Skureguri Skrevet 28. mars 2020 #2161 Del Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev: Forskjellen er : det er en JOBB! Er det en jobb hvis du selger klærne i skapet ditt? Må du registrere et firma da? Nei, du tjener penger på begge deler... Noe hun sårt trenger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 28. mars 2020 #2162 Del Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, Pollen skrev: Nei, men da hadde hun kanskje hatt råd til dyrlegereginga, så slipper hun å tigge etter hjelp. Kanskje er spekulasjon. Og hun har en annen jobb som PT, som hun er permittert fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skureguri Skrevet 28. mars 2020 #2163 Del Skrevet 28. mars 2020 5 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Dette består utelukkende av dine subjektive meninger. Skal du sitte å dømme og se ned på andres valg fordi de ikke jobber i helsevesenet i disse dager? Det er innlegg som dette som gjør at denne tråden et shit, det er kun synsing og Kritisere for å kritisere. Og ja det er faktisk enkelte parameter som viser til hva «Kvalmende overforbruk» er, og de du viser til stemmer ikke med det. Kvalmende overforbruk er når én kjøper haugevis av klær og sminke, fremfor å besørge for hundene dine. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 28. mars 2020 #2164 Del Skrevet 28. mars 2020 23 minutter siden, Skureguri skrev: Hun prøver jo på det, ved å få andre til å kjøpe klærne hun reklamerer for. Hva er forskjellen tenker du på å reklame for at vi burde kjøpe klær med rabattkoder eller prøve å selge tårnet av klær i skapet? Du spurte hva som er forskjell, jeg svarer også kommer du med nye argumenter som ikke er i sammenheng med hva du spurte om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 28. mars 2020 #2165 Del Skrevet 28. mars 2020 15 minutter siden, Skureguri skrev: Det er ikke gratis. Jeg lurte på hvorfor du mener det er en forskjell på å be «følgerne» bruke rabattkoder for at hun skal tjene penger eller å tjene penger på å selge klær - som du hevder er umulig. Altså hæ? Hvor har jeg skrevet det du hevder? Jeg skrev at du kunne prøve og selge klær selv og se hvordan det går? Har jeg hevda at det er umulig å selge klær? Nei........ Tror jeg melder meg ut. Orker ikke sånn useriøs hersing som ikke gir mening overhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 28. mars 2020 #2166 Del Skrevet 28. mars 2020 4 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Kanskje er spekulasjon. Og hun har en annen jobb som PT, som hun er permittert fra. Hun er permittert fra XXL.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 28. mars 2020 #2167 Del Skrevet 28. mars 2020 2 minutter siden, Skureguri skrev: Kvalmende overforbruk er når én kjøper haugevis av klær og sminke, fremfor å besørge for hundene dine. Du vet ikke om hun kjøper det, er sponset eller har et langvarig samarbeid. Spekulasjoner nok en gang. Og hun besørger hundene sine, men hun har ikke 32.k til en overraskende operasjon. Det er STOR forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 28. mars 2020 #2168 Del Skrevet 28. mars 2020 (endret) 1 minutt siden, Beatbox skrev: Hun er permittert fra XXL.... Så hun har 3 jobber altså? Også jobber hun ikke innenfor helse i disse tider. For et forferdelig menneske.. Endret 28. mars 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 28. mars 2020 #2169 Del Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev: Du vet ikke om hun kjøper det, er sponset eller har et langvarig samarbeid. Spekulasjoner nok en gang. Og hun besørger hundene sine, men hun har ikke 32.k til en overraskende operasjon. Det er STOR forskjell! Det her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 28. mars 2020 #2170 Del Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, Lirah skrev: Altså hæ? Hvor har jeg skrevet det du hevder? Jeg skrev at du kunne prøve og selge klær selv og se hvordan det går? Har jeg hevda at det er umulig å selge klær? Nei........ Tror jeg melder meg ut. Orker ikke sånn useriøs hersing som ikke gir mening overhodet. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 28. mars 2020 #2171 Del Skrevet 28. mars 2020 7 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Så hun har 3 jobber altså? Også jobber hun ikke innenfor helse i disse tider. For et forferdelig menneske.. Hææ?? Hun er PT og jobber deltid på XXL...3 jobber?? Hvor har du det ifra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 28. mars 2020 #2172 Del Skrevet 28. mars 2020 Akkurat nå, Beatbox skrev: Hææ?? Hun er PT og jobber deltid på XXL...3 jobber?? Hvor har du det ifra?? PT, blogg/SoMe, og XXL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 28. mars 2020 #2173 Del Skrevet 28. mars 2020 21 minutter siden, Beatbox skrev: Hææ?? Hun er PT og jobber deltid på XXL...3 jobber?? Hvor har du det ifra?? Om du ikke har fått det med deg så kan sosiale medier være en jobb - når man har sponsorer og er ambassadører for merker. Er du en av de som mener det ikke er