Tessa12 Skrevet 27. oktober 2021 #9181 Del Skrevet 27. oktober 2021 Her ser jeg litt annet enn dere tror jeg, ja jeg ser blikket, men ser mer en litt usikker spent person. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 27. oktober 2021 #9182 Del Skrevet 27. oktober 2021 Det er vel bare fint at hun nå både er med i barselgruppe og babysang👍 Hun viser også mye mer glede over morsrollen. Synes det er flott å se🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 27. oktober 2021 #9183 Del Skrevet 27. oktober 2021 (endret) Finlay skrev (21 minutter siden): Det er vel bare fint at hun nå både er med i barselgruppe og babysang👍 Hun viser også mye mer glede over morsrollen. Synes det er flott å se🙂 Ja, det er nok litt glede i å få sosialisert seg med andre nybakte mødre. Det er sikkert godt å bli kjent med flere i samme situasjon samtidig som man kommer seg litt ut ❤️. To gode tilbud som mange helt sikkert har savnet under korona. Endret 27. oktober 2021 av *blueberry* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 27. oktober 2021 #9184 Del Skrevet 27. oktober 2021 Hun har jo mottatt kritikk for lite variasjon og overflod av ammebilder, så da må dette jo være bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 27. oktober 2021 #9185 Del Skrevet 27. oktober 2021 neon_sun skrev (8 timer siden): Unødvendig å himle med øynene og kommunisere negativt rundt babysang i regi av kirken. Dette er et kjempefint tiltak, som jeg har brukt hyppig med mine barn. Jeg er selv agnostiker, men barna hadde stor glede av dette og det er helt og holdent frivillig og noe man må oppsøke selv. Totalt respektløst å disse, selv om det er i religiøs regi. Jeg er en av de her inne som har irritert meg over henne den siste tiden, men akkurat her så synes jeg folk smekker henne på hånda for ingenting. Det er kanskje ulikt henne, med både kirke og babysang, og derfor himler hun med øynene. Fordi det er ut av komfortsonen hennes. Ikke nødvendigvis fordi hun ser ned på de som går i kirke og på babysang. Det var ingenting respektløst hun gjorde her. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. oktober 2021 #9186 Del Skrevet 27. oktober 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring og ryktespredning. Sol, admin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 28. oktober 2021 #9187 Del Skrevet 28. oktober 2021 Kan ikke si jeg får lyst til å kjøpe noen av klærne hun reklamerer for, alt ser så trangt og ubekvemt ut. Til å være en som er tilsynelatende komfortabel (…) med kroppen sin så er det litt merkelig å ikke velge en størrelse som faktisk er flatterende på.. Får pustebesvær både av den grønne kjolen og twentyfourjakka. Er det så viktig å presse seg inn i en «riktig» størrelse? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 28. oktober 2021 #9188 Del Skrevet 28. oktober 2021 Hva er greia med å gnu seg under øya hver eneste gang hun filmer seg selv? Og kaster håret framover på høyre side. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 28. oktober 2021 #9189 Del Skrevet 28. oktober 2021 (endret) Eller det kjedsommelige, uendelige snakket om kropp, kropp og atter kropp… Endret 28. oktober 2021 av cerruti 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 28. oktober 2021 #9190 Del Skrevet 28. oktober 2021 Hadde glemt hvor gørr kjedelig det var å ha mammapermisjon, men IG til HD minner meg på det. Hver dag. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 28. oktober 2021 #9191 Del Skrevet 28. oktober 2021 (endret) Lill skrev (10 timer siden): Hadde glemt hvor gørr kjedelig det var å ha mammapermisjon, men IG til HD minner meg på det. Hver dag. Åh. Jeg elsket mammapermisjonen. Syns den var altfor kort å gruet meg til babyen skulle begynne i barnehage. Så forskjellig kan man være. Edit. Rettet skrivefeil. Endret 29. oktober 2021 av Hebi 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 29. oktober 2021 #9192 Del Skrevet 29. oktober 2021 Da fikk vi svar på hvorfor det er mye pupp i monitor. Hun ammer. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 29. oktober 2021 #9193 Del Skrevet 29. oktober 2021 Forstår ikke... Vi har da fått med oss at hun ammer- hvorfor må hun vise frem dette flere ganger daglig? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 29. oktober 2021 #9194 Del Skrevet 29. oktober 2021 Jammf skrev (39 minutter siden): Forstår ikke... Vi har da fått med oss at hun ammer- hvorfor må hun vise frem dette flere ganger daglig? Bare DEAL WITH IT, faktisk 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Herregud så kleint 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 29. oktober 2021 #9195 Del Skrevet 29. oktober 2021 Lillemor1982 skrev (1 time siden): Bare DEAL WITH IT, faktisk 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Herregud så kleint Koster jo kalorier å tilte kameraet litt mer opp når hu filmer seg selv så 🤷🏽♀️🤦🏽♀️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 29. oktober 2021 #9196 Del Skrevet 29. oktober 2021 Ho kan hvertfall ikke klage om hun får brystbetennelse slik hun går med puppen på vift og jakken åpen denne kulden……. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 29. oktober 2021 #9197 Del Skrevet 29. oktober 2021 Lillemor1982 skrev (3 timer siden): Bare DEAL WITH IT, faktisk 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Herregud så kleint Haha, merkelig post det der «de sitter høyt oppe», «jeg glemmer å lukke igjen». Trenger jo ikke ta bilde av det? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 29. oktober 2021 #9198 Del Skrevet 29. oktober 2021 Myk kosedress? Ser hun ikke selv hvor stram den er over magen? Kan da ikke vær behagelig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 29. oktober 2021 #9199 Del Skrevet 29. oktober 2021 47 minutter siden, Hebi said: Myk kosedress? Ser hun ikke selv hvor stram den er over magen? Kan da ikke vær behagelig. Denne gang (igjen…) bomma hun totalt på størrelsen/fasong. Jeg har aldri sett koseklær, eller klær generelt så sitter så lite flatterende på en kropp. Og det ser jo skikkelig ubehagelig ut! Fikk ikke akkurat lyst til å shoppe koseklær hos bara.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 29. oktober 2021 #9200 Del Skrevet 29. oktober 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå