Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

kanakass skrev (7 minutter siden):

Skal de virkelig kalle ungen en blanding av sine navn?

Matlene er vel et tullenavn, hvis det var det du tenkte på. De har sagt tydelig at dette er et «kosenavn».

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

superior skrev (3 timer siden):

Matlene er vel et tullenavn, hvis det var det du tenkte på. De har sagt tydelig at dette er et «kosenavn».

Ender garantert med at navnet blir «Matlene» uansett... «Vi har blitt så vant med å kalle henne det, så å kalle henne noe annet hadde blitt helt feil».

Ser det for meg🙈

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
11 hours ago, Gresshoppa said:

Ender garantert med at navnet blir «Matlene» uansett... «Vi har blitt så vant med å kalle henne det, så å kalle henne noe annet hadde blitt helt feil».

Ser det for meg🙈

Det tror du seriøst...? 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (33 minutter siden):

Det tror du seriøst...? 🤨

Så klart😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen trykkker hun fingrene langt inn i magen ihåp om å få babyen til å sparke... huff .

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prover91 skrev (28 minutter siden):

Igjen trykkker hun fingrene langt inn i magen ihåp om å få babyen til å sparke... huff .

 

Er ikke noe farlig det. Jordmødre er ganske hardhendte de også.

Endret av likermegher
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

likermegher skrev (36 minutter siden):

Er ikke noe farlig det. Jordmødre er ganske hardhendte de også.

Jeg vet det. Men sååå unødvendig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prover91 skrev (11 minutter siden):

Jeg vet det. Men sååå unødvendig..

Hvorfor?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prover91 skrev (27 minutter siden):

Jeg vet det. Men sååå unødvendig..

Det e jo ikke unødvendig. Tvert imot kan det vær lurt for å sjekk om baby har det bra i magen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prover91 skrev (1 time siden):

Jeg vet det. Men sååå unødvendig..

Det er ikke det. Alle jeg kjenner som har vært gravide har gjort dette mer enn en gang, meg selv inkludert. Man sjekker respons og det er jo koselig også å få respons tilbake når man trykker. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryuk skrev (34 minutter siden):

Det er ikke det. Alle jeg kjenner som har vært gravide har gjort dette mer enn en gang, meg selv inkludert. Man sjekker respons og det er jo koselig også å få respons tilbake når man trykker. 

Det er greit å prikke litt på magen for å sjekke om alt er bra. Men å trykke fingrene så enormt langt inn i magen som hun gjør på videoene som hun legger ut er bare skremmende 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prover91 skrev (30 minutter siden):

Det er greit å prikke litt på magen for å sjekke om alt er bra. Men å trykke fingrene så enormt langt inn i magen som hun gjør på videoene som hun legger ut er bare skremmende 

Hvorfor er det skremmende? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

keiserenernaken skrev (7 minutter siden):

Hvorfor er det skremmende? 

Jeg har tenkt litt på at folk har reagert her, og selv så ble jeg plutselig litt uvel av å se det selv. Men jeg tror det var pga neglene den ene gangen 🙈. Helt sikkert greit å gjøre, men på video kan det se litt voldsomt ut for de som ikke kan noe om det/ aldri har vært gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaymie skrev (19 minutter siden):

Jeg har tenkt litt på at folk har reagert her, og selv så ble jeg plutselig litt uvel av å se det selv. Men jeg tror det var pga neglene den ene gangen 🙈. Helt sikkert greit å gjøre, men på video kan det se litt voldsomt ut for de som ikke kan noe om det/ aldri har vært gravid. 

Å herrefred.... er det enda en krenkegruppe som man må ta hensyn til? Nå er det pinadø nok altså.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaymie skrev (33 minutter siden):

Jeg har tenkt litt på at folk har reagert her, og selv så ble jeg plutselig litt uvel av å se det selv. Men jeg tror det var pga neglene den ene gangen 🙈. Helt sikkert greit å gjøre, men på video kan det se litt voldsomt ut for de som ikke kan noe om det/ aldri har vært gravid. 

Seriøst? 😂 

Jeg har aldri vært høygravid, men det siste som falt meg inn var å se på dette som skremmende. Du må være et ekstremt sart menneske

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (1 minutt siden):

Seriøst? 😂 

Jeg har aldri vært høygravid, men det siste som falt meg inn var å se på dette som skremmende. Du må være et ekstremt sart menneske

Jeg har aldri sagt det var skremmende. Jeg har heller ikke giddet å ta del i denne debatten før nå om du har lest tråden. Jeg har bare undret meg over at flere har nevnt det flere ganger her. Ja, jeg synes det så ubehagelig ut den gangen hun hadde lange negler og presset de inn i magen, men det er vel fordi jeg ikke har sett det før 🤷🏼‍♀️. Det engasjerer meg ikke så veldig, men tenker det kanskje er derfor noen henger seg opp i det 🤷🏼‍♀️
Men les før dere skriver, jeg er ikke de andre brukerne og står ikke for det de skriver. 

Pæddan skrev (17 minutter siden):

Å herrefred.... er det enda en krenkegruppe som man må ta hensyn til? Nå er det pinadø nok altså.

😂 har noen bedt om at man tar hensyn? Hva har dette med krenk å gjøre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når det har kommet frem dårlige arbeidsforhold for de ansatte i twistshake må jeg si jeg har lite sansen for de som fortsetter å reklamere for merket. Spesielt når man ikke har fått barn enda å på så måte ikke har prøvd produktene, men bare gjør d for spons å gratis greier...

Snakk med livsstilmicha helene 🤷

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (24 minutter siden):

Når det har kommet frem dårlige arbeidsforhold for de ansatte i twistshake må jeg si jeg har lite sansen for de som fortsetter å reklamere for merket. Spesielt når man ikke har fått barn enda å på så måte ikke har prøvd produktene, men bare gjør d for spons å gratis greier...

Snakk med livsstilmicha helene 🤷

Hun har tross alt venner og familie med barn som har prøvd🙄

Endret av likermegher
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prover91 skrev (22 timer siden):

Det er greit å prikke litt på magen for å sjekke om alt er bra. Men å trykke fingrene så enormt langt inn i magen som hun gjør på videoene som hun legger ut er bare skremmende 

Svaret mitt har egentlig ingen ting med vekta til HD direkte å gjøre. Selv veier jeg mer enn jeg bør og måtte gjøre det samme for å få respons av babyen da jeg var gravid. Når man først har ekstra på magen er det «lenger inn» til babyen. Hadde jeg lagt ut film av da jeg holdt på sånn selv ville det sett likt ut. Babyen min er nå snart 5 mnd gammel og frisk og fin. 

Så det er verken skremmende eller farlig, det blir bare sånn når man er overvektig gravid. 🤷🏼‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...