en ordentlig jobb og ikke teller som jobb kanskje? I så tilfelle er det faktisk bare din mening og ikke fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 28. mars 2020 #2174 Del Skrevet 28. mars 2020 8 minutter siden, Lirah skrev: Om du ikke har fått det med deg så kan sosiale medier være en jobb - når man har sponsorer og er ambassadører for merker. Er du en av de som mener det ikke er en ordentlig jobb og ikke teller som jobb kanskje? I så tilfelle er det faktisk bare din mening og ikke fakta. Ja jeg vet at det er en jobb..faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. mars 2020 #2175 Del Skrevet 28. mars 2020 Tråden er ryddet for krenkende innlegg, brukerdebatt og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 28. mars 2020 #2176 Del Skrevet 28. mars 2020 18 minutter siden, Måne Rampelyset skrev: Tråden er ryddet for krenkende innlegg, brukerdebatt og svar til dette. Måne, admin. Ble det slettet et par innlegg for mye her, Måne? Jeg og Lirah hadde en saklig meningsutveksling på slutten her som nå er slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 28. mars 2020 #2177 Del Skrevet 28. mars 2020 11 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Jeg er enig i mye av det du skriver her. Jeg ønsker å skyte inn en bemerkning mtp Helene og hennes utbytte av treningen; hun har laget og solgt et program som heter Beastmode gjennom mange år som hun nå kommer med versjon 5 av. Dette inneholder treningsplan, kostholdsplan osv. Jeg har ingen forventning til at Helene skal se ut som en fitnessmodell dersom hun selv gjennomfører opplegget sitt, da mennesker ser ulike ut også når de har trente kropper. Men jeg har en forventning om at hun klarer å gjennomføre det selv og at det skjer synlige kroppslige endringer med henne på lik linje med andre deltakere i programmet. Det koster penger å kjøpe det, da er det viktig å kunne vise til resultater for å være troverdig i treningsmarkedet. Helene har selvsagt også utbytte av trening på lik linje med alle oss andre, men hun sliter tilsynelatende (basert på hva hun selv legger ut av info på sosiale medier) med kontinuitet i både trening og kosthold, og selv med (sporadisk) trening er hun fremdeles mange kilo tyngre en hun burde være for å ha forutsetninger for best mulig helse over tid. Jeg kan bare snakke for meg selv, jeg har hatt korte perioder hvor jeg har vært ganske flink til å trene lett styrke og cardio. På eksempelvis 3-4 uker med jevnlig trening ser jeg ganske stor forskjell på kroppen min, og det uten å ha endret kostholdet mitt. Trening har en synlig effekt på kroppen. Derfor oppfattes det for min del som om Helene enten ikke følger eget opplegg eller at opplegget hun selger ikke funker. Det går ut over troverdigheten hennes som PT i mine øyne, derfor ville jeg personlig ikke valgt henne som PT. Min oppfatning av dette sier selvsagt ingenting om hvilke kvaliteter Helene har hverken som menneske eller PT, det er kun min oppfatning av troverdighet og hva jeg selv ønsker av kvaliteter hos noen jeg skal betale for å piske meg i form. Hvorfor sette henne i bås ? Det er merkelig at du kan ha så mange meninger om hvordan du mener hun burde sett ut, og så kommer selvfølgelig den klassiske « når jeg trener bla bla « Du kan jo heller se på det som at hun sikkert hadde vært større enn det hun er i dag hvis hun ikke trente. 🙂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 28. mars 2020 #2178 Del Skrevet 28. mars 2020 (endret) 4 minutter siden, Infinity skrev: Hvorfor sette henne i bås ? Det er merkelig at du kan ha så mange meninger om hvordan du mener hun burde sett ut, og så kommer selvfølgelig den klassiske « når jeg trener bla bla « Du kan jo heller se på det som at hun sikkert hadde vært større enn det hun er i dag hvis hun ikke trente. 🙂 Ja det kan du si 🙂 Jeg har ingen konkret formening om hvordan hun skal se ut, men jeg mener fremdeles at det bør være synlige endringer på enhver kropp med årevis med trening og kosthold, og spesielt når man lever av å lage og selge slike opplegg. Endringen hennes det siste året er det slankeoperasjonen som i hovedsak har stått for. Endret 28. mars 2020 av FotbaIlflua 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 28. mars 2020 #2179 Del Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, FotbaIlflua skrev: Ja det kan du si 🙂 Jeg har ingen konkret formening om hvordan hun skal se ut, men jeg mener fremdeles at det bør være synlige endringer på enhver kropp med årevis med trening og kosthold, og når man lever av å lage og selge slike opplegg. Endringen hennes det siste året er det slankeoperasjonen som i hovedsak har stått for. Hvordan vet du dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 28. mars 2020 #2180 Del Skrevet 28. mars 2020 Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev: Hvordan vet du dette? Basert på hva Helene selv legger ut i sosiale medier og på informasjon om hvordan slankeoperasjoner påvirker kroppen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå