Birdo Skrevet 15. november 2022 #14921 Del Skrevet 15. november 2022 Pantoten skrev (11 timer siden): Det er jo et ganske vanlig spørsmål å gruble på i hennes situasjon, for en influenser som vil styrke "venninnerelasjonen" til følgerne sine er det vel helt naturlig å spørre dem om personlige ting som familieplanlegging 🤷♀️😅 Enig i at man må gjøre det man har lyst til men viktigst: det man har kapasitet til. Skjønner at det kommer opp, spesielt siden hun er 35(?). Så snart barnet har bikket 1 år så vil folk begynne å lure på om nr.2 er på gang, det var da hintene begynte å komme fra min omgangskrets i alle fall😅 Jeg fikk spm om når nr 2 kommer, imens jeg fortsatt var gravid med nr 1🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 15. november 2022 #14922 Del Skrevet 15. november 2022 Spent på hva hun tenker å gjøre nå som treningssenteret hennes skal legges ned... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 15. november 2022 #14923 Del Skrevet 15. november 2022 Finnwife skrev (23 minutter siden): Spent på hva hun tenker å gjøre nå som treningssenteret hennes skal legges ned... Fint med en unnskyldning for ikke å trene? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 15. november 2022 #14924 Del Skrevet 15. november 2022 Birdo skrev (10 timer siden): Jeg fikk spm om når nr 2 kommer, imens jeg fortsatt var gravid med nr 1🙄 Lol er 22 og fikk min første i mai, før jeg vart gravid var jeg altfor «ung», nå forventer folk at jeg bare skal få flere på rad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 15. november 2022 #14925 Del Skrevet 15. november 2022 Finnwife skrev (3 timer siden): Spent på hva hun tenker å gjøre nå som treningssenteret hennes skal legges ned... Hun har jo sånn walkpad-tørkestativ som mange influencere har🙄 15 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 16. november 2022 #14926 Del Skrevet 16. november 2022 Den nyeste reelen til HD. Hvorfor nevner hun ikke hvor hun finner alle disse kommentarene? Redd for å innrømme at hun leser på diverse forum? Alle vet at de gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 16. november 2022 #14927 Del Skrevet 16. november 2022 tullerikke skrev (19 minutter siden): Den nyeste reelen til HD. Hvorfor nevner hun ikke hvor hun finner alle disse kommentarene? Redd for å innrømme at hun leser på diverse forum? Alle vet at de gjør det. Jeg er ikke spesielt betatt av Helene, men hun har som deg og meg sin fulle rett til å lese alle forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 16. november 2022 #14928 Del Skrevet 16. november 2022 RødeRandi skrev (13 minutter siden): Jeg er ikke spesielt betatt av Helene, men hun har som deg og meg sin fulle rett til å lese alle forum. Selvsagt, men da dropper man å si at man IKKE leser her inne🙄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 16. november 2022 #14929 Del Skrevet 16. november 2022 47 minutter siden, RødeRandi said: Jeg er ikke spesielt betatt av Helene, men hun har som deg og meg sin fulle rett til å lese alle forum. Selvfølgelig. Går mer på at hun nekter for at hun leser om seg selv på forum 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 16. november 2022 #14930 Del Skrevet 16. november 2022 (endret) Hun kan ikke lage reels. Ikke EN ENESTE GANG klarer hun å legge opp reelen så det faktisk går an å lese teksten underveis eller sluttpoengene. Man har et halvt sekund på seg til å lese mange linjer før videoene er slutt. Endret 16. november 2022 av Fotballfluen 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 16. november 2022 #14931 Del Skrevet 16. november 2022 (endret) Igjen så klarer hun ikke å se hva mye av kritikken går ut på, hvorfor den i første omgang kommer. Den reelen får det til å virke som at alle kommentarer kun er negative uten mening.. Men går man dypere inn i det kommer sannheten frem; «Hun er så kroppsfiksert, ingen er interessert i kroppen hennes» . Sannheten er mer at HD stadig hiver klærne, lager illusjoner av nakenhet, dyp kløft, virker besatt av å vise frem kroppen.. dette er hva som blir kritisert! For få av følgerene ønsker å se så mye kropp HELE tiden «Tror hun helt ærlig at noen blir inspirert av stilen hennes» Kritikken rundt inspirasjon går vel mer på at det er veldig mye repetisjoner, for små størrelser, lite flatterende av og til og veldig mye skjult reklame. Hun har også fått mye skryt for antrekkene sine i perioder, men det glemmes fort. «Kan ikke skjønne noen vil jobbe med henne engang» Tipper denne kommer fra tiden der det var i overkant mye selfies fra toalettet og garderoben på jobb, hvor det ble sett på som en negativ ting! Noe det faktisk er. Men