Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Sunfl0wer said:

Men det jeg reagerte på i utganspunktet er påstander folk kommer med som man ikke kan vite noe som helst om. Hennes samarbeid er det til syvende og sist de hun samarbeider med som velger å bruke henne. Og om de mener hun gjør en dårlig jobb eller at hun ikke gir de noen spesiell fortjenste ved å bruke henne til å reklamere klærne sine,så må de ta tak i det. 

Både Bara og Fitliving er helt elendige på å ta til seg tilbakemelding. Jeg har prøvd å få svar på hvorfor de tillater blant annet den voldsomme redigeringen mtp farger hos fitliving. De støtter oppunder HD, og syns det er helt innafor. Så det skjer nok ikke noe med samarbeide der. Dessverre! Folk lufter frustrasjoner her, over den elendige jobben hun gjør.. det finnes ingen regler som stopper oss å gjøre det! Greit at ikke alle syns det er noe poeng, men andre igjen syns det er greit å få skrevet det. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Lileep skrev (30 minutter siden):

Både Bara og Fitliving er helt elendige på å ta til seg tilbakemelding. Jeg har prøvd å få svar på hvorfor de tillater blant annet den voldsomme redigeringen mtp farger hos fitliving. De støtter oppunder HD, og syns det er helt innafor. Så det skjer nok ikke noe med samarbeide der. Dessverre! Folk lufter frustrasjoner her, over den elendige jobben hun gjør.. det finnes ingen regler som stopper oss å gjøre det! Greit at ikke alle syns det er noe poeng, men andre igjen syns det er greit å få skrevet det. 

Igjen,jeg snakker i hovedsak at folk påstår at hun er en sofasliter som ikke trener eller går tur. Nei,hun trener kanskje ikke og går skikkeli treningsturer,men igjen så må man ikke trene eller være en tur gåer for å bruke trenings og turklær. Men å si at hun ikke rører på seg en drøyt og en latterlig påstand. Og om det stemmer så skal man ikke shames for det heller. 

Skrevet (endret)
Sunfl0wer skrev (1 time siden):

Men det jeg reagerte på i utganspunktet er påstander folk kommer med som man ikke kan vite noe som helst om. Hennes samarbeid er det til syvende og sist de hun samarbeider med som velger å bruke henne. Og om de mener hun gjør en dårlig jobb eller at hun ikke gir de noen spesiell fortjenste ved å bruke henne til å reklamere klærne sine,så må de ta tak i det. 

Det har du helt rett i!

HD sier jo ikke ett ord om at hun trener, eller går på tur.

Sneakers fra Fila presenteres med:  "Jeg er så sinnsykt klar!

Empower-settet fra Bara har fokuset  "Poseringer, vinkler, lys og skygge".

Den forede vintertightsen fra Bara "Har stor lomme for mobil, og fargen er annerledes i virkeligheten."

Fitlivings anorakk fra twentyfour beskrives som "Perfekt for både turer i skog og by".

Hvis samarbeidspartnerne er fornøyd med at HD ikke informerer om hvordan sko og klær fungerer under trening/på tur, men fokuserer på helt andre ting, ja så er det vel greitt da🤷‍♀️

(Riktignok merket #treningsglede, #treningsmotivasjon, men likevel)

Endret av Finlay
Skrevet

En svart tights som blir grå når den kommer på🤔

• Liker 16
Skrevet

Uff, den siste videoen var virkelig ikke god reklame for Bara! På closeup'en i starten og av mobillommen ser det ut som sømmen holder på å revne (forhåpentligvis gjør den jo ikke det, men den sprer seg mer enn jeg ville vært komfortabel med å gå rundt i, både av redsel for at den skal revne og fordi det ser stygt ut når det spriker sånn) og når hun har fått den på seg ser den sort ut på anklene og utvasket grå fra knærne og opp. En sånn tights ville jeg aldri gått med 😐

HD skriver at tightsen fås i opptil str 3XL, så hvorfor sørger ikke Bara for at hun får en tights i riktig størrelse til reklamene sine?

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

På det såkalte "posering vs naturlig"-bildet for noen dager siden kommenterer er det noen som kommenterer at "det hadde f.eks sett mer naturlig ut om du IKKE rullet ned tightsen i livet. Eller er det en sånn tights som krøller seg ned i midja?" hvorpå Drage svarer at "nei på meg krøller den seg ikke, men sklir selvsagt ned av og til".

Selvsagt?? Jeg har noen tightser av den typen som sklir ned, og de blir IKKE brukt, fordi det funker ikke! Gode treningstightser i riktig størrelse holder seg der de skal, gjennom hele treningsøkten! Enkleste måte å være helt sikker på er å ha tights med knyting, i alle fall for oss som har litt for store lår sammenlignet med livvidden, men selv de tightsene jeg har som jeg ikke gidder å knyte sitter der de skal sitte. Bara har vel ikke knytesnor. Mulig de er laget for å ligge på sofaen med?

• Liker 18
Gjest Kattedama
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun ikke bruker treningstøy som er i riktig str? Printet er veldig fint, men ser ikke bra ut med lyse og mørke partier. 

323E809A-283A-4EE8-A328-44624A7EE0C1.jpeg

Skrevet
13 minutter siden, Fabiola said:

Uff, den siste videoen var virkelig ikke god reklame for Bara! På closeup'en i starten og av mobillommen ser det ut som sømmen holder på å revne (forhåpentligvis gjør den jo ikke det, men den sprer seg mer enn jeg ville vært komfortabel med å gå rundt i, både av redsel for at den skal revne og fordi det ser stygt ut når det spriker sånn) og når hun har fått den på seg ser den sort ut på anklene og utvasket grå fra knærne og opp. En sånn tights ville jeg aldri gått med 😐

HD skriver at tightsen fås i opptil str 3XL, så hvorfor sørger ikke Bara for at hun får en tights i riktig størrelse til reklamene sine?

Fordi HD selv sier hun bruker xl (dette har hun sagt selv), og ingen skal fortelle henne at det er feil størrelse. At bukser mister fargen over rumpa og spriker i sømmen er ikke pga feil størrelse i følge henne.. de buksene er bare sånn! Hvordan hun kan tro det er positiv reklame forstår jeg ikke?
Min barabukse er fortsatt svart når jeg har fått den på meg.. pga jeg innser hvilken størrelse som passer! Hun har omtrent aldri klart å velge rett størrelse uansett hvilke klær hun reklamerer for.
Jeg tenker ofte når jeg ser hennes reklamer, hvor fælt det ser ut når man ikke velger riktig størrelse. Hun reklamere sånn sett godt for Bara osv; hvor lite pent det er når man velger feil størrelse. Så reklamert får hun, men ikke så positivt som hun kanskje tror.. 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
Lileep skrev (Akkurat nå):

Fordi HD selv sier hun bruker xl (dette har hun sagt selv), og ingen skal fortelle henne at det er feil størrelse. At bukser mister fargen over rumpa og spriker i sømmen er ikke pga feil størrelse i følge henne.. de buksene er bare sånn! Hvordan hun kan tro det er positiv reklame forstår jeg ikke?
Min barabukse er fortsatt svart når jeg har fått den på meg.. pga jeg innser hvilken størrelse som passer! Hun har omtrent aldri klart å velge rett størrelse uansett hvilke klær hun reklamerer for.
Jeg tenker ofte når jeg ser hennes reklamer, hvor fælt det ser ut når man ikke velger riktig størrelse. Hun reklamere sånn sett godt for Bara osv; hvor lite pent det er når man velger feil størrelse. Så reklamert får hun, men ikke så positivt som hun kanskje tror.. 

