Gå til innhold

Hva har du handlet i dag?


mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Speltbrød, baguetter, appelsin, pærer, sjampinjong, melk, mozarella, hvitost, brunost, pizzasaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt sinn så har jeg handlet pizza-på-døren flere ganger allerede, men kommer til å holde meg i skinnet.        

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet kål til  kålstuing. Og litt sånn impulsivt, ananasringer ( elsker ananas) og masse grønnsaker og ja....selvfølgelig fetaost. Er totalt avhengig av sistnevnte

 Og så har kjøpte jeg et sølvhjerte til venninnen min, og bestilte gravering til morens navn. Hun forgudet moren sin, som døde brått i en ulykke. Og venninnen min elsket henne så mye. Så håper og tror hun blir glad for den gaven da. Får den til bursdagen den 21 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse nyttige 10-kronerstilbud i butikken i dag + to store karbonader. 1/2 kylling. En liter melk, smør, epler,
klementiner, paprika, agurk og tomat. Ehhh...og to rislunsj uten sukker. :spise:  Og en rød saft. Og en kaffepose.

Tror det var alt ettersom jeg kan huske i farta...

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trønderfår, rundstykke, skummet melk, rislunsj med sukker :ler: , kremost med ananas og mandarin :klo:, mandagspizza

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken er såvidt 8 og jeg har vært på Rema å fått handlet inn 8 middager, frukt, brus og basisvarer til kjøkkenet. 

Når klokken bikker 10 kan jeg fullføre handledagen med ny vogn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Kapsler til kaffemaskinen, pepsi max, taco, kjøttdeig(3 for 100 på OBS), ris, kattemat, deo, appelsiner, chips, sjokolade, pesto, dressing, toalettpapir, laksefilet, brokkoli, blomkål og Fisherman's Friend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Karbonadedeig, banan, hodekål, salatpose, rømme, diverse yoghurter, blå norvegia, ketchup, vaskepulver, toalettpapir, paracet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperonipølse, blåbær, appelsin, eple, pærer, sjampinjong, paprika, tomat, skummet melk, lett melk, mozarella, reker, toalettpapir, tørkerull, bind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...