Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

*blueberry* skrev (5 minutter siden):

Akkurat nå sliter hun med fødselsdepresjon, og mtp at hun har sagt hun har gått på antidepressiva tidligere har hun nok slitt med depresjon tidligere også. Depresjon og negativitet er jo ganske vanlig, jeg håper hun får hjelp til å forbedre tankegangen sin. 

Ehhh.....hold ikke pusten mens dere venter! Hun har hatt denne negativiteten siden hun begynte å blogge...for ca 10 år siden...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beatbox skrev (5 minutter siden):

Ehhh.....hold ikke pusten mens dere venter! Hun har hatt denne negativiteten siden hun begynte å blogge...for ca 10 år siden...

Hva het den første bloggen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda16 skrev (1 time siden):

"Fortsatt litt uvant a dra frem puppen i all offentlighet" Også HD: Poster bilder av seg selv med brystpumpa hvor det eneste som dekkes er brystvortene.

Nei få reagerer på offentlig amming i Norge og det er verdens enkleste ting i verden a dekke til brystet ved amming. Man kan feks kaste et handkle over skuldra og dekke til. Voila!

En sykelig besettelse over eget jurstell. Ikke så mye annet å si om den saken. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (11 minutter siden):

En sykelig besettelse over eget jurstell. Ikke så mye annet å si om den saken. 

Hun har jo sagt flere ganger at hun elsker puppene sine...Viktig informasjon til verden det!! 🤨

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatbox skrev (42 minutter siden):

Ehhh.....hold ikke pusten mens dere venter! Hun har hatt denne negativiteten siden hun begynte å blogge...for ca 10 år siden...

Jeg venter ikke på noe, jeg svarte noen som spurte om hun er deprimert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Finlay said:

Akkurat den stusset jeg også på.

Det er vel svært få (om noen) som reagerer på å se offentlig amming i Norge i dag. Kvinner ammer overalt.

Som regel synes det knapt, da de fleste ordner dette nokså diskret. Kanskje skjuler brystet under et skjerf på kafe, eller drar opp genseren noen få cm. Tror faktisk aldri jeg har sett andre enn HD som offentlig blotter absolutt hele puppen når de ammer😄 Likevel tror jeg ikke hun får negative reaksjoner her til lands.

Nåja, her er vi ikke helt enige. Jeg synes hennes "måte" å amme på er helt normal, og syns ikke det er noe man skal pirke på. Man blotter ikke hele puppen når baby er koblet på. La nå folk amme som de vil. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (3 timer siden):

Akkurat den stusset jeg også på.

Det er vel svært få (om noen) som reagerer på å se offentlig amming i Norge i dag. Kvinner ammer overalt.

Som regel synes det knapt, da de fleste ordner dette nokså diskret. Kanskje skjuler brystet under et skjerf på kafe, eller drar opp genseren noen få cm. Tror faktisk aldri jeg har sett andre enn HD som offentlig blotter absolutt hele puppen når de ammer😄 Likevel tror jeg ikke hun får negative reaksjoner her til lands.

Jeg tror heller ikke hun opplever negative reaksjoner med amminga si. Tror hun ofte faker historier for å kunne lage innhold på some. Den dama elsker å vise puppa sine, så amming er midt i blinken for henne.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang har hun glemt å skrive at det er reklame på innlegg om Bara. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å glemme det gang på gang. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cappuccino skrev (Akkurat nå):

Nok en gang har hun glemt å skrive at det er reklame på innlegg om Bara. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å glemme det gang på gang. 

Å ikke riktig størrelse som alltid 😂😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cappuccino skrev (6 minutter siden):

Nok en gang har hun glemt å skrive at det er reklame på innlegg om Bara. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å glemme det gang på gang. 

Det står at det er betalt partnerskap med bara. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (1 minutt siden):

Det står at det er betalt partnerskap med bara. 

Ja, men det er ikke nok. Det skal stå reklame eller annonse. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (50 minutter siden):

Jeg tror heller ikke hun opplever negative reaksjoner med amminga si. Tror hun ofte faker historier for å kunne lage innhold på some. Den dama elsker å vise puppa sine, så amming er midt i blinken for henne.

Når det gjelder amming, så slår hun åpenbart opp dører som er vidåpne. Lurer virkelig på hva slags miljø denne dama frekventerer, eller om hun er så kunnskapsløs som hun gir utrykk for. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill :) skrev (2 minutter siden):

Det står at det er betalt partnerskap med bara. 

 

Sitat

Er Instagram sin standardmerking «betalt partnerskap» tilstrekkelig merking av reklame?
 

[…] Forbrukertilsynet er av den oppfatning at standardmerkingen ikke tydeliggjør på en god måte at innlegget er reklame. Dette skyldes selve begrepet, men også det at plasseringen, både på faste innlegg og særlig på stories, lett kan overses. Forbrukertilsynet anbefaler derfor at man i tillegg merker innleggene med «reklame» eller «annonse» og at man for øvrig følger kravene til merking i vår veiledning.

https://www.forbrukertilsynet.no/sos-reklame-some

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda16 skrev (7 timer siden):

Nå bør hun slutte med dette vrøvlet med at det "ingen" forteller deg hvor ufordrende det er å bli mor. Det har vært pepret i medier om dette i en mannsalder og de senere år det blitt et større og større fokus. Hun har vel venner og familie med barn? Helt feil at det å være foreldre bare rosemales i sosiale medier. Også sett i at det  har blitt åpenhet rundt fødselsdepresjon og vet om flere som har fått rask og god hjelp fra helsevesenet. HD er så høy på seg selv at hun ser på seg selv som Moder Teresa i å formidle utfordringene ved å ha barn

 

 

Rett etter fødselen derimot var hun nesten irritert på de som hadde sagt at en fødsel er vond og tung, for det opplevde ikke hun. 

Jeg tror jo de fleste fornuftige mennesker skjønner at alle fødsler og barn er ulike, og ikke minst foreldrene. Så et menneskes opplevelse vil være helt annerledes enn et annens. 

Virker som hun fisker etter ros for alle "kampsakene" sine. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sykelig opphengt i amminga. Hva er greia. Amming er helt naturlig og normalt, men hun får det nesten til å bli ubehagelig når hun er så opphengt i det. Hvem må dokumentere med bilder hver gang de ammer eller pumper? Trenger ikke konstant gnål om at hun fortsatt gjør begge deler heller. Vi har forstått det. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (1 time siden):

Sykelig opphengt i amminga. Hva er greia. Amming er helt naturlig og normalt, men hun får det nesten til å bli ubehagelig når hun er så opphengt i det. Hvem må dokumentere med bilder hver gang de ammer eller pumper? Trenger ikke konstant gnål om at hun fortsatt gjør begge deler heller. Vi har forstått det. 

Om en hadde sendt henne en kommentar på historie på insta om at feks som jeg tenker … kan du ta en lang pause på dager helst 1 uke i feeden på puppa midt i fleisen på oss ?? Mange av oss har vært der før der du er nå men ALT MÅ IKKE DELES 🤤  Da blir en blokka desverre 😵💫

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er de som ser ned på ammede kvinner i offentligheten? 
 

Hun sier det er såååå synd såååå mange er negativ til det. Hvem er de å hvor har hun møtt de? Eller bare later hun som hun vet igjen? 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hebi skrev (12 minutter siden):

Hvem er de som ser ned på ammede kvinner i offentligheten? 
 

Hun sier det er såååå synd såååå mange er negativ til det. Hvem er de å hvor har hun møtt de? Eller bare later hun som hun vet igjen? 

Hun som stort sett ligger på sofaen har aldri i verden opplevd dette. Hun bruker andres historier

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...