Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Luckie skrev (21 timer siden):

«Mange par opplever at å få barn kan tære på forholdet, jeg må ærlig innrømme at det ikke føles sånn for oss». De har vært foreldre i 2 måneder🙄 

Ungen var vel heller ikke mange dagene gammel før HD slo fast at hun IKKE har "mistet seg selv" etter at hun fikk barn😂

Man vet faktisk ikke alt etter noen uker som foreldre!;)

Men som flere nevner, så virker hun å ha en veldig fin mann og pappa til barnet. Det burde være en selvfølge med en partner som stiller opp, men slik er det dessverre ikke alltid.

Så hun er heldig, og det virker også som hun vet å sette pris på ham👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner at jeg bare må avfølge hun nå, jeg er så lei av å høre om behov for egentid og pumpinga hennes nå! Hallo Helene Drage - du har fått et frisk barn! Du har hatt barn i to (?) mnd, og makan til messing om egentid egentid bla bla bla har jeg ALDRI hørt av noen andre før. Hvis du tror denne perioden er slitsom, så burde du virkelig glede deg til ett år, tre år - ti år. Du er mamma for resten av ditt liv nå, du har valgt å sette et barn til verden ergo så har du også valgt bort det livet du en gang hadde. Slutt å klag og kos deg i denne tiden, det kan bli verre skjønner du!! 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nie said:

Kjenner at jeg bare må avfølge hun nå, jeg er så lei av å høre om behov for egentid og pumpinga hennes nå! Hallo Helene Drage - du har fått et frisk barn! Du har hatt barn i to (?) mnd, og makan til messing om egentid egentid bla bla bla har jeg ALDRI hørt av noen andre før. Hvis du tror denne perioden er slitsom, så burde du virkelig glede deg til ett år, tre år - ti år. Du er mamma for resten av ditt liv nå, du har valgt å sette et barn til verden ergo så har du også valgt bort det livet du en gang hadde. Slutt å klag og kos deg i denne tiden, det kan bli verre skjønner du!! 

I mitt tilfelle hadde jeg mer egentid når eldste var under året, enn tia etter. Hun var en rolig baby, så da ga det rom til å gjøre det jeg ville og hadde behov for. Når hun bikka året og fant ut at hun hadde to bein å gå på, så var det ti ganger mer hektisk og mammarollen opptok store deler av dagen. I den tiden der var det en utfordring med egentid, og når jeg da klarte å balansere det kunne jeg skrevet en skrytestatus slik HD gjør nå når babyen er 2mnd gammel! 

Det virker som hun tror at etter 2mnd som mamma har hun møtt de fleste utfordringer som kommer med barn, og hun mestrer de eksemplarisk! I virkeligheten har hun vel egentlig ikke møtt de største utfordringene mtp tid osv (annet enn at dagen må planlegges på en ny måte), og derfor blir det så innmari feil det hun sier/skriver! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nie skrev (21 minutter siden):

Litt flisespikkeri, men babyen er straks 3 mnd, hun er født st.hansaften. Men, er det der med egentid og egenpleie som helt nybakt mor noe som har blitt veldig «in» de siste årene? Mine barn er voksne de nå,  22 og 29, men var aldri snakk om å skulle avgårde alene de første mnd ihvertfall. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Dette er de siste innleggene på HD sin IG. Det er fra hun som kritiserte andre influensere for å dele for mye barn i monitor og som mener at barn skal ha rett til å danne sin egen digitale identitet. Langt mellom liv og lære åpenbart. 

93546216-F26B-426F-BBE8-1BE47AB0A1BD.jpeg

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (4 minutter siden):

Dette er de siste innleggene på HD sin IG. Det er fra hun som kritiserte andre influensere for å dele for mye barn i monitor og som mener at barn skal ha rett til å danne sin egen digitale identitet. Langt mellom liv og lære åpenbart. 

Dette er ikke ille da. Man ser ikke noe mer enn bakhodet og hva hun har på seg. Det er mer de som viser barnas ansikt, og mye info om barna som kritiseres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
BK89 skrev (28 minutter siden):

Dette er ikke ille da. Man ser ikke noe mer enn bakhodet og hva hun har på seg. Det er mer de som viser barnas ansikt, og mye info om barna som kritiseres. 

Legg til  delt helseinformasjon, og en rekke filmer på IG story de siste 3 mnd. Samt kommersiell innhold knyttet opp mot mindreårig, blir det ille nok da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (1 time siden):

For ikke å snakke om alt på storys. Enda mer som postes der

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nie skrev (1 time siden):

👏

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene kritiserer nettbutikk som har fått anmeldelser før de har solgt varer, jeg tenker at det har like stor troverdighet som bloggere som reklamerer for varer de ikke har testet eller brukt. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaMa skrev (39 minutter siden):

Helene kritiserer nettbutikk som har fått anmeldelser før de har solgt varer, jeg tenker at det har like stor troverdighet som bloggere som reklamerer for varer de ikke har testet eller brukt. 

Absolutt. Vet ikke om en person med så lite selvinnsikt som den dama der.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaMa skrev (46 minutter siden):

Det har Isabel Raad allerede vært ute å forklart. Det var en glipp for de holder på å teste nettsiden før lanseringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (1 time siden):

Legg til  delt helseinformasjon, og en rekke filmer på IG story de siste 3 mnd. Samt kommersiell innhold knyttet opp mot mindreårig, blir det ille nok da? 

Hvilken helseinfo, annet enn gulsot som veldig mange spedbarn har og litt problemer med amming? Det med de videoene så viser hun fortsatt ikke barnets ansikt. Hun er en mor trossalt og sa skal hun vel ikke måtte gjemme barnet sitt eller sitt liv som mor totalt? Det finnes da en mellomting. Det med å bruke barn i samarbeid er jeg enig i at det ikke er helt heldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun rantet opp og ned i mente om Zizzis behandling av sine ansatte, mens hun selv jobbet på XXL som har fått ekstremt mye pepper og Arbeidstilsynet var vel også innblandet?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
BK89 skrev (8 minutter siden):

Hvilken helseinfo, annet enn gulsot som veldig mange spedbarn har og litt problemer med amming? Det med de videoene så viser hun fortsatt ikke barnets ansikt. Hun er en mor trossalt og sa skal hun vel ikke måtte gjemme barnet sitt eller sitt liv som mor totalt? Det finnes da en mellomting. Det med å bruke barn i samarbeid er jeg enig i at det ikke er helt heldig. 

Langt fra å «hjemme» til å dele bilder/Filmer/informasjon hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten påminnelse til alle i tråden. Hvis vi vil beskytte barnet, så ikke gjenfortell informasjon eller helsehistorikk til barnet bare fordi noen spør her i tråden. Det holder at barnet utleveres på mors kanaler. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Innlegget gjelder forøvrig de som velger å selge seg selv generelt)
I mine øyne har jeg nesten større respekt for kvinner som «kun» selger underlivet sitt enn for mennesker som selger hele livet sitt og melker/pumper (bokstavelig talt) muggene og barna sine for hva det er verdt. 

Endret av Mis(s)Brukernavn
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (8 timer siden):

En liten påminnelse til alle i tråden. Hvis vi vil beskytte barnet, så ikke gjenfortell informasjon eller helsehistorikk til barnet bare fordi noen spør her i tråden. Det holder at barnet utleveres på mors kanaler. 

Poenget er at hun ikke har utlevert store greier om barnet sitt utenom ting som er helt vanlig🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest hele tråden her, men jeg begynte å følge henne her i våres, tenkte at for en inspirasjon i forhold til vekt nedgang, men altså jeg har fått helt avsmaken på henne fordi at hu skal liksom slanke seg med engang ungen har blitt født, begynne med keto med engang nærmest. Da det ikke er bra så tidlig etter fødsel, og det går utover ammingen. Tydelig at det tok tid for drage å skjønne at det påvirket melkeproduksjonen hennes for nå har hu lagt det bort for en stund. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...