Gå til innhold

Utvider familien!


FruFiolett

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig (VELDIG) spent på hva ultralyden på mandag viser, såpass spent at jeg tror jeg blir både kvalm og trøtt av det også faktisk. Jeg er så ufattelig redd for at det ikke er liv eller at den (eller de) inni der ikke har utviklet seg som normalt. Tenk om alt dette slitet med laaaaang prøvetid og ikke minst alle disse dagene med så ufattelig slitsomme symptomer er til ingen nytte? 😱 Tenk om alt håp er ute på mandag og vi må begynne helt på nytt igjen?! Jeg orker bare ikke den tanken, selv om den skremmende ofte er til stede. Og ja, jeg er pessimist av natur, jeg tenker ALLTID negativt inntil det motsatte er bevist, og akkurat i sånne situasjoner som dette er det selvfølgelig slitsomt. Jeg håper bare at disse symptomene betyr at det er minst ett bankende hjerte der inne🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Full forståelse for hvordan du har det, og krysser fingrene for i morgen (edit: evt mandag siden det er lørdag i dag) 💕

Endret av Bokdamen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bokdamen skrev:

Full forståelse for hvordan du har det, og krysser fingrene for i morgen (edit: evt mandag siden det er lørdag i dag) 💕

Tusen takk Bokdamen! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at alt står bra til! 😊🤞 gleder meg til oppdatering 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tussi2018 skrev:

Krysser fingrene for at alt står bra til! 😊🤞 gleder meg til oppdatering 😍

Tusen takk! Håper jeg kan komme med en positiv oppdatering🤞🏼🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil vera rart viss det ikkje er minst eitt bankande hjerte der inne, så sterke graviditetssymptom som du har allerede. Masse lykke til på mandag, du må hugsa på å oppdatera her inne når UL er overstått!  :hjerte: :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Mirabella76 skrev:

Det vil vera rart viss det ikkje er minst eitt bankande hjerte der inne, så sterke graviditetssymptom som du har allerede. Masse lykke til på mandag, du må hugsa på å oppdatera her inne når UL er overstått!  :hjerte: :jepp:

Akkurat det sier mannen min også😅🙈 Men i pessimismens ånd er jeg selvfølgelig redd for at kroppen lurer meg eller at det er noen bankende hjerter der som ikke utvikler seg som de skal - eller noe annet bøll som er avvikende🙄🤔 Vi får se - om under et døgn vet vi heldigvis ganske så mye mer! Tusen takk, jeg skal selvfølgelig oppdatere❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Lykke til i morgen! ❤

Tusen takk! ❤️😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, kvinne35+ skrev:

Lykke til med ultralyden i morgen (din uke 9+6) !!! :tommelopp::hjerte:

Tusen takk! 😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FruFiolett skrev:

Tusen takk! 😘

Får ikke håpe at noen tror det er Aprilsnarr hvis du deler nyheten i morgen etter UL. Det er jo den dagen vet du. Jeg håper at alt går bra. Du har jo ventet i laaaaaaaaange tider nå! :babyjente::babysmokk: Kjempe spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, kvinne35+ skrev:

Får ikke håpe at noen tror det er Aprilsnarr hvis du deler nyheten i morgen etter UL. Det er jo den dagen vet du. Jeg håper at alt går bra. Du har jo ventet i laaaaaaaaange tider nå! :babyjente::babysmokk: Kjempe spennende :)

Haha, ja, jeg har tenkt på det faktisk!🤣🤣 Morsomt å tro at man blir lurt, og så er det faktisk sant! 

Takk takk, føler også selv at jeg har ventet et århundre😅 Endelig er dagen (snart) her☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...