Stakkars, jeg får vondt av henne som ikke ser at dette ser stygt ut. Velg riktig størrelse neste gang HD

• Liker 15
Skrevet
10 minutter siden, Fabiola said:

På det såkalte "posering vs naturlig"-bildet for noen dager siden kommenterer er det noen som kommenterer at "det hadde f.eks sett mer naturlig ut om du IKKE rullet ned tightsen i livet. Eller er det en sånn tights som krøller seg ned i midja?" hvorpå Drage svarer at "nei på meg krøller den seg ikke, men sklir selvsagt ned av og til".

Selvsagt?? Jeg har noen tightser av den typen som sklir ned, og de blir IKKE brukt, fordi det funker ikke! Gode treningstightser i riktig størrelse holder seg der de skal, gjennom hele treningsøkten! Enkleste måte å være helt sikker på er å ha tights med knyting, i alle fall for oss som har litt for store lår sammenlignet med livvidden, men selv de tightsene jeg har som jeg ikke gidder å knyte sitter der de skal sitte. Bara har vel ikke knytesnor. Mulig de er laget for å ligge på sofaen med?

Hun har muligens aldri opplevd en bukse som ikke ruller ned pga hun velger 2-3 nummer for små bukser. Da vil de jo selvsagt skli ned, som hun så fint skriver 🙈 min barabukse er en av de få jeg har funnet som ikke sklir ned.. den sitter godt. Ikke noe «sklir selvsagt ned av og til»! Hun er ikke en god representant for klær nettopp fordi hun velger feil størrelse og bruker de ikke nok til formålet til å kunne uttale seg.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
11 minutter siden, Lill :) said:

Skjønner ikke hvorfor hun ikke bruker treningstøy som er i riktig str? Printet er veldig fint, men ser ikke bra ut med lyse og mørke partier. 

Ser hun skriver at den er svart i grunnfargen, men jeg syns den ser veldig blå ut! Hadde jeg ikke lest svaret på kommentaren som spør om den er grå over rumpa, så hadde jeg fortsatt trodd den var blå! Hun redigerer tydeligvis fargene ugjenkjennelige enda.. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg har den bara tightsen hun reklamerer for. Den lysner når stoffet strekkes siden den er hvit inni. Min kan og lysne i det jeg tar den på men når den først er på er min helt svart over rumpen. Hun som eier bara har selv sagt at det er normalt at den lysner når man tar den på eller bøyer seg ned siden stoffet sttekkes men den skal ikke lysne når man står vanlig. Så HD burde gått opp en størrelse 😊

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Lill :) skrev (1 time siden):

👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 

• Liker 3
Skrevet
Sunfl0wer skrev (11 timer siden):

Igjen,jeg snakker i hovedsak at folk påstår at hun er en sofasliter som ikke trener eller går tur. Nei,hun trener kanskje ikke og går skikkeli treningsturer,men igjen så må man ikke trene eller være en tur gåer for å bruke trenings og turklær. Men å si at hun ikke rører på seg en drøyt og en latterlig påstand. Og om det stemmer så skal man ikke shames for det heller. 

Helt enig, det er dette jeg også reagerer jeg på

Gjest Bobleplasten
Skrevet

"Det er bare ett innlegg!!!11"

Her er et konkret eksempel på en av de vanlige Helene rage-baitene (Helene ligger alltid på sofaen) og folk hiver seg på. Fordi er det noe som folk ikke kan styre seg for, så er det å anklage overvektige folk for latskap og moralsk svikt. Det slår aldri feil

Hvasierdu skrev (22 timer siden):

"Tester" treningsklær.

Ta på i 5 min, ta bilde, skriver innlegg. 🤣

Hvorfor sponser bara en person som ligger på sofaen hele dagen?

Ikke mye troverdighet i de anbefalingene hennes 🙊

Mer antydninger om at Helene "aldri" trener (la oss bare glemme at hun har vært gravid i 40 uker og har en baby hjemme) riktignok noget mer innpakket enn forrige innlegg 

Lileep skrev (20 timer siden):

Hun kommenterer vel egentlig kun hvordan de er å ha på.. hvordan de fungerer i praksis sier hun aldri noe om, iallefall ikke de siste åra. Så hennes reklame kunne hvem som helst fremført, selv en som aldri har trent i hele sitt liv kan gjøre samme reklamen! For det kreves tydeligvis ingen erfaring av hvordan klærne oppleves/fungerer under en treningsøkt! Det er jo et kjent problem for mange med litt mage, at bukser feks ruller ned. Om den er gjennomsiktig er også noe som burde informeres om. Er ikke gitt at alle modeller av barabukser ikke er gjennomsiktige. 

