Gå til innhold

Hva slags sjåfør er du?


catman

Hva slags sjåfør er du?  

34 stemmer

  1. 1. Jeg...

    • ...elsker å kjøre fort og gjør det mye.
      6
    • ...har det ofte travelt og det kan hende jeg ligger litt over fartsgrensen av og til.
      12
    • ...kjører prikk i fartsgrensen.
      8
    • ...følger ikke alltid så nøye med på farten.
      4
    • ...ligger ofte under for å være sikker.
      3
    • ...vet ikke hvor speedometeret er.
      1


Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et oppriktig spørsmål, det er ikke for å være frekk eller noe sånt. Men er det ikke slitsomt å skrive sånn?

Nei.

a.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Sliten&kjørt51 skrev:

Nei.

a.

Men det er utrolig slitsomt for andre å lese, jeg synes denne måten å skrive på ødelegger mange av trådene. Kan du ikke heller prøve å skrive som 99% av oss andre på forumet?.

Anonymkode: d9102...523

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nr 1, elsker fart og kjører ofte godt over fartsgrensen, lurer meg dog oftest unna den jævla laseren til snutemann 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger som regel 10-20 kmt over fartsgrensa, men har svært få forbikjøringer, kaster meg aldri ut, er veldig nøye med signalgiving osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.... elsker å kjøre fort og gjør det mye.

Men ikke alltid. I dag lå jeg i 70 i 80-sona, ingen bak. Tar det litt etter forholdene. Det er ikke på vinterføre jeg er oppe i 120 i 80-sona for å si det sånn.

Litt pinglete med forbikjøringer, etter at jeg hadde to dumme forbikjøringer bak meg. Nå tar jeg forhåndsregler; 1) må ikke nøle 2) ikke kjøre forbi etter en som også kjører forbi. Altså Bil 2 kjører fordi Bil 1, og jeg er Bil 3, så venter jeg heller. Det var når Bil 2 kjørte forbi og jeg flgte etter at de to farlige situasjonene oppsto.

Blinker på sinker i venstrefila. Har tuta på de som ligger i 50/60 i 80-sona. Holder avstand til lærebiler og prøver å ikke gjøre kjøring til en dårlig opplevelse for dem.

Kan slippe folk fram i et kryss/ved kø. Når jeg er forgjenger vinker jeg til bilister som stopper for meg. 

Anonymkode: 4918d...0ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...