hvermerjeg Skrevet 12. oktober 2021 #8901 Del Skrevet 12. oktober 2021 *blueberry* skrev (17 minutter siden): Var ikke det helt tydelig ironi? Ikke for meg, men mulig jeg er litt tilbakestående🤓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 12. oktober 2021 #8902 Del Skrevet 12. oktober 2021 hvermerjeg skrev (10 minutter siden): Ikke for meg, men mulig jeg er litt tilbakestående🤓 Det er du nok ikke, men jeg tror vi skal legge godviljen til her. Kan ikke se for meg at det er ment seriøst med det tonefallet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 13. oktober 2021 #8903 Del Skrevet 13. oktober 2021 Miranda16 skrev (12 timer siden): Tror ikke det var tull nei Selvfølgelig tror ikke du det🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 13. oktober 2021 #8904 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) 12 hours ago, *blueberry* said: Var ikke det helt tydelig ironi? Håper du har rett i at det er ironi, men hun er elendig til å formidle det som det! Hun bør kanskje holde seg unna ironi, sånn at hun ikke blir oppfatta enda mer negativ. Endret 13. oktober 2021 av Lileep 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 13. oktober 2021 #8905 Del Skrevet 13. oktober 2021 Lileep skrev (1 time siden): Håper du har rett i at det er ironi, men hun er elendig til å formidle det som det! Hun bør kanskje holde seg unna ironi, sånn at hun ikke blir oppfatta enda mer negativ. For en gangs skyld er jeg litt uenig med deg. Synes formidlingen var ganske klar, og ironi kan jo ofte hjelpe på humøret 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 13. oktober 2021 #8906 Del Skrevet 13. oktober 2021 Jeg skjønte også ironien. Blir fortsatt satt ut av at alt må deles da, men sånn er vel livet hennes 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 13. oktober 2021 #8907 Del Skrevet 13. oktober 2021 HD er i dårlig form igjen og da må puppene være med. Hun har elendig immunforsvar. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 13. oktober 2021 #8908 Del Skrevet 13. oktober 2021 Luckie skrev (25 minutter siden): HD er i dårlig form igjen og da må puppene være med. Hun har elendig immunforsvar. Forstår virkelig ikke hva en godt voksen person får ut av å legge ut hver gang hun er i dårlig form? Minner meg om disse som sjekker inn på sykehus/legevakt på Facebook, for å skape litt oppmerksomhet, og for å få god bedring og hjerter i kommentarfeltet. Blir ikke stort mer stusselig enn det. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 13. oktober 2021 #8909 Del Skrevet 13. oktober 2021 Luckie skrev (1 time siden): HD er i dårlig form igjen og da må puppene være med. Hun har elendig immunforsvar. Puppene må alltid være med, må vite 😊 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 13. oktober 2021 #8910 Del Skrevet 13. oktober 2021 Håper virkelig ikke hun har varm kaffe oppi den koppen ved siden av baby! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 13. oktober 2021 #8911 Del Skrevet 13. oktober 2021 Rosasko skrev (1 minutt siden): Håper virkelig ikke hun har varm kaffe oppi den koppen ved siden av baby! Det var min tanke og…. 🙄 Ett lite spark unna mulig katastrofe…….. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misssssnorway Skrevet 13. oktober 2021 #8912 Del Skrevet 13. oktober 2021 Rosasko skrev (1 time siden): Håper virkelig ikke hun har varm kaffe oppi den koppen ved siden av baby! Der var beskrivelsen på bildet oppdatert til at det er kald drikke i koppen!😅 Nekter å tro at man får servert kald drikke i slik kopp på Espresso House, menmen. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 14. oktober 2021 #8913 Del Skrevet 14. oktober 2021 Dette er helt sant. Da jeg fikk mitt første barn i 2019 fikk vi fra sykehuset en sikkerhetsbrosjyre hvor det bla stod at man ikke skulle drikke varm drikke mens man holdt baby. Mannen og jeg lo, det er vel ingen som gjør det, tenkte vi. Vel, noen gjør det. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 14. oktober 2021 #8914 Del Skrevet 14. oktober 2021 Håper hun slutter å mase om både amming, flasking og flashe pupper. Det går i det samme hele tiden.. 😒 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon15 Skrevet 14. oktober 2021 #8915 Del Skrevet 14. oktober 2021 (endret) Jeg synes det er interessant dette narrativet til HD, hvor "hvorfor forteller ingen hvordan det egentlig er å bli mor" (med andre ord hvor vanskelig/utfordrende), og så skal hun være en sånn reddende engel som bringer informasjon til folket for aller.første.gang.noensinne. Vel. Nå er det vel sånn at hvis man løfter blikket ørlitt og leser alt fra forsiden av Hjemmet til forum til diskuterer med venner og foreldre og besteforeldre, så FÅR man faktisk høre at det er utfordrende å bli foreldre. Informasjon er der. Men når man er ung, usårbar og ufeilbar har slikt prat og informasjon lett for å gå inn det ene øret og ut det andre og bli borte. Man er rett og slett ikke interessert og tenker at sånn blir det ikke for MEG. Til man står i det selv og roper - hvorfor sa ingen det til meg?!! Hvorfor er jeg ikke forberedt? Så Helene er på et sånt korstog for å informere verden? Vel, still deg i kø og ikke forvent at de som trenger informasjonen lytter. Folk har opplevd det hun opplever i tusentalls og generasjoner. Hun er hverken spesiell eller bedre egnet enn andre til å formidle det ut i verden. Det irriterer meg faktisk litt at ser ut til å ha en slik tro at hun er den eneste som ser sannheten, liksom. Endret 14. oktober 2021 av anon15 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 14. oktober 2021 #8916 Del Skrevet 14. oktober 2021 anon15 skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er interessant dette narrativet til HD, hvor "hvorfor forteller ingen hvordan det egentlig er å bli mor" (med andre ord hvor vanskelig/utfordrende), og så skal hun være en sånn reddende engel som bringer informasjon til folket for aller.første.gang.noensinne. Vel. Nå er det vel sånn at hvis man løfter blikket ørlitt og leser alt fra forsiden av Hjemmet til forum til diskuterer med venner og foreldre og besteforeldre, så FÅR man faktisk høre at det er utfordrende å bli foreldre. Informasjon er der. Men når man er ung, usårbar og ufeilbar har slikt prat og informasjon lett for å gå inn det ene øret og ut det andre og bli borte. Man er rett og slett ikke interessert og tenker at sånn blir det ikke for MEG. Til man står i det selv og roper - hvorfor sa ingen det til meg?!! Hvorfor er jeg ikke forberedt? Så Helene er på et sånt korstog for å informere verden? Vel, still deg i kø og ikke forvent at de som trenger informasjonen lytter. Folk har opplevd det hun opplever i tusentalls og generasjoner. Det irriterer meg faktisk litt at ser ut til å ha en slik tro at hun er den eneste som ser sannheten, liksom. Hun er hverken spesiell eller bedre egnet enn andre til å formidle det ut i verden. Dette er typisk folk som får barn for første gang... men hos Helene tar det jo helt av 🆘️ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 14. oktober 2021 #8917 Del Skrevet 14. oktober 2021 Og nå deles det melding fra følger på story. Følgerens psykolog anbefaler henne å følge Helene Drage.... Det høres mildt sagt merkelig ut😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronni Skrevet 14. oktober 2021 #8918 Del Skrevet 14. oktober 2021 Finlay skrev (4 minutter siden): Og nå deles det melding fra følger på story. Følgerens psykolog anbefaler henne å følge Helene Drage.... Det høres mildt sagt merkelig ut😅 Helt ærlig, den psykologen ville jeg styrt unna. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronni Skrevet 14. oktober 2021 #8919 Del Skrevet 14. oktober 2021 anon15 skrev (29 minutter siden): Jeg synes det er interessant dette narrativet til HD, hvor "hvorfor forteller ingen hvordan det egentlig er å bli mor" (med andre ord hvor vanskelig/utfordrende), og så skal hun være en sånn reddende engel som bringer informasjon til folket for aller.første.gang.noensinne. Vel. Nå er det vel sånn at hvis man løfter blikket ørlitt og leser alt fra forsiden av Hjemmet til forum til diskuterer med venner og foreldre og besteforeldre, så FÅR man faktisk høre at det er utfordrende å bli foreldre. Informasjon er der. Men når man er ung, usårbar og ufeilbar har slikt prat og informasjon lett for å gå inn det ene øret og ut det andre og bli borte. Man er rett og slett ikke interessert og tenker at sånn blir det ikke for MEG. Til man står i det selv og roper - hvorfor sa ingen det til meg?!! Hvorfor er jeg ikke forberedt? Så Helene er på et sånt korstog for å informere verden? Vel, still deg i kø og ikke forvent at de som trenger informasjonen lytter. Folk har opplevd det hun opplever i tusentalls og generasjoner. Hun er hverken spesiell eller bedre egnet enn andre til å formidle det ut i verden. Det irriterer meg faktisk litt at ser ut til å ha en slik tro at hun er den eneste som ser sannheten, liksom. Helt enig i denne. Denne informasjonen er svært lett tilgjengelig, synes det er mer overraskende at hun IKKE har klart å få med seg noen ting da hun var gravid. Dette korstoget hun er på også hvor hun liksom skal opplyse alle sammen synes jeg bare er irriterende. Hvor mange tusen folk har ikke gjort dette før henne? Det er ikke noe revolusjonerende og nytt hun kommer med, selv om hun legger det frem sånn. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 14. oktober 2021 #8920 Del Skrevet 14. oktober 2021 anon15 skrev (1 time siden): Jeg synes det er interessant dette narrativet til HD, hvor "hvorfor forteller ingen hvordan det egentlig er å bli mor" (med andre ord hvor vanskelig/utfordrende), og så skal hun være en sånn reddende engel som bringer informasjon til folket for aller.første.gang.noensinne. Vel. Nå er det vel sånn at hvis man løfter blikket ørlitt og leser alt fra forsiden av Hjemmet til forum til diskuterer med venner og foreldre og besteforeldre, så FÅR man faktisk høre at det er utfordrende å bli foreldre. Informasjon er der. Men når man er ung, usårbar og ufeilbar har slikt prat og informasjon lett for å gå inn det ene øret og ut det andre og bli borte. Man er rett og slett ikke interessert og tenker at sånn blir det ikke for MEG. Til man står i det selv og roper - hvorfor sa ingen det til meg?!! Hvorfor er jeg ikke forberedt? Så Helene er på et sånt korstog for å informere verden? Vel, still deg i kø og ikke forvent at de som trenger informasjonen lytter. Folk har opplevd det hun opplever i tusentalls og generasjoner. Hun er hverken spesiell eller bedre egnet enn andre til å formidle det ut i verden. Det irriterer meg faktisk litt at ser ut til å ha en slik tro at hun er den eneste som ser sannheten, liksom. Og når noen prøver å fortelle så vil hun jo ikke ha råd, tips eller veiledning. Vanskelig å forstå seg på. 🤷🏼♀️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå