Gå til innhold

Hva har du handlet i dag?

mia83

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

@Jerry Lee: hvilken butikkjede selger antibac? Jeg har forsøkt på meny og der står det på nett at de selger,
men har ikke når jeg kommer i butikken. Jeg finner det ikke noe sted. :sukk: #helpme

Jeg har funnet på Normal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

@Jerry Lee: hvilken butikkjede selger antibac? Jeg har forsøkt på meny og der står det på nett at de selger,
men har ikke når jeg kommer i butikken. Jeg finner det ikke noe sted. :sukk: #helpme

Handlet på Extra og der hadde de.  Men de sto i kassa så de kunne kontrollere at ikke ett menneske tok alle.  Sto 6 flasker der, jeg kjøpte én. Mye igjen fra sist jeg fant. Men da slipper jeg å tenke på det på ganske lenge.   :)

PS.   De fører Blåtind, 85% alkohol.

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to. Jeg skal utforske mitt nærmiljø i løpet av neste uke. 🌹🌹 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk begge to. Jeg skal utforske mitt nærmiljø i løpet av neste uke. 🌹🌹 

Har du en Extra så se etter om flaskene står i kassa. Er jo mulig de praktiserer samme på alle butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet 2 vinterdresser, 1 sett med regntøy, sydvest, solbriller, 2 par regnvotter. Elsker når det er salg på Reima 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kinakål, agurk, rømme, majones, melk, iste, torsk, pommes frites, ostepop, melkesjokoladeispinner, blomsterjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Plantejord, kalk, gjødsel, dopapir, paprika, agurk, appelsin-marsipan, sommerkoteletter, poteter, kattemat, shampoo,balsam, tannkrem, bensin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinakål, paprika, agurk, rødløk, karbonadedeig, frossenpizzaer, melk, juice, iste, leverpostei, rekeost, blå jarlsberg, kryddersalami, italiensk salat, brød, sminkefjerningservietter, håndsåpe, 2 planter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Melk, brød, vannmelon, diverse kjøttpålegg, ørret, appelsin og husholdning saft, kaffe, knekkebrød, ost, agurk, paprika, salat, spareribbs, pomfri og ankelsokker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Melk, speltbrød, leverpostei, blå jarlsberg, mozarella, paprika, brokkoli, salatpose, karbonadedeig, kyllingfilet, pizzasaus, pastasaus, iste, juice, håndsåpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brød, melk, leverpostei, baconleverpostei, salami, potetmos, kjøttdeig, ketchup, tomatbønner, skinke, bogskinke, pizzadeig, pizzafyll i pulverform, sjokomelk, baguett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyleaf-salat, agurk, tomat, løk, kokt skinke, havrebrød 83%, knuste tomater med basilikum, kikerter, lettrømme, kjøttdeig, makrell i tomat, lapskausblanding, gulrøtter og purre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne så jeg ikke komme, men ta-da: jeg handlet 2/3 av alle julegavene i dag 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny madrass son skal være kjempesnill mot ryggen :hoppendeglad:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trønderfår, speltbrød, lett majones, blå jarlsberg, non stop is, melkesjokoladeispinner

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...