mia83 Skrevet 17. april 2020 Forfatter #401 Del Skrevet 17. april 2020 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: @Jerry Lee: hvilken butikkjede selger antibac? Jeg har forsøkt på meny og der står det på nett at de selger, men har ikke når jeg kommer i butikken. Jeg finner det ikke noe sted. #helpme Jeg har funnet på Normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. april 2020 #402 Del Skrevet 17. april 2020 (endret) 8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: @Jerry Lee: hvilken butikkjede selger antibac? Jeg har forsøkt på meny og der står det på nett at de selger, men har ikke når jeg kommer i butikken. Jeg finner det ikke noe sted. #helpme Handlet på Extra og der hadde de. Men de sto i kassa så de kunne kontrollere at ikke ett menneske tok alle. Sto 6 flasker der, jeg kjøpte én. Mye igjen fra sist jeg fant. Men da slipper jeg å tenke på det på ganske lenge. PS. De fører Blåtind, 85% alkohol. Endret 17. april 2020 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2020 #403 Del Skrevet 17. april 2020 Takk begge to. Jeg skal utforske mitt nærmiljø i løpet av neste uke. 🌹🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. april 2020 #404 Del Skrevet 17. april 2020 17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Takk begge to. Jeg skal utforske mitt nærmiljø i løpet av neste uke. 🌹🌹 Har du en Extra så se etter om flaskene står i kassa. Er jo mulig de praktiserer samme på alle butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 17. april 2020 #405 Del Skrevet 17. april 2020 Har handlet 2 vinterdresser, 1 sett med regntøy, sydvest, solbriller, 2 par regnvotter. Elsker når det er salg på Reima 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanako Skrevet 17. april 2020 #406 Del Skrevet 17. april 2020 Grandiosa, cola og div pålegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yeyo Skrevet 17. april 2020 #407 Del Skrevet 17. april 2020 Påske snop, potetmos, brus, pølser, appelsin juice og epler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. april 2020 #408 Del Skrevet 18. april 2020 Kinakål, agurk, rømme, majones, melk, iste, torsk, pommes frites, ostepop, melkesjokoladeispinner, blomsterjord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. april 2020 #409 Del Skrevet 18. april 2020 Plantejord, kalk, gjødsel, dopapir, paprika, agurk, appelsin-marsipan, sommerkoteletter, poteter, kattemat, shampoo,balsam, tannkrem, bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. april 2020 #410 Del Skrevet 23. april 2020 Kinakål, paprika, agurk, rødløk, karbonadedeig, frossenpizzaer, melk, juice, iste, leverpostei, rekeost, blå jarlsberg, kryddersalami, italiensk salat, brød, sminkefjerningservietter, håndsåpe, 2 planter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. april 2020 #411 Del Skrevet 23. april 2020 Melk, brød, vannmelon, diverse kjøttpålegg, ørret, appelsin og husholdning saft, kaffe, knekkebrød, ost, agurk, paprika, salat, spareribbs, pomfri og ankelsokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. mai 2020 #412 Del Skrevet 2. mai 2020 Melk, speltbrød, leverpostei, blå jarlsberg, mozarella, paprika, brokkoli, salatpose, karbonadedeig, kyllingfilet, pizzasaus, pastasaus, iste, juice, håndsåpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mai 2020 #413 Del Skrevet 4. mai 2020 Brød, melk, pølsebrød, sprøstekt løk, jakke, 2 par sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. mai 2020 Forfatter #414 Del Skrevet 5. mai 2020 Brød, melk, leverpostei, baconleverpostei, salami, potetmos, kjøttdeig, ketchup, tomatbønner, skinke, bogskinke, pizzadeig, pizzafyll i pulverform, sjokomelk, baguett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. mai 2020 #415 Del Skrevet 5. mai 2020 Fiskekaker, iste, lefser, popcorn, knekkebrød 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 5. mai 2020 #416 Del Skrevet 5. mai 2020 Babyleaf-salat, agurk, tomat, løk, kokt skinke, havrebrød 83%, knuste tomater med basilikum, kikerter, lettrømme, kjøttdeig, makrell i tomat, lapskausblanding, gulrøtter og purre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 5. mai 2020 #417 Del Skrevet 5. mai 2020 Lyspærer og Pils. a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 5. mai 2020 #418 Del Skrevet 5. mai 2020 Denne så jeg ikke komme, men ta-da: jeg handlet 2/3 av alle julegavene i dag 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 5. mai 2020 #419 Del Skrevet 5. mai 2020 En ny madrass son skal være kjempesnill mot ryggen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. mai 2020 #420 Del Skrevet 7. mai 2020 Trønderfår, speltbrød, lett majones, blå jarlsberg, non stop is, melkesjokoladeispinner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå