Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hilde444 skrev (4 timer siden):

Hun har et ekstremt oppmerksomhetsbehov. Det er så pinlig å legge ut det bildet når alle skjønner at hun gjør det for å vise brystvorta🙈 Helene, du skal snart bli mamma. Legg gledespikekarrieren din på hylla og bli voksen.

I influenser verden gir de blaffen. Bare å se på CBE som flasher halvnaken kropp så fort det lar seg gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett bekkenbelte skulle visst også være ett problem for HD å bruke pga utseendet ... oh lord.. hun har små problemer i hverdagen

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sosiale medier er det mange profiler som snikskryter over at de ikke trenger graviditetstilpassede klær. Dette mener jeg er et farlig kroppspress ang. graviditet, og uoppnåelig for det store flertall. 

Å gjennomgå en så radikal kroppsforandring som en graviditet faktisk er, men med forventning om at kroppen ikke skal endre seg nevneverdig, herunder tenke at graviditetstilpassede klær er unødvendig - ja, da tror jeg at kroppsforandringen er ekstra hard mentalt. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prover91 skrev (9 timer siden):

Ett bekkenbelte skulle visst også være ett problem for HD å bruke pga utseendet ... oh lord.. hun har små problemer i hverdagen

Utifra bildet hennes ser det ut som hun har plassert det for høyt ifht instruksjonsbilder som fulgte mitt belte og på nett... Viktig å se bra ut, enn rett ut 🤷🏽‍♀️🏻

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elisiaflisa skrev (17 minutter siden):

Utifra bildet hennes ser det ut som hun har plassert det for høyt ifht instruksjonsbilder som fulgte mitt belte og på nett... Viktig å se bra ut, enn rett ut 🤷🏽‍♀️🏻

Hun bruker det som magebelte ser det ut som.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtFo skrev (20 timer siden):

Mulig hun ikke føler seg på topp for tiden, men hun har iallfall aldri sett bedre ut😃 Hun stråler virkelig! 

Bare så synd at hun dreper den viben med å ytre seg som negativitetens eget mekka, da. Negativitet, selvmedlidenhet og generell narsissisme er så utrolig ulekkert.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobleplasten

I fare for å sparke inn en pill råtten dør; hvorfor gidder dere å følge folk som irriterer dere så grenseløst? Innholdet dere kritiserer er jo i hovedsak fra storyer enten på snap eller instagram eller liknende og er 100% utilgjengelig med mindre man tar det aktive valget om å følge henne. Jeg har mutet både innleggene og storyen hennes og er innom profilen hennes av og til for å kikke siden jeg har fulgt henne lenge, men det er jo virkelig ingen som tvinger dere å høre på denne klagingen om dere ikke aktivt oppsøker den selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobleplasten skrev (27 minutter siden):

I fare for å sparke inn en pill råtten dør; hvorfor gidder dere å følge folk som irriterer dere så grenseløst? Innholdet dere kritiserer er jo i hovedsak fra storyer enten på snap eller instagram eller liknende og er 100% utilgjengelig med mindre man tar det aktive valget om å følge henne. Jeg har mutet både innleggene og storyen hennes og er innom profilen hennes av og til for å kikke siden jeg har fulgt henne lenge, men det er jo virkelig ingen som tvinger dere å høre på denne klagingen om dere ikke aktivt oppsøker den selv. 

👏👏👏👏👏! Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene har du tenkt på at du må opp 2 str i kjolen fra Cubus for du faktisk er gravid, og du ikke handler gravid klær som er tilpasset magen? 
 

(Hun klager på IG at hu måtte opp 2 str på plagg fra Cubus og derfor er de små i str, for det har nemlig følgerne fortalt henne også..) 

Jeg har alltid opplevd Cubus som ganske romslige i str i forhold til Hm eks 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Stjerne*støv* skrev (59 minutter siden):

Helene har du tenkt på at du må opp 2 str i kjolen fra Cubus for du faktisk er gravid, og du ikke handler gravid klær som er tilpasset magen? 
 

(Hun klager på IG at hu måtte opp 2 str på plagg fra Cubus og derfor er de små i str, for det har nemlig følgerne fortalt henne også..) 

