Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd

Skeivskank

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spyr av Mario og Sofie🤮

Anonymkode: 20c4f...0da

Noe nytt i dagens episode?

Anonymkode: 672c1...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er så lei Sofie og Mario, de får alt for mye TV-tid. Og så er jeg så lei den såkalte "gruppa", at alle må gjøre det som er riktig for "gruppa". Synes Adrian virker som en ålreit type og jeg liker godt at han tar egne valg (sånn som Jamilla også gjorde)! 

Anonymkode: 93c91...1ee

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spyr av Mario og Sofie🤮

Ja fy søren!! Sofie som godter seg hver gang hun får en utflukt eller en fordel, også blir hun så furtete når ting ikke går hennes vei. Og det eneste hun og Mario gjør er å sende ut folk i sin egen allianse, at ikke folk ser det 😅

Men på klippet for imorgen så ser det ut som at Mario stiller seg bak Marte?? 😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, tuppa skrev:

Ja fy søren!! Sofie som godter seg hver gang hun får en utflukt eller en fordel, også blir hun så furtete når ting ikke går hennes vei. Og det eneste hun og Mario gjør er å sende ut folk i sin egen allianse, at ikke folk ser det 😅

Hvis du ser nærme på traileren, så kan du se at han velger å låse seg med marthe. Når han snudde bilde så kunne man se litt, der var det bilde av hvit bh. På samme traileren når han skulle velge hvem han skulle ta, så hadde marthe hvit bh

Anonymkode: 6ed6d...5c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, tuppa skrev:

Men det ser ikke ut som han skal ut😩😩

Faen som jeg er lei begge! Sofie og Mario tror de eier suiten og blir forbanna for at noen andre får sove der🙄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ser nærme på traileren, så kan du se at han velger å låse seg med marthe. Når han snudde bilde så kunne man se litt, der var det bilde av hvit bh. På samme traileren når han skulle velge hvem han skulle ta, så hadde marthe hvit bh

Anonymkode: 6ed6d...5c1

Å det la jeg ikke merke til! Så bare ut som at Mario sto bak Marte på det klippet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Syns det ser ut som Mario ryker. Tydelig at han ikke sto bak Sofie i morgendagens parsermoni. 

Anonymkode: 6d41c...cfe

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det ser ut som Mario ryker. Tydelig at han ikke sto bak Sofie i morgendagens parsermoni. 

Anonymkode: 6d41c...cfe

Krysser fingrene! Så kan Sofie ryke neste uke også kan jeg irritere meg mye mindre resten av sesongen 😅

Anonymkode: 2bd92...a5b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føste gangen jeg har heiet på Mario. Simen er ikke bra, jeg vil ha han ut. Kvinnesynet hans er kvalmt, måten han snakket til Marthe i går var forkastelig.

Anonymkode: 3485f...316

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så utrolig glad at Adrian valgte Sofie. Hvis det blir låsing imorgen håper jeg at Adrian låser seg med Sofie. Da blir det hasta la vista til Mario☺ 

Syntes oppførselen til de to kunne trengt 1 par hakk ned så er glad at Adrian tok det valget han tok

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tuppa skrev:

Å det la jeg ikke merke til! Så bare ut som at Mario sto bak Marte på det klippet.

Det kan bli tricky hvis Marthe får Mario og Simen bak seg. Marthe var god partner med Simen men etter denne uken har Simen behandlet Marthe svært dårlig...så det kan lett bli 50/50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Oddy skrev:

Det kan bli tricky hvis Marthe får Mario og Simen bak seg. Marthe var god partner med Simen men etter denne uken har Simen behandlet Marthe svært dårlig...så det kan lett bli 50/50

En annen god grunn til at Marthe bør bytte er fordi hu kan lett gjør en byttedeal med Sofie. Marthe får Adrian og Sofie får Mario😨...... men håper egentlig Mario ryker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Simen 

Anonymkode: 600d9...a76

Ikke den som var høyest på listen min, men samtidig tilfredstillende siden han har vært så irriterende de siste episodene. 

Anonymkode: b5d55...211

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg håper forresten at de viser alle gangene Mario har grått når han en gang sjekker ut. Det alene kommer vel til å ta en hel episode. 

Anonymkode: b5d55...211

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Litt rart at Mario reagerer så sterkt på at Simen dro, når de ikke er venner på fb engang. Kanskje det skjer noe mer etterhvert...

Anonymkode: a329f...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neste uke ser ut som om den blir crazy! Gleder meg. Ble overrasket av å se Jamilla kaste det glasset i gulvet, lurer på hva som forårsaket det? Syns helt ærlig at å gjøre sånt er ufint, og har egentlig hatt et ganske godt inntrykk av henne så langt, selv om hun ikke er helt min type person. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan vet dere hvem som røk? Jeg og antok at det var Simen, men var litt usikker.

Anonymkode: 61862...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet dere hvem som røk? Jeg og antok at det var Simen, men var litt usikker.

Anonymkode: 61862...af6

Episoden ligger ute på viaplay for oss som har det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...