Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Lirah skrev:

Noen andre her inne med samme mening som deg, nevnte at hun har dårlig moral pga hun syns det er kjedelig å lese til eksamen. Kanskje du skal lese andre innlegg enn kun det jeg og du skriver her inne. Derav "dere". 

Pensum er i dette tilfelle det man gjør mye i praksis osv, kan du slutte med det tullet der? I mange yrker så handler eksamen om jobben man skal ha, man kan fortsatt synes at teorien er kjedelig å lese på. Du kan umulig ha utdanning selv, eller anser du deg som den perfekte studenten som aaaaldri kjedet deg, aaaldri var demotivert? Du var så flink pike du at du satt med hjerter i øynene når du fant frem boka og skulle lese til eksamen? Fordi du passer så sykt godt i jobben din siden du elsket å lese til eksamen, mens Helene som ikke liker å lese, ikke passer i jobben sin? Alle vi andre som syns det var kjedelig å lese til eksamen, vi må finne oss en annen jobb ettersom vi ikke sitter med et glis rundt kjeften når vi leser og pugger teori. 

Du slenger vell kanskje ikke dritt, men du skriver dritt. Denne tråden blir flere ganger forsøplet av tullinger som er bedrevitere og som skal kritisere hver en jævla ting Helene foretar seg. Og jeg syns dere fortjener å høre det. Basert på tingene dere pirker på og holdningene dere har ovenfor Helene, er det tydelig at dere ikke vil ta til dere noe av det vi andre skriver, men det er verdt å forsøke. 

Helene passer nok fint som helsesekretær, selv om hun syns det er kjedelig å lese til eksamen. Det sier INGENTING om hennes yrkesutøvelse. Ikke en dritt faktisk. 

Applaus! Dette👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Finnwife skrev:

Facebook, denne gang for en maskara.

På IG også, rett etter at hun skrev at hun var i dialog med forbrukertilsynet for å bli flinkere til å merke riktig. Det ser ikke ut som at det hjelper

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Finnwife skrev:

Facebook, denne gang for en maskara.

Men er det reklame da? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Birdo skrev:

Men er det reklame da? 

Hvis det ikke er reklame så kan det sikkert tenkes at Helene har løyet om at hun liker sitt eget utseende naturlig før og derfor bør hun ikke legge ut tips eller reklame om mascara for det senker troverdigheten hennes ytterligere. Det blir nok sånn skjønner du. 

Endret av Elhaym
La til e i Helene
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Elhaym skrev:

Hvis det ikke er reklame så kan det sikkert tenkes at Helene har løyet om at hun liker sitt eget utseende naturlig før og derfor bør hun ikke legge ut tips eller reklame om mascara for det senker troverdigheten hennes ytterligere. Det blir nok sånn skjønner du. 

Henger sikkert sammen med hennes lave moral når det kommer til helsevesenet🤪

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Birdo skrev:

Henger sikkert sammen med hennes lave moral når det kommer til helsevesenet🤪

Ja, eller hennes elendige evne til å løpe maraton/gå tur med hundene osv. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Elhaym skrev:

Mascara bruker vi alle...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. HÆ?!

Spørsmålet mitt er fullstendig genuint. Hun reklamerer stadig for ulike merker, firma og samarbeid, men bare innimellom er det merket annonse eller reklame. Men når hun blir konfrontert med det, så kommer det plutselig opp at negler, voksing og frisk uten sukker er avtale/samarbeid/spons og at hun ikke betaler fullpris. Så det bør vel være lov å stille spørsmål når det igjen kommer opp reklame som ikke er merket?? 

Ganske enkelt; gir hun gratisreklame for maskaraen, og i såfall, hvorfor?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Finnwife skrev:

Altså.. HÆ?!

Spørsmålet mitt er fullstendig genuint. Hun reklamerer stadig for ulike merker, firma og samarbeid, men bare innimellom er det merket annonse eller reklame. Men når hun blir konfrontert med det, så kommer det plutselig opp at negler, voksing og frisk uten sukker er avtale/samarbeid/spons og at hun ikke betaler fullpris. Så det bør vel være lov å stille spørsmål når det igjen kommer opp reklame som ikke er merket?? 

Ganske enkelt; gir hun gratisreklame for maskaraen, og i såfall, hvorfor?

Du stilte jo ikke spørsmål. Du skrev at hun ikke merket reklame. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at Helene har gått ei uke uten å spise, Ref siste TikTok film......

