Gå til innhold

FRP


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det jeg liker er at de er klare med å formidle budskapet.

Jeg liker ikke for det meste noe av politikken dems. De mangler en helhetlig politikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ord som popper inn er: Grådighet, egoisme, usolidarisk, rasistisk og ikke minst dumhet! Jeg blir oppgitt når jeg hører lavlønte og trygdede tro de blir vinnere i en Frp regjering.

Hva jeg liker ved dem? Absolutt ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker FRP, tenk så kjedelig norsk politikk hadde vært uten, det er det jeg liker aller best: underholdningsverdien. (Hva de mener? det har jeg ikke fått tak i, det går liksom i aller retninger. ) Derfor er jeg så glad for at noen stemmer på partiet, for det gjør ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ord som popper inn er: Grådighet, egoisme, usolidarisk, rasistisk og ikke minst dumhet! Jeg blir oppgitt når jeg hører lavlønte og trygdede tro de blir vinnere i en Frp regjering.  

Hva jeg liker ved dem? Absolutt ingenting.

Så enig så enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ord som popper inn er: Grådighet, egoisme, usolidarisk, rasistisk og ikke minst dumhet! Jeg blir oppgitt når jeg hører lavlønte og trygdede tro de blir vinnere i en Frp regjering.  

Hva jeg liker ved dem? Absolutt ingenting.

:tommelsmil: du skrev det jeg ikke klarte å skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er så ufattelig politisk korrekt å snakke ned om dem, så får jeg trekke frem noe positivt da:

At partiet er kjemisk fritt for intellektuelt vås.

Det er så utrolig trendy å hate dem. En usikker sjel som ønsker støtte kan leke sterk og meningsfull ved å si han hater FRP. Han vet han er sikker på å bli tatt inn i varmen med å si det.. :ler:

Jeg blir like lite imponert av en som lager et poeng av å hate FRP som en som til stadighet skal ha frem at han hater å tape.

Tape hva..? tape kona eller tape i ludo?

Begge deler er en fordummende klisje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om FRP? Grunngi hva dere ikke liker, hva dere liker..

Jeg assosierer FRP med en gjeng med tullinger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Denne tråden viser at FrP hatere er ganske enkle sjeler. En liten standard one liner så har man gjort sin plikt og angrepet FrP for denne gang. Etterlyser noen lengre velbegrunnede innlegg om FrP's dårlige sider.

Å si FrP er tullinger viser ikke akkurat innsikt. Skulle tro vi var på ungdomskolen hvor den blonde jenta som tygger tyggis og fikler med håret nettopp har oppdaget snille Sv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden viser at FrP hatere er ganske enkle sjeler. En liten standard one liner så har man gjort sin plikt og angrepet FrP for denne gang. Etterlyser noen lengre velbegrunnede innlegg om FrP's dårlige sider.

Å si FrP er tullinger viser ikke akkurat innsikt. Skulle tro vi var på ungdomskolen hvor den blonde jenta som tygger tyggis og fikler med håret nettopp har oppdaget snille Sv.

En kollega er FrP og en intellektuell dame. Det er ingenting i veien med hennes intelligens, selv om hun er en spesiell dame, en fargeklatt vi jeg si.

Mitt første problem i forhold til dette partiet er faktisk deres politikk, dermed er det ikke sagt at alt de forfekter er tull. Det er helheten jeg ikke får til å stemme, og hos FrP er det mindre helhet enn hos andre partier.

Mitt andre problem er partilederen som jeg får ekkelgrøsninger av å høre på. Beklager, et svært usaklig argument.

Mitt tredje problem i forhold til FrP er faktisk deres forhold til noen av problemene mht "våre nye landsmenn". Etter minoppfatning har noen fra dette partiet vært litt for kjappe med å uttale seg uten nyanser når noe i forhold til slike saker. Jeg har dessverre truffet endel FrP'ere som har mange fordommer. her tror jeg faktisk partiet hadde tjent på en opprydding og klarere linjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kenneth
(...)Etterlyser noen lengre velbegrunnede innlegg om FrP's dårlige sider.(...)
For min del handler valg av politisk parti om ideologi og profil. I så måte er Frp totalt uaktuelt, da de har en profil som gir meg en særdeles uvel følelse innvendig. I mine øyne appellerer Frp til mange sutrefolk hvis største paradoks her i livet er at vi faktisk ikke har lov til å kjøre fortere enn 100 km/t og at en sixpack med øl koster 150 kroner. Videre føler jeg at de har en 100/0-fordeling i.f.t. straff vs forebygging. Og så har vi de gode gamle brune elementene da. Lekkert er det ikke akkurat.

Det positive er at de befinner seg i en sådan situasjon at de kan være politisk ukorrekte og av og til kaste et ærlig lys over sakene. Det skal de ha.

Men, du har helt rett i at det er politisk korrekt å mislike Frp. Det finnes sikkert mange som gjør det "fordi andre gjør det samme". Men noe sier meg at det er noe rasjonelt bak det faktum at så mange rygger 2 skritt tilbake når de ser Frp-logoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hvem sier hun er intellektuell? Du?

:ler:

(Hun leser sikkert Dagbla' på nett hver dag. Da er hun jo i tillegg til å være intelektuell også svææært kulturell :tunge1::ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest happyending

Jeg har stemt FrP i alle år.. I år har jeg ikke helt bestemt meg for hva jeg skal stemme, men jeg skal hvertfall lese partiprogrammene til de forskjellige nøye..

Grunnen til at jeg har stemt FrP har vært:

-strengere og annerledes straffer

-innvandringspolitikken (jeg har ikke noe imot at folk kommer, for all del.. Jeg vil bare at alle skal være registrert med dna og å ha ordentlig legitimasjon.. Ingen er tjent med at masse folk oppholder seg her ulovlig.. Da blir det kriminalitet, det sier seg selv)

-eldrepolitikken

Grunnene til at jeg er litt usikker nå er:

-de virker ikke helt samkjørte i uttalelsene sine bestandig

-jeg er ikke for privatisering i noe særlig stor grad

I tillegg er det endel andre småting som jeg gjerne vil finne ut av når før jeg skal stemme, så derfor venter jeg til valgbrosjyrene kommer.. I år tror jeg at jeg kommer til å være veldig opptatt av straffer, at de rike skal betale skatt de også (at de ikke skal kunne trekke fra alt mulig på selvangivelsen), innvandring og å få sosialklienter, arbeidsledige, uføre osv ut i arbeid.. Både for dems egen skyld og samfunnets skyld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

(Hun leser sikkert Dagbla' på nett hver dag. Da er hun jo i tillegg til å være intelektuell også svææært kulturell :tunge1::ler: )

Jeg fant ikke på noe bedre ord, men ser du dama skjønner du hva jeg mener, hun har sin egen spesielle stil og er intelligent.

Hva har Dagbladet med den saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

(Hun leser sikkert Dagbla' på nett hver dag. Da er hun jo i tillegg til å være intelektuell også svææært kulturell :tunge1::ler: )

Jeg fant ikke på noe bedre ord, men ser du dama skjønner du hva jeg mener.

Opplys meg: er man kulturell når man leser

nettutgaven av Dagbladet spesielt eller

Dagbladet generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...