Jeg har alltid opplevd Cubus som ganske romslige i str i forhold til Hm eks 

Det er en ting til å tenke på og det er at Cubus har en annen målgruppe enn dyrere kjeder. Typisk Cubus, vero moda, HM osv målretter seg ofte mot unge og unge voksne. Floyd, Image og dyrere butikker har ofte en mer voksen målgruppe og der er størrelsene mye større. Er man vant med de billigkjedene vil man irritere seg stort om man er en xs-s på de dyrere stedene fordi de ikke fører noe mindre (Floyd, jeg sikter til flere av kjolene deres), samme problemet får de større hos typiske billigkjeder. Skulle ønske at en S i samme fasong virkelig var en S både på Floyd og Cubus for problemet går virkelig begge veier. 

Det gjør også netthandling vanskelig synes jeg. 

Endret av Jaymie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Stjerne*støv* skrev (1 time siden):

Helene har du tenkt på at du må opp 2 str i kjolen fra Cubus for du faktisk er gravid, og du ikke handler gravid klær som er tilpasset magen? 
 

(Hun klager på IG at hu måtte opp 2 str på plagg fra Cubus og derfor er de små i str, for det har nemlig følgerne fortalt henne også..) 

Jeg har alltid opplevd Cubus som ganske romslige i str i forhold til Hm eks 

Jeg har akkurat samme kjolen og passet perfekt den str jeg vanligvis bruker, så her er jeg enig i at hun nok glemmer at en gravidmage fyller ut en del. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Stjerne*støv* skrev (1 time siden):

Helene har du tenkt på at du må opp 2 str i kjolen fra Cubus for du faktisk er gravid, og du ikke handler gravid klær som er tilpasset magen? 
 

(Hun klager på IG at hu måtte opp 2 str på plagg fra Cubus og derfor er de små i str, for det har nemlig følgerne fortalt henne også..) 

Jeg har alltid opplevd Cubus som ganske romslige i str i forhold til Hm eks 

 

Ryuk skrev (25 minutter siden):

Jeg har akkurat samme kjolen og passet perfekt den str jeg vanligvis bruker, så her er jeg enig i at hun nok glemmer at en gravidmage fyller ut en del. 

I tillegg så har hun litt vanskelig med å innse hvilken størrelse hun virkelig er, å vil gjerne smette inn i en størrelse eller to mindre.

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flettfrid skrev (18 minutter siden):

 

I tillegg så har hun litt vanskelig med å innse hvilken størrelse hun virkelig er, å vil gjerne smette inn i en størrelse eller to mindre.

 

Jeg stusset også på det innlegget, at hun var overrasket Over at hun ikke kom inn i sin vanlige str, men altså hu er jo flere mnd gravid og puppene har sikkert også vokst. ingenting rart med det, og ikke var det en gravid kjole heller. Rar ting å klage på 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobleplasten skrev (8 timer siden):

I fare for å sparke inn en pill råtten dør; hvorfor gidder dere å følge folk som irriterer dere så grenseløst? Innholdet dere kritiserer er jo i hovedsak fra storyer enten på snap eller instagram eller liknende og er 100% utilgjengelig med mindre man tar det aktive valget om å følge henne. Jeg har mutet både innleggene og storyen hennes og er innom profilen hennes av og til for å kikke siden jeg har fulgt henne lenge, men det er jo virkelig ingen som tvinger dere å høre på denne klagingen om dere ikke aktivt oppsøker den selv. 

Jeg har aldri fulgt henne noe sted, men innleggene hennes popper stadig opp i utforsk-delen av instaen min likevel. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://hemali.no/siste/slankeoperasjon-var-en-darlig-losning-for-helene-for-jeg-er-sukkeravhengig/

har bare fulgt litt sporadisk med på blogg og i tråden her- har ikke helt fått med meg gangen i det. Fra før slankeoperasjon og til nå. Håper hun har det greit nå da, aldri greit å ha en avhengighet, uansett hvilken form. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (16 minutter siden):

https://hemali.no/siste/slankeoperasjon-var-en-darlig-losning-for-helene-for-jeg-er-sukkeravhengig/

har bare fulgt litt sporadisk med på blogg og i tråden her- har ikke helt fått med meg gangen i det. Fra før slankeoperasjon og til nå. Håper hun har det greit nå da, aldri greit å ha en avhengighet, uansett hvilken form. 

Det var jo litt av en reklamelink 🙄. Her kom det frem en helt annen tone ang slankeoperasjonen enn den hun fronter i egne kanaler. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...