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Elisiaflisa skrev:

Tviler på at Helene har gått ei uke uten å spise, Ref siste TikTok film......

Så du mener at du kjenner hele Helenes livshistorie og alt hun har foretatt seg de siste 30+ årene? Jeg har ingen problemer med å tro at en veldig overvektig person har prøvd dette i desperasjon i løpet av livet 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at hun begynte med Uten Sukker konseptet sitt syntes jeg det ser ut som at hun har det bedre med seg selv, både fysisk og mentalt. Hvis ikke hun stresser med å holde dette konseptet så blir det kjekt å følge med og se om dette blir den beste veien for henne til bedre helse langsiktig :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Superrosa skrev:

Etter at hun begynte med Uten Sukker konseptet sitt syntes jeg det ser ut som at hun har det bedre med seg selv, både fysisk og mentalt. Hvis ikke hun stresser med å holde dette konseptet så blir det kjekt å følge med og se om dette blir den beste veien for henne til bedre helse langsiktig :)

Jeg er forvirret. Hun gikk hard ut med å si at hun skulle kutte ut all kunstig søtning og sukker. Også begynne med lavkarbo. Så skriver hun på stories at hun ikke følger en bestemt kostholdsplan, men spiser det hun har lyst på, deriblant sjokolade

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Miranda16 said:

Jeg er forvirret. Hun gikk hard ut med å si at hun skulle kutte ut all kunstig søtning og sukker. Også begynne med lavkarbo. Så skriver hun på stories at hun ikke følger en bestemt kostholdsplan, men spiser det hun har lyst på, deriblant sjokolade

Kanskje det er "kontrollert" inntak av sukker/søtt ihht plan. Ikke fått med meg den delen på story. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Superrosa skrev:

Kanskje det er "kontrollert" inntak av sukker/søtt ihht plan. Ikke fått med meg den delen på story. 

Hun sa at hun hadde fått beskjed om å slutte med kunstig sukker og sukker cold turkey. Nytter ikke å tro på noe hun sier fordi historien endrer seg hele tiden. Veldig beleilig å legge mye info på stories som bare vises midlertidig

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Miranda16 skrev:

Hun sa at hun hadde fått beskjed om å slutte med kunstig sukker og sukker cold turkey. Nytter ikke å tro på noe hun sier fordi historien endrer seg hele tiden. Veldig beleilig å legge mye info på stories som bare vises midlertidig

Veien blir ofte til når man går...

Du er veldig opptatt av hva hun spiser, og tråler SoMe for å lete etter selvmotsigelser.  Du klarer ikke å berømme at hun tross alt forsøker, bare opptatt av å kritisere når hun ikke klarer det. 
Det har ikke vært lett for henne, og så har hun deg og dine likesinnede som har tatt «ansvar» for å ble tiden fortelle henne hvor håpløs hun er og ikke minst, hvor mislykket alt er.  🤷‍♀️

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Infinity skrev:

Veien blir ofte til når man går...

Du er veldig opptatt av hva hun spiser, og tråler SoMe for å lete etter selvmotsigelser.  Du klarer ikke å berømme at hun tross alt forsøker, bare opptatt av å kritisere når hun ikke klarer det. 
Det har ikke vært lett for henne, og så har hun deg og dine likesinnede som har tatt «ansvar» for å ble tiden fortelle henne hvor håpløs hun er og ikke minst, hvor mislykket alt er.  🤷‍♀️

Ja, det er nødvendig å påpeke selvmotsigelser når så fanskaren i årevis mener at hun ikke lyver. Hun legger klart opp til dette selv ved å gå hardt ut med store prosjekter hun ikke klarer å fullføre.  Man trenger ikke dokumentere alt

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Miranda16 skrev:

Ja, det er nødvendig å påpeke selvmotsigelser når så fanskaren i årevis mener at hun ikke lyver. Hun legger klart opp til dette selv ved å gå hardt ut med store prosjekter hun ikke klarer å fullføre.  Man trenger ikke dokumentere alt

Man trenger ikke å kritisere alt heller, but here we are🙃

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shalott
55 minutter siden, Miranda16 skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor det er nødvendig.  Om Helene Drage spiser bare sukker eller null sukker har ingen som helst innvirkning på ditt liv, mitt liv eller noen andres liv enn hennes eget.  Man trenger ikke dokumentere alt - men man trenger heller ikke kommentere alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...