Helene, så lat at jeg ikke en gang forbinder henne med trening!

Luckie skrev (21 timer siden):

Sikkert fordi fansen hennes tror hun trener hele tiden. Har aldri skjønt hvorfor hun alltid( før) går i treningsklær. Vet ikke om noen andre jeg virkelig ikke forbinder med trening.

Idé til en helt normal ting å si til en som har en hund og har hatt det i flere år, som trenger tur hver eneste dag

Luckie skrev (15 timer siden):

Hvorfor reklamere for så mye treningsklær når du faktisk ikke trener? Eller turklær, når hun faktisk ikke går tur? 

Og "vi er her bare for å ansvarliggjøre influencere"-delen av tråden mååå også henge seg på antydningene, men pakker det selvfølgelig ørlite grann mer inn enn "ligger kun på sofaen"

Finlay skrev (14 timer siden):

Det har du helt rett i!

HD sier jo ikke ett ord om at hun trener, eller går på tur.

Sneakers fra Fila presenteres med:  "Jeg er så sinnsykt klar!

Empower-settet fra Bara har fokuset  "Poseringer, vinkler, lys og skygge".

Den forede vintertightsen fra Bara "Har stor lomme for mobil, og fargen er annerledes i virkeligheten."

Fitlivings anorakk fra twentyfour beskrives som "Perfekt for både turer i skog og by".

Hvis samarbeidspartnerne er fornøyd med at HD ikke informerer om hvordan sko og klær fungerer under trening/på tur, men fokuserer på helt andre ting, ja så er det vel greitt da🤷‍♀️

(Riktignok merket #treningsglede, #treningsmotivasjon, men likevel)

Skrevet
5 minutter siden, Bobleplasten said:

Her er et konkret eksempel på en av de vanlige Helene rage-baitene (Helene ligger alltid på sofaen) og folk hiver seg på. Fordi er det noe som folk ikke kan styre seg for, så er det å anklage overvektige folk for latskap og moralsk svikt. Det slår aldri feil

Mer antydninger om at Helene "aldri" trener (la oss bare glemme at hun har vært gravid i 40 uker og har en baby hjemme) riktignok noget mer innpakket enn forrige innlegg 

Idé til en helt normal ting å si til en som har en hund og har hatt det i flere år, som trenger tur hver eneste dag

Og "vi er her bare for å ansvarliggjøre influencere"-delen av tråden mååå også henge seg på antydningene, men pakker det selvfølgelig ørlite grann mer inn enn "ligger kun på sofaen"

Du tar ting ut av kontekst.. blant annet i mitt innlegg.. jeg skriver ingenting om at HD er lat, jeg påstår ingenting.. jeg skriver mitt inntrykk av henne, jeg skriver ikke en sannhet.. 

• Liker 3
Skrevet
Bobleplasten skrev (13 minutter siden):

De hundene har bodd på sofaen og det har blitt godt dokumentert. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Luckie skrev (11 minutter siden):

De hundene har bodd på sofaen og det har blitt godt dokumentert. 

Du ser korte snutter her og der hvor hundene ligger på sofaen.

Dette blir like dumt som når en nabo beskyldte meg for å kun lufte hunden utenfor blokken for det var kun det hun så. Hadde hun overvåket oss 24/7 hadde hun sett at mine hunder er masse på tur selvom hun ikke ser når vi går.

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor kan ikke influencere feire morsdag uten å eksponere sine små? Skriver litt på generelt grunnlag, men også fordi det har vært mye barn i monitor hos HD i dag. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og brudd på regler om opphavsrett. 

Sol, admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...