*blueberry* Skrevet 16. juli 2022 #13441 Skrevet 16. juli 2022 (endret) Nå gir jeg egentlig faen i hvorfor bikinien ikke passet, men jeg forstår både spekulasjonene og forsvaret her inne. Jeg tror noen glemmer at HD har vært influencer i over 10 år, hun vet at alle ting hun legger ut vil diskuteres og at alle «halve» uttalelser som dette vil skape spekulasjoner og usakligheter (spesielt her inne og i DMs). Mitt spørsmål er da, hvorfor legge ut denne informasjonen? Hvorfor er det interessant for følgere at hun prøvde en gammel bikini som ikke passet? Hvis man tenker strategi og markedsføring så er dette bare en invitasjon til usaklig spekulasjon som fører til nysgjerrighet som fører til flere besøk på profilen. Hvis hun ikke ønsket spekulasjoner så kunne hun bare droppet å nevne det. Er det et sårbart tema sier det seg selv at det bør holdes privat. Enkelt og greit. Lagt til: det kan jo hende dette bare er et forspill til masse bikinireklame fremover selvfølgelig. Endret 16. juli 2022 av *blueberry* 17
arnoyb Skrevet 16. juli 2022 #13442 Skrevet 16. juli 2022 *blueberry* skrev (24 minutter siden): Nå gir jeg egentlig faen i hvorfor bikinien ikke passet, men jeg forstår både spekulasjonene og forsvaret her inne. Jeg tror noen glemmer at HD har vært influencer i over 10 år, hun vet at alle ting hun legger ut vil diskuteres og at alle «halve» uttalelser som dette vil skape spekulasjoner og usakligheter (spesielt her inne og i DMs). Mitt spørsmål er da, hvorfor legge ut denne informasjonen? Hvorfor er det interessant for følgere at hun prøvde en gammel bikini som ikke passet? Hvis man tenker strategi og markedsføring så er dette bare en invitasjon til usaklig spekulasjon som fører til nysgjerrighet som fører til flere besøk på profilen. Hvis hun ikke ønsket spekulasjoner så kunne hun bare droppet å nevne det. Er det et sårbart tema sier det seg selv at det bør holdes privat. Enkelt og greit. Lagt til: det kan jo hende dette bare er et forspill til masse bikinireklame fremover selvfølgelig. Enig med deg, å jeg forsvarer ikke Helene. Jeg mener det blir litt sånn at "siden Helene er så usaklig å legge opp til spekulasjoner, så spekulerer vi". Samtidig så klages det på at hun er så useriøs, men diskusjonen hær blir jo da også det... 1
*blueberry* Skrevet 16. juli 2022 #13443 Skrevet 16. juli 2022 arnoyb skrev (3 minutter siden): Enig med deg, å jeg forsvarer ikke Helene. Jeg mener det blir litt sånn at "siden Helene er så usaklig å legge opp til spekulasjoner, så spekulerer vi". Samtidig så klages det på at hun er så useriøs, men diskusjonen hær blir jo da også det... Jeg er for så vidt enig, men spekulasjoner må man bare forvente med slike utsagn. Jeg både kritiserer og forsvarer HD i denne tråden, men med akkurat slike storys tror jeg hun vet hva hun legger opp til. 3 2
Lileep Skrevet 16. juli 2022 #13444 Skrevet 16. juli 2022 45 minutter siden, *blueberry* said: Nå gir jeg egentlig faen i hvorfor bikinien ikke passet, men jeg forstår både spekulasjonene og forsvaret her inne. Jeg tror noen glemmer at HD har vært influencer i over 10 år, hun vet at alle ting hun legger ut vil diskuteres og at alle «halve» uttalelser som dette vil skape spekulasjoner og usakligheter (spesielt her inne og i DMs). Mitt spørsmål er da, hvorfor legge ut denne informasjonen? Hvorfor er det interessant for følgere at hun prøvde en gammel bikini som ikke passet? Hvis man tenker strategi og markedsføring så er dette bare en invitasjon til usaklig spekulasjon som fører til nysgjerrighet som fører til flere besøk på profilen. Hvis hun ikke ønsket spekulasjoner så kunne hun bare droppet å nevne det. Er det et sårbart tema sier det seg selv at det bør holdes privat. Enkelt og greit. Lagt til: det kan jo hende dette bare er et forspill til masse bikinireklame fremover selvfølgelig. 👏🏻 Tror du har rett her 👍 3
Orly Skrevet 16. juli 2022 #13445 Skrevet 16. juli 2022 arnoyb skrev (6 timer siden): Er det den bikini videoen dere snakker om? Selv om man er overvektig så endrer kroppen seg av en graviditet. Hun sier jo ikke noe om at hun var tynnere da eller noe sånt. Bare at den ikke passer som den gjorde før hun var gravid. Jeg fikk mere fett på magen, selv om jeg nå er tre måneder etter fødselen så har jeg mere mage selv om jeg veier mindre enn før graviditeten. Det er nok muligens anderledes om man er tynn/normalvektig? Men synes dere er kjapp å tolke ting slik dere selv ønsker, å da blir det lite konstruktivt 🤷 Godt skrevet , min kropp endret seg også selv om jeg veide det samme kun ett psr dager etterpå.
Gjest Kattedama Skrevet 16. juli 2022 #13446 Skrevet 16. juli 2022 *blueberry* skrev (2 timer siden): Nå gir jeg egentlig faen i hvorfor bikinien ikke passet, men jeg forstår både spekulasjonene og forsvaret her inne. Jeg tror noen glemmer at HD har vært influencer i over 10 år, hun vet at alle ting hun legger ut vil diskuteres og at alle «halve» uttalelser som dette vil skape spekulasjoner og usakligheter (spesielt her inne og i DMs). Mitt spørsmål er da, hvorfor legge ut denne informasjonen? Hvorfor er det interessant for følgere at hun prøvde en gammel bikini som ikke passet? Hvis man tenker strategi og markedsføring så er dette bare en invitasjon til usaklig spekulasjon som fører til nysgjerrighet som fører til flere besøk på profilen. Hvis hun ikke ønsket spekulasjoner så kunne hun bare droppet å nevne det. Er det et sårbart tema sier det seg selv at det bør holdes privat. Enkelt og greit. Lagt til: det kan jo hende dette bare er et forspill til masse bikinireklame fremover selvfølgelig. Jeg er 100 % enig.
Gjest tullerikke Skrevet 16. juli 2022 #13447 Skrevet 16. juli 2022 Når du nesten daglig må minne deg på at du har en dårlig dag, men ikke et dårlig liv, så heller det mer mot et dårlig liv.
Elisiaflisa Skrevet 16. juli 2022 #13448 Skrevet 16. juli 2022 Skjønner virkelig ikke vitsen med å legge ut en story av arvingen med teksten «denne vakringen her» og et klistermerke forran ansiktet?!? 🙄 9 10
Nie Skrevet 16. juli 2022 #13449 Skrevet 16. juli 2022 Mulig dette blir slettet pga spekulasjoner men.. Tror den dama er på vei ut fra både mann og hus.. 14
Gjest tullerikke Skrevet 16. juli 2022 #13450 Skrevet 16. juli 2022 Nie skrev (11 minutter siden): Mulig dette blir slettet pga spekulasjoner men.. Tror den dama er på vei ut fra både mann og hus.. Hvordan kan du si det?
Nie Skrevet 16. juli 2022 #13451 Skrevet 16. juli 2022 tullerikke skrev (Akkurat nå): Hvordan kan du si det? Egentlig bare fordi hun virker så missfornøyd med alt i livet hver eneste dag, man ser jo på lang avstand at hun ikke finnes lykkelig 6
Gjest tullerikke Skrevet 16. juli 2022 #13452 Skrevet 16. juli 2022 Nie skrev (Akkurat nå): Egentlig bare fordi hun virker så missfornøyd med alt i livet hver eneste dag, man ser jo på lang avstand at hun ikke finnes lykkelig Hun har bare en dårlig dag vet du🤪
Nie Skrevet 16. juli 2022 #13453 Skrevet 16. juli 2022 tullerikke skrev (Akkurat nå): Hun har bare en dårlig dag vet du🤪 Å ja filler’n det glemte jeg 😂😂 4
Gjest tullerikke Skrevet 16. juli 2022 #13454 Skrevet 16. juli 2022 Nie skrev (1 minutt siden): Å ja filler’n det glemte jeg 😂😂 😂
Jolanda Skrevet 16. juli 2022 #13455 Skrevet 16. juli 2022 Nie skrev (17 minutter siden): Egentlig bare fordi hun virker så missfornøyd med alt i livet hver eneste dag, man ser jo på lang avstand at hun ikke finnes lykkelig Sånn har det vært i 10 år. 11
Fizzypo Skrevet 18. juli 2022 #13456 Skrevet 18. juli 2022 (endret) Hun virker å være i en skikkelig ond sirkel nå der det skinner gjennom at hun ikke har det bra fordi negativiteten med jevne mellomrom presser seg frem. Dette forsøker hun å balansere ut ved å klistre på et falskt smil og noen halvhjertede motivasjonsquotes/videoer som hun egentlig ikke tror på. Hun er nok klar over at mange syns hun er negativ. Å ha dårligere dager og perioder er helt normalt. Jeg er virkelig ikke tilhenger av livsmottoet «lag deg en god dag» for det legger opp til et unødvendig press på at man hele tiden skal snu om det negative til det positive uansett hva som er årsaken til at man er nedfor. Det må være lov å kjenne på tunge følelser uten å konstant bære ansvar for å snu det om til noe lystig. I hennes tilfelle burde hun gjøre dette i fred og ro og ikke på sosiale medier ettersom dette er en arena der hun tross alt er på jobb. Endret 18. juli 2022 av Fizzypo Lagt til tekst 21
platypus Skrevet 18. juli 2022 #13457 Skrevet 18. juli 2022 Rekk opp hånda alle som tror det stemmer at mange har spurt henne om hudpleietips (hvorfor i alle dager skulle folk spørre henne om dette?), og st hun så forskjell etter å ha brukt dette serumet EN gang i går kveld? Bildebevis or it didn’t happen! Oisann, det var visst bare oppsparket til enda ei reklame🙈 21 8
Gjest Kattedama Skrevet 18. juli 2022 #13458 Skrevet 18. juli 2022 (endret) platypus skrev (33 minutter siden): Rekk opp hånda alle som tror det stemmer at mange har spurt henne om hudpleietips (hvorfor i alle dager skulle folk spørre henne om dette?), og st hun så forskjell etter å ha brukt dette serumet EN gang i går kveld? Bildebevis or it didn’t happen! Oisann, det var visst bare oppsparket til enda ei reklame🙈 Hun reklamerer for det hun får kastet etter seg. Ingen som hverken bryr seg eller kjøper dette narrative hun prøver å selge inn. Og hun kan la den lille slippe å være en så stor del av dette sirkuset hennes. Det er totalt ignorant og noe desperat over det hele. Endret 18. juli 2022 av Lill :)
EnLitenNøtt Skrevet 18. juli 2022 #13459 Skrevet 18. juli 2022 How convenient, at hun plutselig har slitt med huden de siste ukene før hun prøver å selge hudprodukter😂 8 5
Lileep Skrevet 18. juli 2022 #13460 Skrevet 18. juli 2022 1 hour ago, EnLitenNøtt said: How convenient, at hun plutselig har slitt med huden de siste ukene før hun prøver å selge hudprodukter😂 Merkelig det der, for skal ikke mer enn 2 uker tilbake og hun var fornøyd med huden og ikke følte hun trengte foundation. Rart hvordan det plutselig endra seg ila to uker og et vidunderserum fikset alt ila 24 timer.. utrolig hvor ille problemene var kontra 2 uker siden, og hvor fort produkter virker når man får betalt for det 😫 19 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå