Trodle Skrevet 29. november 2020 #201 Del Skrevet 29. november 2020 Ganske imponert over at noen her går inn på et kommentarfelt som ikke er blitt brukt på lenge for så å komme med sure oppstøt om noe de aldri i verden har tenkt å bruke penger på 🤣 Da har de fått dem inn i hodet 😆 Ingen som skal bli tvunget til å følge dem på sosiale medier eller gå på showet... det er mange jeg ikke følger eller bryr meg om fordi jeg tåler dem ikke. Men det hadde aldri falt meg inn å gå inn på en side for å fortelle hvor mye jeg har imot dem 😝 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 29. november 2020 #202 Del Skrevet 29. november 2020 Trodle skrev (7 minutter siden): Ganske imponert over at noen her går inn på et kommentarfelt som ikke er blitt brukt på lenge for så å komme med sure oppstøt om noe de aldri i verden har tenkt å bruke penger på 🤣 Da har de fått dem inn i hodet 😆 Ingen som skal bli tvunget til å følge dem på sosiale medier eller gå på showet... det er mange jeg ikke følger eller bryr meg om fordi jeg tåler dem ikke. Men det hadde aldri falt meg inn å gå inn på en side for å fortelle hvor mye jeg har imot dem 😝 Selv er jeg imponert over deg som går inn i en tråd for å kritisere andre brukere. 😅 Det hadde ikke falt meg inn å begynne å kritisere andres brukere meninger. Når en tråd ikke har vært skrevet i på lenge så sier det seg selv at folk bryr seg ikke så mye. Når han da skal sette opp et show, så blir det tragikomisk, derfor skriverier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trodle Skrevet 29. november 2020 #203 Del Skrevet 29. november 2020 Ikke bruk det jeg sier i mot meg, hersketeknikker har jeg ingen interesse for. Jeg kom innpå her fordi jeg fikk et varsel, fordi jeg har kommentert her før... du derimot leita opp denne tråden... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 29. november 2020 #204 Del Skrevet 29. november 2020 Det er den samme personen som kommer inn i tråden som en rasende furie med jevne mellomrom, det er så åpenbart at det er flaut. Jeg er ikke "Sjokka", for å si det sånn. Tenker ellers at dette kan bli en fin tribute fra sønn til mor, og det er nok en trygg og god måte for han å bearbeide sorgen på. Selv om det tydeligvis plager vettet av enkelte så har denne karen (og moren hans) masse fans og jeg tror showet blir fint. Fin artikkel i Dagbladet iallefall. https://www.dagbladet.no/kjendis/snakker-ut-om-sorgen/73105030 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 29. november 2020 #205 Del Skrevet 29. november 2020 Wow, takk for tipset @LysOgVarme, skal kjøpe billetter nå. 😃 Regner med jeg ser deg der, så du ikke går glipp av en ny mulighet for litt surt oppgulp? 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 29. november 2020 #206 Del Skrevet 29. november 2020 Albbas skrev (1 minutt siden): Wow, takk for tipset @LysOgVarme, skal kjøpe billetter nå. 😃 Regner med jeg ser deg der, så du ikke går glipp av en ny mulighet for litt surt oppgulp? 🤭 Haha kos deg på showet. Er fullt klar over jeg gir han ekstra oppmerksomhet nå og ingen trenger bli sjokka av den grunn. Det er kanskje hensikten bak 😉 Jeg bruker heller ikke penger på et show med en fyr jeg ikke liker, det ville vel ikke du heller gjort? Surt oppgulp finner jeg uten å måtte gå på et show. Bearbeide sorgen?? Tror dere på hensikten bak det er dere temmelig naive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 1. desember 2020 #207 Del Skrevet 1. desember 2020 Hvem er egentlig denne fyren? Sånn bortsett fra at han jager «kjendisstatus». Han fremstår for meg som nokså uinteressant og uintelligent. Har jeg gått glipp av noe? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 2. desember 2020 #208 Del Skrevet 2. desember 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, personangrep, krenkende innlegg, brukerangrep, brukerdebatt og svar til disse. Sol, admin. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 2. desember 2020 #209 Del Skrevet 2. desember 2020 Syns han er veldig dårlig og merke postene/storyene sine med reklame 😱 Ser han har postet innlegg på facebook av hele familien i pysj fra lilleba, men står ikke merket som de andre influensene gjør.. Syns det blir veldig uproft av han 😕 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 2. desember 2020 #210 Del Skrevet 2. desember 2020 supermamz skrev (58 minutter siden): Syns han er veldig dårlig og merke postene/storyene sine med reklame 😱 Ser han har postet innlegg på facebook av hele familien i pysj fra lilleba, men står ikke merket som de andre influensene gjør.. Syns det blir veldig uproft av han 😕 Kan hende han har kjøpt de selv .... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 4. desember 2020 #211 Del Skrevet 4. desember 2020 Synes både Gro og Christian er herlige mennesker! ❤ At noen av sketsjer ikke er "ekte" spiller ingen rolle. Tenk så mye glede han ga til mammaen mens hun levde, og tok seg av henne ❤ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 4. desember 2020 #212 Del Skrevet 4. desember 2020 Tråden er ryddet for krenkelser, personangrep og svar til dette. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 6. desember 2020 #213 Del Skrevet 6. desember 2020 Tråden er ryddet for krenkelser, latterliggjøring, brukerdebatt og svar til dette. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 7. desember 2020 #214 Del Skrevet 7. desember 2020 Eg Synnes han og samboeren er herlige 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 8. desember 2020 #215 Del Skrevet 8. desember 2020 (endret) Kakao med barberskum og krem ? Hadde vi sett det før? JAAA !!! Christian utførte samme rampestrek med sin mor. Flere som har gjennomskuet dette leser jeg, og sier dette har de sett han gjøre med sin mor, og at det var altfor tydelig avtalt spill. Men, Christian nekter selvfølgelig for det, i kjent stil....... Det er de nye følgerne som biter på. Endret 8. desember 2020 av LysOgVarme Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 10. desember 2020 #216 Del Skrevet 10. desember 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 11. desember 2020 #217 Del Skrevet 11. desember 2020 LysOgVarme skrev (På 8.12.2020 den 9.14): Kakao med barberskum og krem ? Hadde vi sett det før? JAAA !!! Christian utførte samme rampestrek med sin mor. Flere som har gjennomskuet dette leser jeg, og sier dette har de sett han gjøre med sin mor, og at det var altfor tydelig avtalt spill. Men, Christian nekter selvfølgelig for det, i kjent stil....... Det er de nye følgerne som biter på. Kanskje du skal lage deg en god kopp kakao med ekte krem, kose deg, få tankene bort fra denne Christian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne1234 Skrevet 12. desember 2020 #218 Del Skrevet 12. desember 2020 Hvor er det blitt av Albert ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12. desember 2020 #219 Del Skrevet 12. desember 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkelser og svar til dette. Måne, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 15. desember 2020 #220 Del Skrevet 15. desember 2020 (endret) Ingen tvil om Cecila vil være sjefen i det samboerskap. Det er diskuteres hele tiden, og Cecilia klaget over at Christian scrolla på mobilen istedenfor å prakke bagen til babyen. Og de blikk hun sender ham enkelte ganger når noe ikke passer henne. Skal hun kjefte over bagateller på Christan, så skal de jammen få testet ut forholdet. Hvem orker leve med en som bare kjefter og diskuterer? Svelg en kamel og 2 Cecilia. Menn tenker ikke som damer, og jeg tror du forventer for mye at Christian skal pakke babybagen på eget initiativ. Det meste faller på oss damer uansett, når en har fått barn. Det virker som hun forsøker å endre mannen. Og det er IKKE POSITIVT. Så kontrollerende kan hun ikke være. Stakars Christian da Forøvrig så gjenstår det å se hvor mye mer de diskuterer. Dette var jo kjent mellom Christian og moren hans også. Christian er en mann som har det i seg, det med å plage, kverulere. Han klarer ikke leve uten denne plagingen. Vi ser jo det tar seg kraftig opp nå, med plagingen og herseleringen av Cecilia. Ikke rart hun vil filleriste han. Ja det skrev hun selv om på IG siden hennes. Tror aldri jeg har hørt om et annet nybakt foreldrepar diskutere og krangler så mye. Må være slitsomt. Babyen merker jo også dette. Stakars liten. Endret 15. desember 2020 av LysOgVarme Tilførte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg