Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Hæ?? Ekkelt å trykke inn i magen for å få respons fra baby? Hva snakker dere om? Og med lange negler? Altså huden er relativt tjukk så det er ikke sånn at det blir skrapemerker på babyen altså. :rolleyes:

Dere hadde nok fått sjokk og svimt av hvis dere hadde sett hva jordmor gjør på kontroller. Eller enda verre, på vendingsforsøk. 

Det er overhodet ikke farlig å trykke inn i magen. 

Av alle ting å kritisere, jeg blir helt matt! 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp, og ikke bare trykker man inn fingre og negler i mageskinnet, men mange er faktisk gale nok til å ha sex under svangerskapet😱 Oioioi🙈

Man kan ri (hest, altså), løfte tunge vekter, jogge etc. Så tviler på at mor trykker på magen forstyrrer baby særlig🙄🤦‍♀️

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
3 hours ago, PecanPie said:

Svaret mitt har egentlig ingen ting med vekta til HD direkte å gjøre. Selv veier jeg mer enn jeg bør og måtte gjøre det samme for å få respons av babyen da jeg var gravid. Når man først har ekstra på magen er det «lenger inn» til babyen. Hadde jeg lagt ut film av da jeg holdt på sånn selv ville det sett likt ut. Babyen min er nå snart 5 mnd gammel og frisk og fin. 

Så det er verken skremmende eller farlig, det blir bare sånn når man er overvektig gravid. 🤷🏼‍♀️

Ehh... Jeg var ikke overvektig gravid, men måtte også gjøre sånn for å få reaksjon. Er jo ganske mye vann mellom baby og utsiden... 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sett fra ett annet perspektiv, er det virkelig nødvendig og filme og legge det ut hver eneste dag? Det er tydeligvis ikke mye som skjer 😕

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kkkeee skrev (35 minutter siden):

Men sett fra ett annet perspektiv, er det virkelig nødvendig og filme og legge det ut hver eneste dag? Det er tydeligvis ikke mye som skjer 😕

Enig med deg. Og det er nok ingen andre enn henne selv som synes det er interessant å se på en slik video. Vil tro di fleste scroller vekk slike videoer 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kkkeee skrev (43 minutter siden):

Ingen som tvinger deg til å se det, da...

Viser hun koselige graviditetsfilmer/bilder så er det galt. Klager hun på noe graviditetsrelatert, så er det også galt🤦‍♀️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

arnoyb skrev (På 12.5.2021 den 21.51):

Når det har kommet frem dårlige arbeidsforhold for de ansatte i twistshake må jeg si jeg har lite sansen for de som fortsetter å reklamere for merket. Spesielt når man ikke har fått barn enda å på så måte ikke har prøvd produktene, men bare gjør d for spons å gratis greier...

Snakk med livsstilmicha helene 🤷

Men det er jo gratis ting! Kanskje det til og med medfører penger på konto. Alt annet er (tydeligvis) underordnet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtFo skrev (1 time siden):

Så fine de bildene hun fotografen tok ble😍

Helt enig 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prover91 skrev (På 12.5.2021 den 17.00):

Igjen trykkker hun fingrene langt inn i magen ihåp om å få babyen til å sparke... huff .

Du har tydeligvis ikke vært gravid. Det er helt normalt og ikke farlig!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (1 time siden):

Vet noen hva HD heter på ordentlig?

Tror det var Helene Tollefsen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten89 skrev (2 timer siden):

Du har tydeligvis ikke vært gravid. Det er helt normalt og ikke farlig!

Haha,  jo jeg har vært gravid før og er det nå også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir i allefall ikke rik av å blogge.. Tjente 362 298 kr i 2019 og har ikke formue.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobleplasten
Katten89 skrev (1 time siden):

Hun blir i allefall ikke rik av å blogge.. Tjente 362 298 kr i 2019 og har ikke formue.. 

nesten ingen blir rike av å blogge. Og i hvert fall ikke nisjebloggere i slanke-segment med noen titalls tusen følgere. Men å tjene ~450 000 i året brutto er jo helt greit! Det aller meste er jo lønnsinntekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elisiaflisa skrev (9 timer siden):

Tror det var Helene Tollefsen.

Er det ikke Helene Sommer? Tollefsen er vel pikenavnet, tror hun tok mannens navn da de giftet seg☺️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobleplasten skrev (2 timer siden):

nesten ingen blir rike av å blogge. Og i hvert fall ikke nisjebloggere i slanke-segment med noen titalls tusen følgere. Men å tjene ~450 000 i året brutto er jo helt greit! Det aller meste er jo lønnsinntekt

Hun tjener jo ikke 450, hun tjener 362

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i beskrivelse på instaprofilen til Helene Drage at hun er foredragsholder - noen som kan fortelle hvilke foredrag hun har holdt og hvor? Er det noe hun «skryter på seg»?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...