Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

18. mars reklamerer hun for Bara, for 2 stk thights. Det er cirka 1000,- kr bare der.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillesnøfnugg
9 minutter siden, Skureguri skrev:

18. mars reklamerer hun for Bara, for 2 stk thights. Det er cirka 1000,- kr bare der.

7 minutter siden, Skureguri skrev:

12. mars reklamerer hun for sminke (pris ukjent).

Spons er ikke gratis @lillesnøfnugg

Så du tenker at hun bør droppe å jobbe? Det er annonsører som er jobben hennes. Det høres ut som hun pusher ræl og flasher Porschen sin slik du beskriver det.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Skureguri skrev:

Å du vet hun har betalt noe for de? Mange får klærne  vet du

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
2 minutter siden, Orly skrev:

Å du vet hun har betalt noe for de? Mange får klærne  vet du

Hun kan jo selge alle klærne hun får. Hun viser frem nye sponsede klær ganske ofte så det må da være en del hun kan selge. Mange influensere tjener penger på denne måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må betale for sponsede «gaver». 
Skatt kalles det @lillesnøfnugg, akkurat som man skatter som ordinær ansatt i en bedrift. Bloggere får ingenting. 
Jeg mener ikke at hun skal slutte å jobbe, men hvis inntektene ikke klarer å forsørge familien din bør man kanskje revurdere hvordan man skal tjene penger i denne tiden. Hun hevder seg blant annet for empatisk for helsearbeid, selvom hun inntil nylig gikk på yrkesskole for å bli helsesekretær...

Hun fremstår som en person med langvarige dårlige valg, som hun åpenlyst deler.

Endret av Skureguri
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg ikke forstår er hvorfor hun nok en gang hiver seg rundt med en challange, da hun til dags dato aldri har greid å fullført noe av disse utfordringene sine. Hvorfor fokuserer hun ikke litt mer på seg selv, og setter seg realistiske mål hun greier å fullføre, uten publikum. Ikke alt må deles i sosiale medier, ikke alt må være på utstilling og for alle og en hver. Forstår hun ønsker endring og ønsker å være fokusert og disiplinert. Men hun burde først greie å være dette ovenfor seg selv, før hun nok en gang deler. Alle disse mislykkede forsøkene må jo gjøre noe med selvtillit etterhvert. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Skureguri skrev:

Du må betale for sponsede «gaver». 
Skatt kalles det @lillesnøfnugg, akkurat som man skatter som ordinær ansatt i en bedrift. Bloggere får ingenting. 
Jeg mener ikke at hun skal slutte å jobbe, men hvis inntektene ikke klarer å forsørge familien din bør man kanskje revurdere hvordan man skal tjene penger i denne tiden. Hun hevder seg blant annet for empatisk for helsearbeid, selvom hun inntil nylig gikk på yrkesskole for å bli helsesekretær...

Hun fremstår som en person med langvarige dårlige valg, som hun åpenlyst deler.

Jeg vet at hun må betale skatt, og det er ikke poenget. Du skriver at hun har «kvalmende overforbruk», og det stemmer ikke med argumentene dine. Flasher hun Gucci beltet? Spraytan? Merkeklær? Nei, det gjør hun ikke. At hun ikke vil jobbe innenfor helse er også totalt irrelevant i den sammenhengen. Slik jeg ser det gjør hun jobben sin.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt satt ut av hvor mye hun i alle år har frontet en sunn livsstil og trening (hvorfor velge det) når man ikke lykkes overhodet?! Har hun en sykdom som gjør at hun ALDRI får utbytte av treninga?! Eller gjør hun seg bare populær blant alle overvektige på denne måten?? Bare spør jeg.. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer ikke at du forstår argumentene mine @lillesnøfnugg ... 
Hvis du mener at fordi det er treningstøy og ikke GUCCI så er det ikke overforbruk får stå på din regning.

Det er ikke irrelevant at hun velger å reklamere for sminke og treningstøy i stedet for å jobbe i helsevesenet i disse dager og attpåtil ikke har råd til å betale veterinærutgifter på hunden sin.

Alt dette henger sammen, og det er summen av alle disse valgene som gjør ar hun for meg fremstår som uansvarlig - alt hun deler og velger å dele.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
1 time siden, Plannergirl skrev:

Hun kan jo selge alle klærne hun får. Hun viser frem nye sponsede klær ganske ofte så det må da være en del hun kan selge. Mange influensere tjener penger på denne måten. 

Prøv å selg klær i disse tider du. Vil se hvor mye du klarer å tjene på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lirah skrev:

Prøv å selg klær i disse tider du. Vil se hvor mye du klarer å tjene på det. 

Hun prøver jo på det, ved å få andre til å kjøpe klærne hun reklamerer for. 
Hva er forskjellen tenker du på å reklame for at vi burde kjøpe klær med rabattkoder eller prøve å selge tårnet av klær i skapet?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lirah
Akkurat nå, Skureguri skrev:

Hvis du mener at fordi det er treningstøy og ikke GUCCI så er det ikke overforbruk får stå på din regning.

Det er ikke irrelevant at hun velger å reklamere for sminke og treningstøy i stedet for å jobbe i helsevesenet i disse dager og attpåtil ikke har råd til å betale veterinærutgifter på hunden sin.

Alt dette henger sammen, og det er summen av alle disse valgene som gjør ar hun for meg fremstår som uansvarlig - alt hun deler og velger å dele.

Du kan syns hun er så uansvarlig som du bare vil, nøyaktig hva hun bruker penger på og hvordan pengene blir brukt, vet du absolutt ingenting om. Vet du hvor mange sesonger med Luksusfellen som er produsert i Norge? Vet du hvor mange i Norge som har så høyt lån at det så vidt går rundt, om ikke aldri rundt? Det er ekstremt mange. Norge ligger på topp når det kommer til gjeld av land i Europa. Det er ikke et selvfølge at den økonomiske sansen er top notch. Du får det til å høres ut som alle har fått inn med morsmelka hvordan de skal bruke penger på best mulig måte. Det er noe mange sliter med i dagens samfunn. Tilbake til dragen, klærne hun får og reklamerer for har hun muligens ikke betalt selv heller. Mange får klær gratis, spesielt når de er ambassadører for et merke. Og hva mener du med at hun velger å reklamere for sminke og treningstøy i stedet for helsevesenet? Slik jeg forsto det er ikke lisensen som helsesekretær i orden og dermed ikke mulig å jobbe som helsesekretær per nå? 

3 minutter siden, Skureguri skrev:

Hva er forskjellen tenker du på å reklame for at vi burde kjøpe klær med rabattkoder eller prøve å selge tårnet av klær i skapet?

Nå henger jeg ikke helt med her? Du vet jo forskjellen selv, så hvorfor spør du meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Jeg vet at hun må betale skatt, og det er ikke poenget. Du skriver at hun har «kvalmende overforbruk», og det stemmer ikke med argumentene dine. Flasher hun Gucci beltet? Spraytan? Merkeklær? Nei, det gjør hun ikke. At hun ikke vil jobbe innenfor helse er også totalt irrelevant i den sammenhengen. Slik jeg ser det gjør hun jobben sin.

Hun har jo nesten akkurat tatt en utdanning innen helse. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lirah skrev:

Mange får klær gratis, spesielt når de er ambassadører for et merke. 

Nå henger jeg ikke helt med her? Du vet jo forskjellen selv, så hvorfor spør du meg? 

Det er ikke gratis.

Jeg lurte på hvorfor du mener det er en forskjell på å be «følgerne» bruke rabattkoder for at hun skal tjene penger eller å tjene penger på å selge klær - som du hevder er umulig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillesnøfnugg
2 timer siden, Skureguri skrev:

Dette består utelukkende av dine subjektive meninger. Skal du sitte å dømme og se ned på andres valg fordi de ikke jobber i helsevesenet i disse dager? Det er innlegg som dette som gjør at denne tråden er shit, det er kun synsing og Kritisere for å kritisere. Og ja det er faktisk enkelte parameter som viser til hva «Kvalmende overforbruk» er, og de du viser til stemmer ikke med det. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
11 minutter siden, Pollen skrev:

Hun har jo nesten akkurat tatt en utdanning innen helse. 

Ja? Mener du at hun da er forpliktet til å jobbe innenfor helse? Hun er faktisk ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev:

Ja? Mener du at hun da er forpliktet til å jobbe innenfor helse? Hun er faktisk ikke det.

Nei, men da hadde hun kanskje hatt råd til dyrlegereginga, så slipper hun å tigge etter hjelp.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
20 minutter siden, Skureguri skrev:

Forskjellen er : det er en JOBB! Er det en jobb hvis du selger klærne i skapet ditt? Må du registrere et firma da? 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...