har ingenting med henne som kollega å gjøre «Særlig at hun er fornøyd med den kroppen der» Denne kommer nok fordi veldig mange gjennomskuer hennes desperate forsøk på å overbevise seg selv og følgerne om at kroppen er fin som den er. Kritikken har gått på den falske overbevisningen og ikke-eksisterende troverdigheten. Hvordan ting skinner så lett igjennom. «Hvem blir egentlig inspirert av henne?» Denne burde hun virkelig ikke se på som noe negativt.. for sannheten er jo; hvem inspirerer hun egentlig nå? Jeg tror ikke hun inspirerer en eneste følger.. denne kommentarene burde hun virkelig ta til seg.. kanskje hun skjønner hvor dårlig jobb som influencer hun gjør? Som mye annet, den reeelen er kun laget for å gjøre henne til offer. Dissekerer man innholdet ser man fort hvordan ting er vridd til å gjøre henne til offeret. Hvorfor bruker hun ikke tiden på å bli frisk, være mamma og leve livet uten SoMe? Hun takler tydelig ikke livet som influecer. Endret 16. november 2022 av Lileep 13 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 16. november 2022 #14932 Del Skrevet 16. november 2022 Lileep skrev (29 minutter siden): Igjen så klarer hun ikke å se hva mye av kritikken går ut på, hvorfor den i første omgang kommer. Den reelen får det til å virke som at alle kommentarer kun er negative uten mening.. Men går man dypere inn i det kommer sannheten frem; «Hun er så kroppsfiksert, ingen er interessert i kroppen hennes» . Sannheten er mer at HD stadig hiver klærne, lager illusjoner av nakenhet, dyp kløft, virker besatt av å vise frem kroppen.. dette er hva som blir kritisert! For få av følgerene ønsker å se så mye kropp HELE tiden «Tror hun helt ærlig at noen blir inspirert av stilen hennes» Kritikken rundt inspirasjon går vel mer på at det er veldig mye repetisjoner, for små størrelser, lite flatterende av og til og veldig mye skjult reklame. Hun har også fått mye skryt for antrekkene sine i perioder, men det glemmes fort. «Kan ikke skjønne noen vil jobbe med henne engang» Tipper denne kommer fra tiden der det var i overkant mye selfies fra toalettet og garderoben på jobb, hvor det ble sett på som en negativ ting! Noe det faktisk er. Men har ingenting med henne som kollega å gjøre «Særlig at hun er fornøyd med den kroppen der» Denne kommer nok fordi veldig mange gjennomskuer hennes desperate forsøk på å overbevise seg selv og følgerne om at kroppen er fin som den er. Kritikken har gått på den falske overbevisningen og ikke-eksisterende troverdigheten. Hvordan ting skinner så lett igjennom. «Hvem blir egentlig inspirert av henne?» Denne burde hun virkelig ikke se på som noe negativt.. for sannheten er jo; hvem inspirerer hun egentlig nå? Jeg tror ikke hun inspirerer en eneste følger.. denne kommentarene burde hun virkelig ta til seg.. kanskje hun skjønner hvor dårlig jobb som influencer hun gjør? Som mye annet, den reeelen er kun laget for å gjøre henne til offer. Dissekerer man innholdet ser man fort hvordan ting er vridd til å gjøre henne til offeret. Hvorfor bruker hun ikke tiden på å bli frisk, være mamma og leve livet uten SoMe? Hun takler tydelig ikke livet som influecer. Beklager, men for et patetisk forsøk på sanke sympati og få opp et lavt engasjement. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 16. november 2022 #14933 Del Skrevet 16. november 2022 Lill skrev (8 minutter siden): Beklager, men for et patetisk forsøk på sanke sympati og få opp et lavt engasjement. Hun virker så desperat at det blir bare latterlig... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 16. november 2022 #14934 Del Skrevet 16. november 2022 Lileep skrev (42 minutter siden): Igjen så klarer hun ikke å se hva mye av kritikken går ut på, hvorfor den i første omgang kommer. Den reelen får det til å virke som at alle kommentarer kun er negative uten mening.. Men går man dypere inn i det kommer sannheten frem; «Hun er så kroppsfiksert, ingen er interessert i kroppen hennes» . Sannheten er mer at HD stadig hiver klærne, lager illusjoner av nakenhet, dyp kløft, virker besatt av å vise frem kroppen.. dette er hva som blir kritisert! For få av følgerene ønsker å se så mye kropp HELE tiden «Tror hun helt ærlig at noen blir inspirert av stilen hennes» Kritikken rundt inspirasjon går vel mer på at det er veldig mye repetisjoner, for små størrelser, lite flatterende av og til og veldig mye skjult reklame. Hun har også fått mye skryt for antrekkene sine i perioder, men det glemmes fort. «Kan ikke skjønne noen vil jobbe med henne engang» Tipper denne kommer fra tiden der det var i overkant mye selfies fra toalettet og garderoben på jobb, hvor det ble sett på som en negativ ting! Noe det faktisk er. Men har ingenting med henne som kollega å gjøre «Særlig at hun er fornøyd med den kroppen der» Denne kommer nok fordi veldig mange gjennomskuer hennes desperate forsøk på å overbevise seg selv og følgerne om at kroppen er fin som den er. Kritikken har gått på den falske overbevisningen og ikke-eksisterende troverdigheten. Hvordan ting skinner så lett igjennom. «Hvem blir egentlig inspirert av henne?» Denne burde hun virkelig ikke se på som noe negativt.. for sannheten er jo; hvem inspirerer hun egentlig nå? Jeg tror ikke hun inspirerer en eneste følger.. denne kommentarene burde hun virkelig ta til seg.. kanskje hun skjønner hvor dårlig jobb som influencer hun gjør? Som mye annet, den reeelen er kun laget for å gjøre henne til offer. Dissekerer man innholdet ser man fort hvordan ting er vridd til å gjøre henne til offeret. Hvorfor bruker hun ikke tiden på å bli frisk, være mamma og leve livet uten SoMe? Hun takler tydelig ikke livet som influecer. I tillegg; hvordan kan hun bestemme og konstatere at hun inspirerer positivt? Det er vel opp til mottaker å definere, ikke Helene som avsender? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 16. november 2022 #14935 Del Skrevet 16. november 2022 (endret) Ting som ikke ble nevnt og som kan måles etter objektive kriterier: Jeg blir kritisert for mangelfull merking av reklame Jeg blir kritisert for delvis eksponering av barn Jeg blir kritisert for å ha barbert babyens hode Ingen offerrolle å ta her altså Endret 16. november 2022 av Jammf 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 16. november 2022 #14936 Del Skrevet 16. november 2022 Fotballfluen skrev (2 timer siden): I tillegg; hvordan kan hun bestemme og konstatere at hun inspirerer positivt? Det er vel opp til mottaker å definere, ikke Helene som avsender? Enda et tillegg: "Alle vil aldri like alt jeg gjør og det kan jeg leve med🙂" Nettopp. Sånn er det bare. Så hvorfor legge ned tid og krefter i reels som dette, gang på gang?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 16. november 2022 #14937 Del Skrevet 16. november 2022 Lurer fortsatt på hvor det ble av det fantastiske serumet hun påstod var så bra for huden hennes🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 16. november 2022 #14938 Del Skrevet 16. november 2022 tullerikke skrev (34 minutter siden): Lurer fortsatt på hvor det ble av det fantastiske serumet hun påstod var så bra for huden hennes🤷♀️ Reklame nå i story og hun sier at hun allerede etter en uke merker forskjell😆 for meg ser huden hennes fortsatt veldig rød og irritert ut og hun er virkelig ikke en spesielt god «reklameplakat» for annonsørene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. november 2022 #14939 Del Skrevet 16. november 2022 Når hun kritiserer følgerne sine for negative tilbakemeldinger, burde hun kanskje se litt etter på hva hun driver med selv også. Er det tredje serum som hun nå lovpriser på kort tid? Villedende og forkastelig markedsføring kaller jeg dette. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 16. november 2022 #14940 Del Skrevet 16. november 2022 Det finnes ikke noe mindre troverdig enn å ta betalt for annonseoppdrag uten å ha testet ut et produkt i mer enn 1 uke og samtidig uttale seg om effekten, men ikke nok med det - hun drar den så langt at hun faktisk anbefaler produktet. Dette er et massivt problem med influencer marketing. Annonsører kan vifte med et saftig honorar til hvem som helst med påvirkingskraft- og potensiale, og denne personen forplikter seg tydeligvis til å komme med en ukritisk anbefaling helt uavhengig av om de liker produktet. Det er opplagt at samarbeid er gjeldende kun ved positiv omtale, og det er helt urealistisk å tro at alt som reklameres der ute er bra. I Helenes tilfelle skinner det gjennom at hun tar betalt kun for inntekter, ikke fordi hun faktisk ønsker å komme med et godt tips. Noe skal man jo leve av, men til hvilken pris? Når jobben din er både uærlig og umoralsk bør det ringe noen bjeller. Og når hun i en tid med kraftig prisvekst og dårligere økonomi blant folk flest, oppmuntrer til økt forbruk og kjøpspress så får det hele en et særdeles usmakelig preg over seg. Om noen tviler på den tynnslitte troverdigheten, kan de bare klikke på innlegg nr. 3 der hun liksom skal inspirere og oppfordre folk til å være fornøyd med huden sin slik den er samtidig som hun i reklamevideoene på story klager over rødhet og pigmentflekker. Og vi husker jo alle vidunderserumet hun reklamerte for i sommer som fikk huden til å se bedre ut etter 1 dag… 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå