Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Ingen kritikk egentlig, HD er litt annerledes enn de andre bloggerne. Jeg sliter bare med konteksten på bildene for tiden, de kan ikke vært tatt i dag eller i går alle sammen. Som må det sparkebildet i dag, der er hun mye større enn på andre bilder, så må ha blitt tatt i vårres eller noe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, CabinCruiser skrev:

Ingen kritikk egentlig, HD er litt annerledes enn de andre bloggerne. Jeg sliter bare med konteksten på bildene for tiden, de kan ikke vært tatt i dag eller i går alle sammen. Som må det sparkebildet i dag, der er hun mye større enn på andre bilder, så må ha blitt tatt i vårres eller noe.

Er nok bare sånn hun ser ut og ikke hennes vanlige positurer. Hun er fortsatt veldig stor selv om hun har gått ned mye.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CabinCruiser skrev:

Tror det bildet ble tatt tidligere i juni, på den siste podcasten med mannen hennes snakket de nemlig om at de skulle ta bilder «i mårra» av henne og Lillian. Den podcasten ble lagt ut 9. juni, så om hun legger ut podcast samme dag som den spilles inn vil det si at det ble tatt for kun 17 dager siden.

Tror i likhet med Pollen at det bildet viser et mer realistisk bilde av henne, enn de hun selv legger ut. Bildene hennes er med (overdreven) posering og fra flatterende vinkler. Aner ikke om hun også redigerer bildene?

19 timer siden, Glimre skrev:

Stusser litt over det siste innlegget på insta, hvor hun forteller at hun sliter med hodet om dagen. Det er selvfølgelig greit å dele. Men hvorfor legge ut et bilde poserende, uten bukse, til det innlegget? Det ble bare rart for meg.. 

Apropos det å være glemsk, så burde noen tipse henne om at hun glemte å ta på seg bukse 🤣 Har hun i det hele tatt på seg truse?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke å snakke nedsettende om utseende. Men rosa hår får de fleste til å se slitne ut syns jeg. Hun ser absolutt friskere ut med mørkt hår.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig at det var på Ellos hun fant akkurat de sandalene hun var ute etter. Helt sikkert tilfeldig at hun er ambassadør for de🤪 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pollen skrev:

Pussig at det var på Ellos hun fant akkurat de sandalene hun var ute etter. Helt sikkert tilfeldig at hun er ambassadør for de🤪 

Pussig å måtte kommentere det egentlig. Hun har jo et samarbeid med dem og da er det så klart naturlig at hun reklamerer for dem også. Så lenge hun merker tydelig så ser jeg ikke problemet altså. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, neiognei skrev:

Pussig å måtte kommentere det egentlig. Hun har jo et samarbeid med dem og da er det så klart naturlig at hun reklamerer for dem også. Så lenge hun merker tydelig så ser jeg ikke problemet altså. 

Var akkurat det som var poenget mitt. Hun har et samarbeid med dem. Ikke så veldig overbevisende med andre ord. Men alt for penger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Pollen skrev:

Var akkurat det som var poenget mitt. Hun har et samarbeid med dem. Ikke så veldig overbevisende med andre ord. Men alt for penger.

Ja her er det tydelig at det er kun for penger,og har man problemer av noen art å finne sko/gode sko er vel ikke akkurat Ellos stedet man løper til først :D  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, tutsi123 skrev:

Ja her er det tydelig at det er kun for penger,og har man problemer av noen art å finne sko/gode sko er vel ikke akkurat Ellos stedet man løper til først 😄  

Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, tutsi123 skrev:

Ja her er det tydelig at det er kun for penger,og har man problemer av noen art å finne sko/gode sko er vel ikke akkurat Ellos stedet man løper til først 😄  

Ikke sant. Ihvertfall ikke stive sko med reimer rundt anklene når man allerede sliter med anklene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en «glipp» på Snapchat (mystory), der hun dusjer og sensuelt vasker puppene 😂😂 lagt ut for ti minutter siden.. «ops» 🤪

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hyaluronica skrev:

Enda en «glipp» på Snapchat (mystory), der hun dusjer og sensuelt vasker puppene 😂😂 lagt ut for ti minutter siden.. «ops» 🤪

Kjøper ikke den "ops" greia lengre ass:p Det er jo for oppmerksomheten, desverre.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hyaluronica skrev:

Hvordan klarer man filme samtidig som man dusjer?🤔🙈 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Hyaluronica skrev:

Begynner å bli lite likes og oppmerksomhet, så da passer det jo fint med en liten "glipp". 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Beatbox
43 minutter siden, hufsaaaaa skrev:

Ja, det er jo ikke første gang akkurat. 

Ehh nei...men det er vel ingen som lenger tror på disse såkalte *glippene *.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallefall veldig rart å bruke sin offentlige Snapchat-konto til slike "private" snaps.. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Pollen skrev:

«Ferdig utdannet»🙄 Er jo bare et kurs, ikke en ordentlig utdanning.

Da får du klage til skolen som kaller det dét. 

Screenshot_20190705_222839.jpg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...