Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest lillesnøfnugg
Akkurat nå, FotbaIlflua skrev:

Basert på hva Helene selv legger ut i sosiale medier på informasjon om hvordan slankeoperasjoner påvirker kroppen.

Og det er hva? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Ja det kan du si 🙂 Jeg har ingen konkret formening om hvordan hun skal se ut, men jeg mener fremdeles at det bør være synlige endringer på enhver kropp med årevis med trening og kosthold, og når man lever av å lage og selge slike opplegg. Endringen hennes det siste året er det slankeoperasjonen som i hovedsak har stått for.

Uansett så er det ikke noe vi vet, så det blir bare spekulasjoner. 
Husk på at nesten samtlige innlegg som omhandler vekten hennes har vært veldig negativt ladet. 
Det er ikke bekymringer eller ønske om å hjelpe, kun uthenging.

Hun er større enn meg, men sikkert mye sunnere enn meg, og hun trener absolutt mer enn meg.

Allikevel er det hun som hele tiden blir shamet.  Har alle dere damer som så lett kritiserer henne, ren samvittighet ?

 

Endret av Infinity
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev:

Og det er hva? 

Du kan jo bla deg gjennom instagram-kontoen hennes de siste 16 mnd, der ser du det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Infinity skrev:

Uansett så er det ikke noe vi vet, så det blir bare spekulasjoner. 
Husk på at nesten samtlige innlegg som omhandler vekten hennes har vært veldig negativt ladet. 
Det er ikke bekymringer eller ønske om å hjelpe, kun uthenging.

Hun er større enn meg, men sikkert mye sunnere enn meg, og hun trener absolutt mer enn meg.

Allikevel er det hun som hele tiden blir shamet.  Har alle dere damer som så lett kritiserer henne rein samvittighet ?

 

Mener du at det er shaming å ønske at noen som selger et trenings-og kostholdsprogram kan vise til resultater? Hva mener du med rein samvittighet? Rein samvittighet for hva da?

At hun er sunnere og trener mer en deg blir jo kun spekulasjoner fra din side også. Det er kanskje greit å spekulere i positiv retning? 🙂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Du kan jo bla deg gjennom instagram-kontoen hennes de siste 16 mnd, der ser du det.

Da vil jeg anbefale deg til å slutte å se. Det bringer frem det verste i deg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FotbaIlflua skrev:

Mener du at det er shaming å ønske at noen som selger et trenings-og kostholdsprogram kan vise til resultater? Hva mener du med rein samvittighet? Rein samvittighet for hva da?

At hun er sunnere og trener mer en deg blir jo kun spekulasjoner fra din side også. Det er kanskje greit å spekulere i positiv retning? 🙂

Hva mener du med at det ikke er resultater. Er du blind ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Infinity skrev:

Da vil jeg anbefale deg til å slutte å se. Det bringer frem det verste i deg.

Bringer fram det verste i meg? Hva snakker du om? Jeg refererer til bildene hennes pre og post operasjon. Jeg vet ikke hva du refererer til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
3 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Du kan jo bla deg gjennom instagram-kontoen hennes de siste 16 mnd, der ser du det.

Jeg har det og skjønner fortsatt ikke hva du mener? Hun trener jevnlig og jeg vet ikke hva hun spiser, for det er lite info om det. Så hva du baserer din info på vet jeg ikke. Det er som @Infinity skriver, hvis hun ikke hadde trent hvordan ville det vært da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Infinity skrev:

Hva mener du med at det ikke er resultater. Er du blind ?

Nei, er du? Hun har ikke resultater å vise til når det gjelder egen kropp annet en det siste året hvor hun i forkant tok en slankeoperasjon. Man kan ikke selge treningsresultater og kostholdsplaner basert på opererte resultater. Alle som slankeopererer seg går med mange kilo uten å trene. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev:

Jeg har det og skjønner fortsatt ikke hva du mener? Hun trener jevnlig og jeg vet ikke hva hun spiser, for det er lite info om det. Så hva du baserer din info på vet jeg ikke. Det er som @Infinity skriver, hvis hun ikke hadde trent hvordan ville det vært da? 

Spørsmålet når det gjelder troverdiget for trenings og kostholdsprogrammet hun selger er hvordan hun hadde sett ut uten slankeoperasjonen. Troverdighet for meg er når man kan vise til resultater oppnådd ved hjelp av virkemiddelet man selger, ikke ved å benytte andre virkemiddel. I dette tilfellet en slankeoperasjon. Hun har dokumentert at hun er slankeoperert. Hun har dokumentert at hun har gått mye ned i vekt for så å stagnere og gå opp igjen i vekt, til tross for at hun har trent jevnlig det siste året. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FotbaIlflua skrev:

Nei, er du? Hun har ikke resultater å vise til når det gjelder egen kropp annet en det siste året hvor hun i forkant tok en slankeoperasjon. Man kan ikke selge treningsresultater og kostholdsplaner basert på opererte resultater. Alle som slankeopererer seg går med mange kilo uten å trene. 

Hvis du da vet hva som er trening og hva som er operasjonen så har du informasjon som ikke er offentlig tilgjengelig og som jeg ikke har tilgang til, og da er det ikke noe poeng å diskutere med deg.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Mener du at det er shaming å ønske at noen som selger et trenings-og kostholdsprogram kan vise til resultater? Hva mener du med rein samvittighet? Rein samvittighet for hva da?

At hun er sunnere og trener mer en deg blir jo kun spekulasjoner fra din side også. Det er kanskje greit å spekulere i positiv retning? 🙂

Æsj. Bare æsj. 

La nå kroppen hennes, og hvorfor hun er stor eller smal bare være. Hun trener mye, om hun går ned eller ikke er ikke noe vi trenger å diskutere? Kommentere andres kropp på dem måten du gjør nå er bare ekkelt. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
Akkurat nå, FotbaIlflua skrev:

Spørsmålet når det gjelder troverdiget for trenings og kostholdsprogrammet hun selger er hvordan hun hadde sett ut uten slankeoperasjonen. Troverdighet for meg er når man kan vise til resultater oppnådd ved hjelp av virkemiddelet man selger, ikke ved å benytte andre virkemiddel. I dette tilfellet en slankeoperasjon. Hun har dokumentert at hun er slankeoperert. Hun har dokumentert at hun har gått mye ned i vekt for så å stagnere og gå opp igjen i vekt, til tross for at hun har trent jevnlig det siste året. 

Jeg vil anta at de som kjøper Beastmode er klar over dette og gjør seg en vurdering rundt dette. Det jeg etterspør er hvor du har dokumentasjon på at det er KUN slankeoperasjoner som har ført til resultater. IG viser ikke at det kun er slankeoperasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Jeg har det og skjønner fortsatt ikke hva du mener? Hun trener jevnlig og jeg vet ikke hva hun spiser, for det er lite info om det. Så hva du baserer din info på vet jeg ikke. Det er som @Infinity skriver, hvis hun ikke hadde trent hvordan ville det vært da? 

Feil

Endret av pop up bruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, pop up bruker skrev:

Æsj. Bare æsj. 

La nå kroppen hennes, og hvorfor hun er stor eller smal bare være. Hun trener mye, om hun går ned eller ikke er ikke noe vi trenger å diskutere? Kommentere andres kropp på dem måten du gjør nå er bare ekkelt. 

Æsj? Jeg svarer på et spørsmål en annen bruker stilte meg. At du synes det er æsj får stå for egen regning. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pop up bruker skrev:

Selv er hun kostholdsplaner? Ut fra det jeg har sett på insta hvor jeg føler henne selger hun en del annonseplass for trenignsrelaterte ting, men kostholdsplaner har jeg ikke sett at hun selger. Mye trening, mye sunn mat- ja, men kan du ikke fronte det om du ikke slev går ned i vekt? Det er bra for alle å bevege på seg. Så lenge øvelsene som presenterer blir gjort på korrekt måte, så folk ikke blir skadet, er det da det samme om fremviseren  går ned x antall kilo eller ikke? 

Ja hun selger kostholdsplaner som en del av Beast Mode-programmet som hun selv har satt sammen. Det inneholder både treningsplaner og kostholdsplaner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, FotbaIlflua skrev:

Ja hun selger kostholdsplaner som en del av Beast Mode-programmet som hun selv har satt sammen. Det inneholder både treningsplaner og kostholdsplaner. 

Det er i så fall noe som ikke er bra. Uansett hva du driver med bør du ikke selge kostholdsplaner. Kostholdsplaner er så utrolig invuduelt. Du kan kanskje finne noe so, passer deg, men det er igjen veldig inviduelt 

Jeg fjernet innlegget mitt fordi jeg sitatet feil bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
4 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Ja hun selger kostholdsplaner som en del av Beast Mode-programmet som hun selv har satt sammen. Det inneholder både treningsplaner og kostholdsplaner. 

I neste Beastmode program som kommer snart har hun samarbeidet med en ernæringsrådgiver (bc.s. tror jeg) som tar seg av kostholdsdelen. Når det gjelder det å ville se resultater viser hun før/ etter bilder av kunder som har kjøpt tidligere program, så det er jo bare hennes personlige «resultat» som uteblir og det er sjelden de som lager programmene har før/ etter bilder av seg selv og ikke kundene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Æsj? Jeg svarer på et spørsmål en annen bruker stilte meg. At du synes det er æsj får stå for egen regning. 

Jeg syns det er ekkelt at andre fokuserer på om folk går ned eller opp i vekt. Det er mange årsaker til at vi er som  vi er.

Selges det lovendnee produkter for å gå ned i vekt, type slankekaffe er det nå en ting. Selges det en livstil om bare å bli sprekere, trene mer, holde seg i form osv er det noe annet. Selgerens vektnedgang eller oppgang er ikke knyttet til en sunn livstil, for det å fronte en sunn livstil er så utrolig mye. 

Hvis jeg har misforstått deg beklager jeg det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Du spurte hva som er forskjell, jeg svarer også kommer du med nye argumenter som ikke er i sammenheng med hva du spurte om? 

Nei, du svarte «du vet forskjellen selv» - så jeg spurte igjen... For i mine øyne er det ingen forskjell på om hun tjener penger via rabattkoder for å få følgerne sine til å kjøpe klær eller om hun tjener penger ved å selge sine egne som i følge deg var umulig for noen sider siden. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...