Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Pollen skrev:

Noe som ikke krever så mye utdannelse og som ikke er så avansert. Enten så vet hun ikke hva autorisasjon betyr eller så later hun som hun får det når hun er ferdig. Bloggere har det med å legge til litt.

Hvor sa hun at hun ble autorisert helsesekretær? Hun har gått på et kurs som heter medisinsk sekretær. Har ikke sett et eneste sted at hun har påstått at hun blir autorisert helsesekretær. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er spesielt å måtte fortelle selv på annen hvert bilde at man ser fab osv ut. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Pollen skrev:

Hadde hun ment at hun er så fab, så hadde hun ikke gnudd seg så mye i trynet hver gang hun filmer seg selv. 

Jeg tenker det er veldig bra om hun føler det, og jeg synes hun ser bra ut om dagen, men det er litt merkelig å måtte si det hele tiden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cerruti skrev:

Jeg tenker det er veldig bra om hun føler det, og jeg synes hun ser bra ut om dagen, men det er litt merkelig å måtte si det hele tiden. 

Bra hun føler det, men kroppsspråket sier noe annet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektnedgangen ser bra ut, men helt ærlig syns jeg hun ser utslitt ut. Øynene stråler ikke slik de faktisk gjorde før, hun ser mer utmattet ut. 

Å det tror jeg hun kjenner på selv også, men skjuler det bak masse sminke, rosa hår, lite klær ,mye kløft/rumpe og myr fjasing.

Hun prøver å stråle, men de store smilene osv når ikke øynene.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmy_H
1 time siden, Flettfrid skrev:

Vektnedgangen ser bra ut, men helt ærlig syns jeg hun ser utslitt ut. Øynene stråler ikke slik de faktisk gjorde før, hun ser mer utmattet ut. 

Å det tror jeg hun kjenner på selv også, men skjuler det bak masse sminke, rosa hår, lite klær ,mye kløft/rumpe og myr fjasing.

Hun prøver å stråle, men de store smilene osv når ikke øynene.

Er ikke rart hun er utmattet, en slik operasjon tar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2019 den 15.38, MiniMjau skrev:

Et kurs. Ikke et studie. 

Jeg vil også kalle det et kurs, men de kaller det jo for en utdannelse, så. Da er det vel et studie per se. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Pollen skrev:

Det siste innlegget hennes satte henne ikke i godt lys akkurat. Hun fremstår veldig umoden. Er hun ikke i trettiårene? Man slutter ikke å leve bare fordi man har fått barn H🙄 De drømmene dine, hva er det egentlig? Ta korte, enkle «utdanninger» og vise bryst og rompe på some for likes? Du gjør ikke noe annet enn du har gjort hele tiden mens du har blogget. Det går på repeat. Noe sier meg at ansvaret havner på mr. Drage, så han bør tenke seg godt om før han får barn med H. 

Jeg tenker at innlegget er typisk fra en som ikke aner hvordan det er å ha barn. Jeg hadde selv mange tanker om hvordan mor jeg SKULLE bli, og så kom barna og det ble på ingen måte slik jeg så for meg. Jeg har ikke prioritert meg selv noe særlig på lenge, men det føles helt naturlig. Og om hun ønsker å beskytte seg selv for mammapolitiet burde hun skjerme barna for sosiale medier. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lana_86 skrev:

Jeg tenker at innlegget er typisk fra en som ikke aner hvordan det er å ha barn. Jeg hadde selv mange tanker om hvordan mor jeg SKULLE bli, og så kom barna og det ble på ingen måte slik jeg så for meg. Jeg har ikke prioritert meg selv noe særlig på lenge, men det føles helt naturlig. Og om hun ønsker å beskytte seg selv for mammapolitiet burde hun skjerme barna for sosiale medier. 

Helt enig med den første setningen. Og resten av innlegget😆 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bablet hun om i dag egentlig.Veldig snålt innlegg.Noen har økonomi og lyst til at mor skal være hjemme en stund,og hva er galt med det?MEN de aller fleste jeg kjenner,også de med 4+ barn, er i full jobb.Det er damer,som også har tatt sin 5 årig universitetsutdannelse etter at de fikk sitt første barn.

Innlegget vitner om umodenhet,ja hele bloggen gjør det,på tross av at hun er 30+.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg skjønner ikke hva hun babler om. Bare tomprat.hva vil Hun?  Mammapolitiet roper? Og bilde med beina-i-kryss posering?  Altså, en "får jo til" å ha både barn og egentid. Tror hun ikke det?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåklokka*

Typiske tanker fra noen som ikke har barn🤦‍♀️

Det var vel slik Pilotfrua også så for seg mammarollen, men hun har i hvert fall innrømmet at det ble noe heeelt annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Blåklokka* skrev:

Typiske tanker fra noen som ikke har barn🤦‍♀️

Det var vel slik Pilotfrua også så for seg mammarollen, men hun har i hvert fall innrømmet at det ble noe heeelt annet. 

Du skrev det jeg ikke turte.  Typisk fra de som ikke har barn. Å få barn gjør noe med en. Men det er det mange uten barn som ikke vet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 22.6.2019 den 15.38, MiniMjau skrev:

Et kurs. Ikke et studie. 

Kaller hun seg selv student når hun går på et kurs? Oi da. Jeg synes det er ille nok med de som går på videregående og kaller seg student...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser litt over det siste innlegget på insta, hvor hun forteller at hun sliter med hodet om dagen. Det er selvfølgelig greit å dele. Men hvorfor legge ut et bilde poserende, uten bukse, til det innlegget? Det ble bare rart for meg.. 

Har også lagt merke til at bildene i det siste virker mer redigerte, nesten animerte, særlig ansiktet. Flere som har sett det? 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det MÅTTE jo bare være med en viss mengde bar hud på det bildet også. Rart hun ikke evner å se/skjønne selv at slike bilder gir dårlig effekt med tanke på hva teksten handlet om. 

Ikke overrasket over at hun er sliten, sliter osv, det nevnte jeg her før en dag også. Hun stråler på mange vis, men øynene viser så tydelig at hun ikke har det så veldig bra. 

Kanskje en pause fra offentligheten hadde gjort seg, tatt vare på seg selv og den psykiske helsen sin.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den hysteriske latteren virker veldig tilgjort,når hun hele tiden skal vise at hun har det så bra med venninna si på trening.Hele opplegget virker veldig tilgjort,og et fortvilet forsøk på å vise at alt er så bra.Får litt vondt av HD må jeg innrømme.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...