Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det at hun prøver å lage krenkefest av maarud sin sommerchips, og selv trekker konklusjonen at 30% mindre fett er for å passe bikinikroppen er bare latterlig. Maarud har kjørt 35% prosent mindre fett (superchips) og 30% mindre fett på annet potetgull i laaaang tid. Det har ikke en dritt mee bikinikropp å gjøre i det hele tatt. Det er en sesongvare som har 30% mindre fett, i LIKHET med andre varer fra samme merke. 

Hun prøvde vel å skape blest, og kanskje få seg en liten nettartikkel i disse agurktider.

• Liker 26
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring. 

Sol, admin.

Gjest Finlay
Skrevet
Grøfteblomst skrev (10 minutter siden):

Det at hun prøver å lage krenkefest av maarud sin sommerchips, og selv trekker konklusjonen at 30% mindre fett er for å passe bikinikroppen er bare latterlig. Maarud har kjørt 35% prosent mindre fett (superchips) og 30% mindre fett på annet potetgull i laaaang tid. Det har ikke en dritt mee bikinikropp å gjøre i det hele tatt. Det er en sesongvare som har 30% mindre fett, i LIKHET med andre varer fra samme merke. 

Hun prøvde vel å skape blest, og kanskje få seg en liten nettartikkel i disse agurktider.

Håper sikkert på en lignende sak som Kristin Gjelsvik fikk da hun tok opp «sommerkroppen kyllingsalat»😅

https://www.seher.no/kjendis/raser-dette-er-bare-trist/76404685

Skrevet
21 minutter siden, Grøfteblomst said:

HD er veldig flinkt til blant annet en ting; å få folk til å tenke over ting man aldri før har tenkt over som noe negativt! Som feks når hun snakker om å ikke være mislykket fordi en ikke har champagnefrokosten på 17.mai, ikke er mislykket fordi man er hjemme i påskeferien, har selv aldri tenkt tanken om å være mislykket pga dette. Og nå denne chipsen som hun får til å handle om sommerkroppen.. aldri tenkt den negative tanken om en chips før heller.

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet

Har hun ikke noe klage over så finner hun det, må alltid være noe negativt 

• Liker 7
Skrevet

Hun treffer midt i blinken på siste bilde på story idag, og mestrer det ypperlig; «Vi har muligheten til å påvirke vår egen dag heldigvis». 

For så negativ som hun er, så gjør hun dagene sine til noe negativt.. for negativtet i form av kjipe dager og kjipe ting får vi jo i fleisen hver gang man åpner Instagram! Så det utsagnet lever hun virkelig opp til, men kanskje ikke på den måten hun ønsker! 
«Vær negativ og du lager deg en kjip dag» 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Lileep skrev (23 timer siden):

HD er veldig flinkt til blant annet en ting; å få folk til å tenke over ting man aldri før har tenkt over som noe negativt! Som feks når hun snakker om å ikke være mislykket fordi en ikke har champagnefrokosten på 17.mai, ikke er mislykket fordi man er hjemme i påskeferien, har selv aldri tenkt tanken om å være mislykket pga dette. Og nå denne chipsen som hun får til å handle om sommerkroppen.. aldri tenkt den negative tanken om en chips før heller.

At du ikke har tenkt på det før betyr ikke at det er noe Helene finner på. Det er mange(!!) som føler seg ensomme og mislykkede når de ikke har glansbildelivet som "alle andre" har i SoMe ved høytider og ferie. Det arrangeres jo egne frokoster for de som ikke har noen å være med hvert år på initiativ fra andre som kommer i media hvert år.  (se et av mange eksempler https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jae9yw/arrangerer-17-mai-frokost-vi-synes-at-alle-skal-bli-inkludert). 

Endret av Pølsevann
  • Liker 3
Skrevet
32 minutter siden, Pølsevann said:

At du ikke har tenkt på det før betyr ikke at det er noe Helene finner på. Det er mange(!!) som føler seg ensomme og mislykkede når de ikke har glansbildelivet som "alle andre" har i SoMe ved høytider og ferie. Det arrangeres jo egne frokoster for de som ikke har noen å være med hvert år på initiativ fra andre som kommer i media hvert år.  (se et av mange eksempler https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jae9yw/arrangerer-17-mai-frokost-vi-synes-at-alle-skal-bli-inkludert). 

Sier heller ikke det er noe hun finner på. Men hun har en måte å legge frem ting på som gjør at mye man ikke tenker over som negativt blir til noe negativt. Jeg tok bare noen eksempelet jeg kom på i farten. Jeg vet at noen sitter alene på sånne dager.. poenget mitt med innlegget var virkelig ikke å  påstå at ingen gjør det. Jeg skriver om hvordan HD får alt til å være mislykket, feil eller generelt negativt. Absolutt alt.. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Igjen legger hun det fram som at kroppen ble sååå endret etter graviditet. Det er vel ikke helt slik det har vært de siste 10 årene? 

• Liker 15
Skrevet
cerruti skrev (46 minutter siden):

Igjen legger hun det fram som at kroppen ble sååå endret etter graviditet. Det er vel ikke helt slik det har vært de siste 10 årene? 

Hun kan ikke legge skylden på graviditeten. Hun har gått mye opp i vekt ETTER barnet ble født. Det er bare å se på bildene fra i fjor. 

Man er hva man spiser 🤪

• Liker 18
Gjest Kattedama
Skrevet
cerruti skrev (53 minutter siden):

Kroppen har ikke endret seg etter graviditeten. Hun har endret kropp flere ganger uten å være gravid, så det er jo misvisende. 

Skrevet

Jeg sluttet å følge henne for lenge siden. En gang synes jeg hun var et friskt pust som turde og som viste at også jenter med kilo ekstra kunne se freshe ut, med rosa hår og stadig i trening. Aner ikke når jeg synes det meste med innlegg og alt ble sutrete og påtatt, men lenge siden og jeg bare avfulgte. Titta innom instagrammen et par ganger nå i senere tid og alt er jo sutring og klaging. Og for en kjolebonanza??! Nekter å tro noen kan ha behov for så mye lårkorte kjoler. Må jo være engangskjoler det der. Kan noen som følger opplyse meg om hvem hun nå har samarbeid med? Jeg kutta ut Ellos, Change og Bara for en god stund tilbake, orker ikke kjøpe fra merker som støtter en så ukritisk Influenser som ser ut til å ta i mot samarbeid med det meste, og også la være å merke det. Barnemat og barneklær/bilstoler etc kjøper jeg ikke uansett, men hvilke andre merker er sponsorer for bla kjolegalskapen? 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
tullerikke skrev (8 timer siden):

Hvem prøver du å lure HD🙄 

Seg selv!

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det den bikini videoen dere snakker om? Selv om man er overvektig så endrer kroppen seg av en graviditet. Hun sier jo ikke noe om at hun var tynnere da eller noe sånt. Bare at den ikke passer som den gjorde før hun var gravid. Jeg fikk mere fett på magen, selv om jeg nå er tre måneder etter fødselen så har jeg mere mage selv om jeg veier mindre enn før graviditeten. Det er nok muligens anderledes om man er tynn/normalvektig? Men synes dere er kjapp å tolke ting slik dere selv ønsker, å da blir det lite konstruktivt 🤷 

• Liker 9
Skrevet

Dette kjolebonanzaet er faktisk en av grunnene til at de må leie bolig, kjoler/klær/sko/sminke generelt. Hun bruke hver en krone til overs på klær,sko, sminke i stede for å betale ned ekstra på gjelden sin slin at de får tatt opp huslån.

Det må være jævla fortvilende for mannen.

• Liker 19
Skrevet

Hun skrøt vel av rett etter graviditeten at hun veide det samme og ikke hadde endret seg, såå. 

• Liker 12
Skrevet
3 hours ago, arnoyb said:

Er det den bikini videoen dere snakker om? Selv om man er overvektig så endrer kroppen seg av en graviditet. Hun sier jo ikke noe om at hun var tynnere da eller noe sånt. Bare at den ikke passer som den gjorde før hun var gravid. Jeg fikk mere fett på magen, selv om jeg nå er tre måneder etter fødselen så har jeg mere mage selv om jeg veier mindre enn før graviditeten. Det er nok muligens anderledes om man er tynn/normalvektig? Men synes dere er kjapp å tolke ting slik dere selv ønsker, å da blir det lite konstruktivt 🤷 

Ser poenget ditt. Men når kroppen hennes er såpass forandra mtp størrelse, så er det ikke rart at man tolker det dithen. Jeg tror neppe den bikinien ikke sitter like fint fordi hun endra kropp etter en graviditet, jeg tror det henger mer sammen med størrelsen på kroppen. Men det blir jo bare ren spekulasjon fordi hun sier ikke noe om det. Ingen vet hva hun egentlig mener, men å tolke det i den retningen som over her er ikke det minste rart. 

• Liker 10
Skrevet
19 minutter siden, Jolanda said:

Hun skrøt vel av rett etter graviditeten at hun veide det samme og ikke hadde endret seg, såå. 

Ja hun var veldig til å skryte om det, helt til kroppen tydelig endret seg til det større. Da var det rett over på å klage på at graviditeten endret kroppen så voldsomt.. og siden da har graviditeten skylden for alt..

• Liker 12
Gjest Kattedama
Skrevet
arnoyb skrev (4 timer siden):

Jolanda skrev (42 minutter siden):

Stemmer. Og ikke minst hvor mange innlegg skal hun legge ut om at kroppen har endret seg etter fødselen? Det er 1 år siden hun fødte, skal det ta dras frem i mange år fremover? Så at det er kjapp tolkning er bare BS. Dette er content og ikke noe annet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...