Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Sydenkupp skrev (2 minutter siden):

Hun burde vel ha vært i en gruppe nå? Og mtp hvor mye hun deler, så ville vi nok ha fått det med oss.

Med min første kom tilbudet i gang ved 4 måneder, og med andre ved 3 måneder, så ja, tja, burde vel snart komme i gang i hvert fall. Hvis hun ikke har takket nei da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luckie skrev (1 time siden):

Samme jeg. Gikk tur hver eneste dag. La det ikke ut på some noen gang da. 

Da kan jeg komme med at jeg gikk tur hver eneste dag OG hadde med hunden OG la det aldri ut i SoMe 🤣🤣  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

Kan være vanskelig nok det hvis man lider av depresjon. Da kan selv en tur til postkassa føles uoverkommelig.

Hva alle andre greier er irrelevant.

Nå har HD vært åpen rundt fødselsdepresjon, og at hun sliter. Kjempebra for både kropp og psyke at hun nå kommer seg ut👍

Helt enig. Bare fordi noe er enkelt for noen så kan det være utrolig vanskelig for andre. Situasjon spiller også en stor rolle, og dette er jo bare positivt så jeg skjønner ikke hvorfor man skal klage over det 🙌🏻.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

Kan være vanskelig nok det hvis man lider av depresjon. Da kan selv en tur til postkassa føles uoverkommelig.

Hva alle andre greier er irrelevant.

Nå har HD vært åpen rundt fødselsdepresjon, og at hun sliter. Kjempebra for både kropp og psyke at hun nå kommer seg ut👍

Veldig enig , men selv det må det klages på

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenkupp skrev (58 minutter siden):

Hun burde vel ha vært i en gruppe nå? Og mtp hvor mye hun deler, så ville vi nok ha fått det med oss.

Pga corona har mange ikke hatt barselgrupper

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (8 minutter siden):

Pga corona har mange ikke hatt barselgrupper

Det er oppe og går veldig mange steder, også på steder med mye smitte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sally-Go-Round skrev (26 minutter siden):

Det er oppe og går veldig mange steder, også på steder med mye smitte. 

Nå ja, men age steder har de ikke hatt det før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig HATER jeg turgåing, det er så kjedelig! Hadde jeg ikke hatt hund, så hadde jeg aldri giddet turgåing. Bortsett fra om sommeren når vi kan gå i fjellet, og været er fint: da er det koselig☺️ Men «asfalttraving» er så gørr! Og det er ikke sånn at jeg hater all trening, elsker styrketrening, klatring, alpint, ridning, svømming etc. Er kun tur som er utfordringa. Folk er forskjellig🤷‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hebi skrev (1 time siden):

Da kan jeg komme med at jeg gikk tur hver eneste dag OG hadde med hunden OG la det aldri ut i SoMe 🤣🤣  

Jeg hadde også med hunden hver dag😂👍 Umulig er han også😆

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at lavterskel trening som turgåing blir frontet på HD sine sosiale medier. Håper at det kan påvirke andre til å komme over dørstokkmila. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (13 minutter siden):

Flott at lavterskel trening som turgåing blir frontet på HD sine sosiale medier. Håper at det kan påvirke andre til å komme over dørstokkmila. 

Tror de fleste er ute og triller turer egentlig. Bare hun som gjør så mye ut av alt.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (42 minutter siden):

Flott at lavterskel trening som turgåing blir frontet på HD sine sosiale medier. Håper at det kan påvirke andre til å komme over dørstokkmila. 

Enig 🙌🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtFo skrev (20 timer siden):

Personlig HATER jeg turgåing, det er så kjedelig! Hadde jeg ikke hatt hund, så hadde jeg aldri giddet turgåing. Bortsett fra om sommeren når vi kan gå i fjellet, og været er fint: da er det koselig☺️ Men «asfalttraving» er så gørr! Og det er ikke sånn at jeg hater all trening, elsker styrketrening, klatring, alpint, ridning, svømming etc. Er kun tur som er utfordringa. Folk er forskjellig🤷‍♀️

