Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, Dræmmenser skrev:

Altså.. Jeg må bare smette innom kommentarene her å bare si det; TENK så mange mariusgenser dere kunne ha strikka istedenfor å skrive alt dette tjallet om hjernedøde ungdommer 😂

Nope, jeg kan ikke strikke. Da synes jeg faktisk PH er mye gøyere!

Anonymkode: a704f...f38

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Thea K ryker ut, episoden ligger ute på Viafree allerede.

Anonymkode: 21f58...4f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Tea K, jeg. Heier på henne og Andreas, så jeg synes de skulle ha vært et par :) De kunne godt ha stått i en finale mot Adrian og Adele. Adele er så empatisk og fin, men mulig hun kommer til å slite med å holde ut alt spillet og gruppepresset der inne.

Thea synes jeg faktisk er irriterende. Jamilla og Severin også. Thea & co prøver å fremstå som så mye bedre enn den andre alliansen og manipulerer alle nye til å tro at de andre er så slemme og hennes allianse er snille og omsorgsfulle og tar vare på hverandre. Bra at Adele har luktet lunta litt allerede. Thea burde slutte å fremstille det som om at hun skal redde alle som er i hennes allianse, for alle vet jo at det er manipulativt drittpjatt. Når ting begynner å stramme seg til, er det ikke noe tryggere for de nyeste i Theas allianse enn i den andre.

Det var Thea som snakket Adele rundt og løy om at Henrik var et godt valg som partner og at hun sto trygt med ham. Dette førte til at Tea K havnet på solo (som planlagt av Thea), og når da guttene får konkurrere om å dra på date med henne og potensielt få en makt, sier det seg jo selv at Mario må prøve å vinne utfordringen. Henrik fikk jo ikke delta, så Mario tok en for laget og prøvde å redde Tea K. Det var ikke Mario som valgte å låse seg til Tea K, det var det Thea & Jamilla som valgte ved å manipulere Adele. Marthe og Kine hadde ikke sjans.
Andreas har helt rett; Det er faktisk mye mer Thea & co sin feil enn Marios at situasjonen er som den er.

Men nå ligger det nok an til at Thea får viljen sin. Igjen. Kine klarer nok fint å få tak i hjertet etter at Henrik fortalte hvor det er, så jeg tror dessverre at Tea K ryker ut imorgen. Hvis det skjer håper jeg virkelig at Sofie kommer inn igjen, for ellers blir det jo Hotell Thea der det eneste som skjer er at Jamilla sutrer over alt og alle, Thea lover alle nye gull og grønne skoger, Severin kjefter på de andre i den andre alliansen og Adrian kliner/bader/puler med Adele.
Nå har Thea rula nok der inne, på tide at hun får litt motstand.

Er så enig. Irriterer meg over at alle tror Thea er en "good-girl". Hun minner meg alt for mye om sosialt smarte jenter som mobber, men aldri blir tatt for det fordi de fremstiller seg som helgner foran autoriteter i klasserommet. Ser og på bloggen til de forskjellige jentene så er det Thea og Jamilla som alltid kommer med stikk eller skriver negativt om de andre jentene. Sofie og Mario skriver aldri noe stygt om de andre. 

Anonymkode: c40ea...877

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er så enig. Irriterer meg over at alle tror Thea er en "good-girl". Hun minner meg alt for mye om sosialt smarte jenter som mobber, men aldri blir tatt for det fordi de fremstiller seg som helgner foran autoriteter i klasserommet. Ser og på bloggen til de forskjellige jentene så er det Thea og Jamilla som alltid kommer med stikk eller skriver negativt om de andre jentene. Sofie og Mario skriver aldri noe stygt om de andre. 

Og da mener jeg selvfølgelig ikke at de har skrevet masse stygt, men de får en negativ vinkling og spiller på det at folk misliker Sofie og Mario så sterkt. 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes faktisk de fortjener det like mye som andre. Hvorfor er det å velge å ligge lavt i terrenget ikke like mye spill som å kjøre hardt på? Det er da like smart og "lovlig" å holde lav profil og la andre ta oppmerksomheten i dette spillet. Faktisk har det vist seg å ofte være lurt, og det vet nok Andreas. Marthe er vel litt mer i sin egen verden...

Fordi de seiler seg gjennom uten å få en skramme mens de andre går gjennom ild og vann. Vinnere i mine øyne er de som tar risiko og er der for å spille. For de to handler det mer om om latskap og feighet. Det er tydelig at Tix er der for å bli mer kjent/få litt ekstra penger og Marthe er helt blåst i sin egen verden. Klarer ikke ta beslutninger eller stole på seg selv. I stedet skylder hun på at hun ikke vil såre noen. Hva faen tror sånne som hun at paradise handler om? 10 år har programmet vært på TV og hun tror fortsatt at det handler om å dra på badeferie. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Tapas skrev:

Fordi de seiler seg gjennom uten å få en skramme mens de andre går gjennom ild og vann. Vinnere i mine øyne er de som tar risiko og er der for å spille. For de to handler det mer om om latskap og feighet. Det er tydelig at Tix er der for å bli mer kjent/få litt ekstra penger og Marthe er helt blåst i sin egen verden. Klarer ikke ta beslutninger eller stole på seg selv. I stedet skylder hun på at hun ikke vil såre noen. Hva faen tror sånne som hun at paradise handler om? 10 år har programmet vært på TV og hun tror fortsatt at det handler om å dra på badeferie. 

Tix får ikke penger for å være med. Han taper vel heller penger på det. 

Anonymkode: 0a763...c6b

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei han får penger hvis han vinner. 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Tea K, jeg. Heier på henne og Andreas, så jeg synes de skulle ha vært et par :) De kunne godt ha stått i en finale mot Adrian og Adele. Adele er så empatisk og fin, men mulig hun kommer til å slite med å holde ut alt spillet og gruppepresset der inne.

Thea synes jeg faktisk er irriterende. Jamilla og Severin også. Thea & co prøver å fremstå som så mye bedre enn den andre alliansen og manipulerer alle nye til å tro at de andre er så slemme og hennes allianse er snille og omsorgsfulle og tar vare på hverandre. Bra at Adele har luktet lunta litt allerede. Thea burde slutte å fremstille det som om at hun skal redde alle som er i hennes allianse, for alle vet jo at det er manipulativt drittpjatt. Når ting begynner å stramme seg til, er det ikke noe tryggere for de nyeste i Theas allianse enn i den andre.

Det var Thea som snakket Adele rundt og løy om at Henrik var et godt valg som partner og at hun sto trygt med ham. Dette førte til at Tea K havnet på solo (som planlagt av Thea), og når da guttene får konkurrere om å dra på date med henne og potensielt få en makt, sier det seg jo selv at Mario må prøve å vinne utfordringen. Henrik fikk jo ikke delta, så Mario tok en for laget og prøvde å redde Tea K. Det var ikke Mario som valgte å låse seg til Tea K, det var det Thea & Jamilla som valgte ved å manipulere Adele. Marthe og Kine hadde ikke sjans.
Andreas har helt rett; Det er faktisk mye mer Thea & co sin feil enn Marios at situasjonen er som den er.

Men nå ligger det nok an til at Thea får viljen sin. Igjen. Kine klarer nok fint å få tak i hjertet etter at Henrik fortalte hvor det er, så jeg tror dessverre at Tea K ryker ut imorgen. Hvis det skjer håper jeg virkelig at Sofie kommer inn igjen, for ellers blir det jo Hotell Thea der det eneste som skjer er at Jamilla sutrer over alt og alle, Thea lover alle nye gull og grønne skoger, Severin kjefter på de andre i den andre alliansen og Adrian kliner/bader/puler med Adele.
Nå har Thea rula nok der inne, på tide at hun får litt motstand.

Hvorfor skulle Henrik ville redde Kine fremfor Tea K?? 

Anonymkode: b2c91...642

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle Henrik ville redde Kine fremfor Tea K?? 

Henrik trodde at Kine kom til å få et oppdrag der hun skulle stjele hjertet til enten han selv eller Mario, også ville han at Kine skulle stille seg med ham og sende Adele ut, sånn at han og Mario kunne bytte tilbake partnerene sine neste uke. Troooor jeg da. 

Anonymkode: 2bd92...a5b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Henrik trodde at Kine kom til å få et oppdrag der hun skulle stjele hjertet til enten han selv eller Mario, også ville han at Kine skulle stille seg med ham og sende Adele ut, sånn at han og Mario kunne bytte tilbake partnerene sine neste uke. Troooor jeg da. 

Anonymkode: 2bd92...a5b

Takk. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Tapas skrev:

Nei han får penger hvis han vinner. 

En halv mill er ingenting. Fyren tjente over 3 mill i året for et par år siden. Innspillingen i Mexico tar 2 mnd eller 1/6 av året. Om han vant hele potten vil det såvidt dekke opp for tapte inntekter. Men så har jo deltakelsen i programmet en PR-verdi, så han kommer nok greit ut av det uansett. 

Anonymkode: a329f...59c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jippi! Tea K er ute. Måtte det forbli sånn. Ikke Sofie inn heller. Deilig! 

Anonymkode: 600d9...a76

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Helt på slutten, hvem var det som satt i sofaen? Det lignet på Fredrik som røk nylig. 

Anonymkode: da770...49e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En halv mill er ingenting. Fyren tjente over 3 mill i året for et par år siden. Innspillingen i Mexico tar 2 mnd eller 1/6 av året. Om han vant hele potten vil det såvidt dekke opp for tapte inntekter. Men så har jo deltakelsen i programmet en PR-verdi, så han kommer nok greit ut av det uansett. 

PR-verdien er jo det største utbyttet enhver deltaker får av oppholdet. Bare se på Isabel Raad, Kristin Gjeldsvik og Martine Lunde. Tix gjør jo det utelukkende for å få mer blest rundt seg, spesielt nå rundt russetiden. 

Anonymkode: b5d55...211

• Liker 2
Skrevet

Hva om Henrik og Thea sin plan er å stå i finalen sammen, men bare spille i motsatt allianse sånn at de skaffer fler stemmer, å alltid er trygg.🤔

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg visste ikke hvem han var før PH. 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

... han får masse oppmerksomhet og PR = penger.

Anonymkode: 93c91...1ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er SÅ GLAD for at Thea K. røyk. Det er aller mest på grunn av hennes oppførsel etter at ho havna på solo. Det der med at "jeg skjønner ikke hva de driver med, jeg er jo trygg uansett". 

Anonymkode: 93c91...1ee

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

PR-verdien er jo det største utbyttet enhver deltaker får av oppholdet. Bare se på Isabel Raad, Kristin Gjeldsvik og Martine Lunde. Tix gjør jo det utelukkende for å få mer blest rundt seg, spesielt nå rundt russetiden. 

Anonymkode: b5d55...211

Tja, PR-verdien for Tix er nok mindre enn den er for de andre, fordi han allerede er kjent. De du nevner var nobodies før de havna på skjermen. Sikkert 70%++ av PH-seerne visste hvem TIX var før han deltok, de fleste andre deltakerne er det få som visste hvem var. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fredrik som sitter i storbonde klær

F1371C09-614B-4DF2-AF74-4E8E2E9CD7AB.jpeg

Anonymkode: 86426...4e0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...