg handle stekt kylling. Gleder meg til det. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brød, baguetter, smør og melk, Edamerost, syltetøy, egg, flesk, snurring. Poteter, gulrøtter og paprika. Big One pizza.

Southern Comfort og Minttu.

Bensin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Mandelpoteter, pomfri, løvstek, isbergsalat, krydderskinke, brød, rundstykker, melange, frokostblanding, Big one meat lover, kattemat, vaskepulver, tannkrem, epler, bananer, svinekam, fiskepudding, fiskeboller, bensin og julegave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært i Sverige en liten tur, så da ble det litt av hvert. Det er utrolig hvor stor forskjell det er i pris på enkelte varer i Sverige kontra i Norge, asså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg handler nesten aldri 😄 Når jeg først er i butikken handler jeg masse sånn at jeg slipper å handle på mange dager.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Handlet matvarer på Holdbart, blant annet knekkebrød, byggryn, pølse, ost, kikerter og rødbetsalat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skeiet jeg ut med en Oreokakebit og pepperkake-latte. Rakk det heldigvis før smakssansen ble borte :forkjola:

Kjøpte også Fishermans friend og Frisk i håp om å få klarnet opp både hals og nesegrev :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...