Om du har små barn, bør du se lengre enn dine lyster. Barn trenger å være ute litt hver dag, med mindre det er spesielle ting som gjør at barnet må holdes inne. Om det da tilsier at du må trave på asfalt, så er vel det ditt valg..  Jeg er i skog og mark hver bidige dsg, selv om jeg bor i en storby. Det var jeg også da barna var mindre. På den måten har jeg overført kjærligheten til naturen til mine barn og gleden av friluftsliv, klatring, toppturer osv.. Det er gode verdier og ta med seg i en ellers travel hverdag. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tutsi123 skrev (2 minutter siden):

Om du har små barn, bør du se lengre enn dine lyster. Barn trenger å være ute litt hver dag, med mindre det er spesielle ting som gjør at barnet må holdes inne. Om det da tilsier at du må trave på asfalt, så er vel det ditt valg..  Jeg er i skog og mark hver bidige dsg, selv om jeg bor i en storby. Det var jeg også da barna var mindre. På den måten har jeg overført kjærligheten til naturen til mine barn og gleden av friluftsliv, klatring, toppturer osv.. Det er gode verdier og ta med seg i en ellers travel hverdag. 

Hvis du kan lese, så ser du vel at jeg går tur med hunden, selv om jeg ikke liker det🙄 Har ikke små barn, men vil tro de fleste barn er mye ute i barnehagen, det er de her i byen hverfall. Forøvrig trenger du ikke bekymre deg for mine barn, og ikke for HD sitt heller, for den saks skyld🤷‍♀️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi .. greit med amming offentlig men blandt hundegodis i en zoo butikk 😯 Kansje jeg er litt oldfashion tross jeg vokste opp på 80 tallet å alle skulle være toppløse på stranda noe jeg selv var . Men så sulten er vel ikke ungen at den må ha sporadisk puppen i munnen ? Dårlig planlegging av dagens gjøremål eller bare en kul greie å gjøre ? Og det MÅ vel ikke deles 🙄

Endret av Fredrikstad71mod
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tutsi123 skrev (3 timer siden):

Om du har små barn, bør du se lengre enn dine lyster. Barn trenger å være ute litt hver dag, med mindre det er spesielle ting som gjør at barnet må holdes inne. Om det da tilsier at du må trave på asfalt, så er vel det ditt valg..  Jeg er i skog og mark hver bidige dsg, selv om jeg bor i en storby. Det var jeg også da barna var mindre. På den måten har jeg overført kjærligheten til naturen til mine barn og gleden av friluftsliv, klatring, toppturer osv.. Det er gode verdier og ta med seg i en ellers travel hverdag. 

En kan fint bare gå ut i hagen :) trenger ikke gå noen steder 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Juststop skrev (1 time siden):

En kan fint bare gå ut i hagen :) trenger ikke gå noen steder 

Så sant, men hun som alle andre har godt av å bevege seg. Både for kropp og det mentale. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad71mod skrev (2 timer siden):

Oi .. greit med amming offentlig men blandt hundegodis i en zoo butikk 😯 Kansje jeg er litt oldfashion tross jeg vokste opp på 80 tallet å alle skulle være toppløse på stranda noe jeg selv var . Men så sulten er vel ikke ungen at den må ha sporadisk puppen i munnen ? Dårlig planlegging av dagens gjøremål eller bare en kul greie å gjøre ? Og det MÅ vel ikke deles 🙄

Viktig å benytte enhver anledning til å vise hud. Jeg synes bare synd på hele dama jeg. Hun må jo slite noe veldig.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hengehoia

Er den denne bloggeren man skal «tie i hjel» i november?  Jeg tenker, hun har vel ikke behov for så mange klikk hun heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad71mod skrev (3 timer siden):

Oi .. greit med amming offentlig men blandt hundegodis i en zoo butikk 😯 Kansje jeg er litt oldfashion tross jeg vokste opp på 80 tallet å alle skulle være toppløse på stranda noe jeg selv var . Men så sulten er vel ikke ungen at den må ha sporadisk puppen i munnen ? Dårlig planlegging av dagens gjøremål eller bare en kul greie å gjøre ? Og det MÅ vel ikke deles 🙄

Det er faktisk i en stor matbutikk i Sverige…. gjør det ikke akkurat noe bedre 🙈 Har forøvrig aldri sett noen amme mens de går i butikken🤔 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...