Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange jenter (inkludert Helene!) som ALLTID må posere slik de gjør med ene foten? De står liksom på tå? Hva skal de oppnå?? Det ser jo helt dust ut. Ser hun som står bak treningsmeeke Bara alltid gjør det også. Ser kjempe unaturlig ut.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fatter bare ikke...hvorfor hun skal være så negativ i alle sammenhenger? Er slik jeg oppfatter henne iallefall. Skulle tro noe var positivt ved å være gravid? Som nevnt ovenfor, hvorfor fokusere så vodsomt på at ungen er liten? Lite vektoppgang, lite mat?

Vær glad for at du har blitt gravid, Helene og nyt graviditeten den lille tiden den varer. Ikke at du kan ha en dårlig dag, for det har vi alle hatt under graviditeter. Tro meg- har gått gravid 5 ganger og vet hva jeg snakker om. Men å bare snakke negativit om svangerskapet, mat, vekt og baby blir for pinlig og ikke minst mindre hyggelig for ungen å lese i etterkant!!

Endret av Pæddan
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sozzen skrev (16 minutter siden):

Hvorfor er det så mange jenter (inkludert Helene!) som ALLTID må posere slik de gjør med ene foten? De står liksom på tå? Hva skal de oppnå?? Det ser jo helt dust ut. Ser hun som står bak treningsmeeke Bara alltid gjør det også. Ser kjempe unaturlig ut.

Eller føttene så mye i kryss at det ser ut som om man er sekundet unna å tisse seg ut. Like teit.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (9 timer siden):

Som nevnt ovenfor, hvorfor fokusere så vodsomt på at ungen er liten? Lite vektoppgang, lite mat?

Jeg synes det viser hvor sykelig det hele er. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sozzen skrev (18 timer siden):

Hvorfor er det så mange jenter (inkludert Helene!) som ALLTID må posere slik de gjør med ene foten? De står liksom på tå? Hva skal de oppnå?? Det ser jo helt dust ut. Ser hun som står bak treningsmeeke Bara alltid gjør det også. Ser kjempe unaturlig ut.

Grunnen er for å se høyere, slankere og mest mulig flatterende ut på bilder, så klart. Ser temmelig dust ut ja, og spesielt når man bruker den samme overdrevne poseringen på «alle» bilder. Men så lenge det er slik motivet ønsker at bildene av henne skal se ut, så spiller det ikke noen rolle hvor gørrkjedelige og lite varierte de er å se på for andre. Hun står fritt til å velge hvordan hun vil bygge sin egen profil, men jeg tror at bedriften hadde fått flere følgere og likes dersom innholdet var mer variert. Det er lov til å be om hjelp fra de som kan det 🤷‍♀️

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (9 timer siden):

Jeg synes det viser hvor sykelig det hele er. 

Det er jo bekymringsfullt at fokus ligger på eget utseende framfor det ufødte barnets liv og helse. En får virkelig håpe lege/jordmor følger opp dette på en god måte. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er synd hun er så negativ rundt hele graviditeten. Håper virkelig ikke barnet finner alt dette på nettet om noen år. Det kan skade barnet mer enn man tror. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ankelen i story på IG. I en merkelig stilling. Er den avstivet? Ser ubehagelig ut stakkar. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (6 timer siden):

Jeg får helt fnatt av poseringene på story😒

Så enig. Det ser så latterlig ut. Skjønner ikke at hu tror det er flatterende 😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kkkeee skrev (1 time siden):

Så enig. Det ser så latterlig ut. Skjønner ikke at hu tror det er flatterende 😂

Arm og beinbevegelser. Åh, jeg kommer ALDRI til å bli inspirert av å kjøpe noe som helst😅 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lyttet til en interessant podkastepiside i dag, den heter Trening Etter Fødsel og er med Pia Seeberg. Hun hadde en psykologspesialist på besøk for å snakke om kropp og forholdet til den, samt spiseforstyrrelser og sånt i graviditet og barseltid. Veldig interessant! Mange som har slitt med sånt tidligere, men også andre, blir veldig trigget og får tilbakefall i svangerskap og barseltid. Kroppen kommer så i fokus, mye tall og målinger. Hvor mye har du lagt på deg, for mye, for lite? Så stor/liten mage du har da! Og så et enormt fokus på å komme i form igjen etter fødsel, "få kroppen tilbake til normalen". Jeg kjente meg i alle fall igjen i det å bli overopptatt av mat og trening og vekt i denne tiden.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke annet enn syting. Hadde vært bedre for henne å bare la være å oppdatere folket om formen hennes hver dag. 
 

ser hun legger ut om Reima babyboks. At hun har fått det i gave. Etterpå kommer det en «for alle som spør». Skjult reklame?😅

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (7 timer siden):

Det er ikke annet enn syting. Hadde vært bedre for henne å bare la være å oppdatere folket om formen hennes hver dag. 
 

ser hun legger ut om Reima babyboks. At hun har fått det i gave. Etterpå kommer det en «for alle som spør». Skjult reklame?😅

Ja, det ble mye reklame det siste døgnet 😬 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boksen er svindyr! Så om hun har fått den burde hun definitivt merke den som reklame slik at andre ikke tror at det er noe man får gratis, slik som andre babybokser. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Andromeda skrev (1 time siden):

Den boksen er svindyr! Så om hun har fått den burde hun definitivt merke den som reklame slik at andre ikke tror at det er noe man får gratis, slik som andre babybokser. 

Jeg stussa veldig over å ikke hørt om den, hverken under graviditet i 2019 og nå så fikk bakoversveis når jeg så den kostet 2000kr 😶

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klager ikke sier hun i siste innlegg på Instagram. På dag 230 med klaging. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (25 minutter siden):

Jeg stussa veldig over å ikke hørt om den, hverken under graviditet i 2019 og nå så fikk bakoversveis når jeg så den kostet 2000kr 😶

Hæ! 2000 kr for en body og to par sokker med mummi liksom??? Selvom man kun betaler skatt koster det henne typ 600 kr (om man skal betale 30% av verdien, hvordan funker det egentlig)....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev vel at hun fikk den boksen i gave. Så da er vel noen som har kjøpt den til henne da!?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...